Har kjørt en del forskjellig, blant annet sidevognsykkel, en KTM exc, divere kåpeløse (flere Horneter, GSR750, Z1000, sv650, Fz6), og et par til. Er R som passer meg best foreløpig.
supermons wrote:Har kjørt en del forskjellig, blant annet sidevognsykkel, en KTM exc, divere kåpeløse (flere Horneter, GSR750, Z1000, sv650, Fz6), og et par til. Er R som passer meg best foreløpig.
Det overrasker meg egentlig ikke. Har du prøvd touringsykler a la paneuropean?
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Tror vel ikke den hengern er tingen for å frelse folk over på Goldwing. Men det sies at de skal være deilige å kjøre aktivt også. Ellers merker jeg meg at sivil-UP på Sørlandet kjører BMW-touring-sykkel. Og han plukker inne folk på R-sykkel også. Så de bimmerne har nok rikelig med kjøreegenskaper. (Og en frisk pris.)
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Baron von Waffel wrote:Har du prøvd touringsykler a la paneuropean?
Jeg tror Mons trenger noe med mer bakkeklaring. Det var faktisk en PanEuropean i gruppe 4 på Rudskogen sist torsdag. Halve fothvileren på høyre side var borte, rett og slett filt vekk!
supermons wrote:Tror en nyere R passer meg bedre fysisk enn en høy motard,
Syns ikke du skal gi opp jakten på motard Mons.
exc er nok litt for høy og i tilegg så var den sikkert stilt litt for høyt. Det er bare å stille på høyden på demperne