Jalmar *titter innom*
Re: Jalmar *titter innom*
Artig å se at du er tilbake på forumet!
Re: Jalmar *titter innom*
GRATTIS MED "NY" GRUSRACER JALMAR.....!! :smt023
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Re: Jalmar *titter innom*
Takk, Bimma
Artig med grusræcer. Nå skal det bli enda artigere, for nå har bestilte deler begynt å ankomme heimen. Ny bremseskive og klosser blei henta i går. Spanderte en sånn moderne bølgeskive på Tea jeg. Den er egentlig til en eller annen Honda 600 RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-ett-eller-annet. Men det ser ut som om den skal passe, bortsett fra at den er 1 mm tykkere enn originalskiva. Men i verste fall får jeg slipe ned klossene litt.
Så venter jeg på koffertrack fra Hepco & Becker. Bestilte til sidekofferter og toppkoffert. Da kan jeg bruke Hepco-koffertene som jeg har til Gamle hvis jeg skal på langtur, ellers kommer jeg til å bruke bare toppkofferten sånn til daglig. Den Givi-kofferten som sitter der blir altfor liten. I tillegg til koffertholderfunksjonen, vil racket fungere som greie veltebøyler til beskyttelse av eksospotta. Og de vil holde soft-bagene ut fra eksosvarmen på de halvlange turene der soft-bager skal brukes.
Jeg venter også på tilbakemelding fra Hepco vedrørende motor/kåpe/tank-vernebøyler. De har et solid rørsett som passer til nyere TransAlp, men det er ikke sikkert det passer på Tea. Vi får se hva de svarer. Trenger de bøylene for å beskytte plast, tank og motor. I tillegg skal jeg lage små festebraketter i alu som kan bære reservekanner med bensin på disse bøylene. Greit å få den vekta langt framme. Da blir det en 5-liter på hver side. Det skulle gi en rekkevidde på 560 km totalt. 10 liter i kanner og 18 liter i tanken. Da begynner det å hjelpe.
Så ser det ut for at det er vanskelig å få tak i en slip-on potte som passer slik jeg vil ha den. Men jeg jobber med en løsning der jeg bruker en brukt slip-on av den kompakte typen, og lager meg rør selv. Må bare få koffertracket på plass først, så jeg ser hvor mye plass jeg har å boltre meg på.
En skikkelig gjennomgang av motor skal også skje. Nye plugger, nytt luftfilter, justering av ventiler, og synkronisering av forgassere påbegynnes bare forskjølelsen min har gitt seg. Deretter blir det en total nedpelling av baksvingen for rengjøring, kontroll og smøring av lagre. Det vil også bli montert en strammere bakfjær som også vil gi litt mer bakkeklaring. Modifisering av sal-fester og flytting av CDI-unitene skal også foretas. Til sist skal jeg knekke til en beskyttelsesplate under motoren av 3 mm aluminium. Og det står et nytt Heidenau K60 bakdekk og venter tålmodig.
Mange planer på gang her nå. Og alt med sikte på å få Tea enda mer optimal på uutforskede grusveier nær og fjern.
Artig med grusræcer. Nå skal det bli enda artigere, for nå har bestilte deler begynt å ankomme heimen. Ny bremseskive og klosser blei henta i går. Spanderte en sånn moderne bølgeskive på Tea jeg. Den er egentlig til en eller annen Honda 600 RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-ett-eller-annet. Men det ser ut som om den skal passe, bortsett fra at den er 1 mm tykkere enn originalskiva. Men i verste fall får jeg slipe ned klossene litt.
Så venter jeg på koffertrack fra Hepco & Becker. Bestilte til sidekofferter og toppkoffert. Da kan jeg bruke Hepco-koffertene som jeg har til Gamle hvis jeg skal på langtur, ellers kommer jeg til å bruke bare toppkofferten sånn til daglig. Den Givi-kofferten som sitter der blir altfor liten. I tillegg til koffertholderfunksjonen, vil racket fungere som greie veltebøyler til beskyttelse av eksospotta. Og de vil holde soft-bagene ut fra eksosvarmen på de halvlange turene der soft-bager skal brukes.
Jeg venter også på tilbakemelding fra Hepco vedrørende motor/kåpe/tank-vernebøyler. De har et solid rørsett som passer til nyere TransAlp, men det er ikke sikkert det passer på Tea. Vi får se hva de svarer. Trenger de bøylene for å beskytte plast, tank og motor. I tillegg skal jeg lage små festebraketter i alu som kan bære reservekanner med bensin på disse bøylene. Greit å få den vekta langt framme. Da blir det en 5-liter på hver side. Det skulle gi en rekkevidde på 560 km totalt. 10 liter i kanner og 18 liter i tanken. Da begynner det å hjelpe.
Så ser det ut for at det er vanskelig å få tak i en slip-on potte som passer slik jeg vil ha den. Men jeg jobber med en løsning der jeg bruker en brukt slip-on av den kompakte typen, og lager meg rør selv. Må bare få koffertracket på plass først, så jeg ser hvor mye plass jeg har å boltre meg på.
En skikkelig gjennomgang av motor skal også skje. Nye plugger, nytt luftfilter, justering av ventiler, og synkronisering av forgassere påbegynnes bare forskjølelsen min har gitt seg. Deretter blir det en total nedpelling av baksvingen for rengjøring, kontroll og smøring av lagre. Det vil også bli montert en strammere bakfjær som også vil gi litt mer bakkeklaring. Modifisering av sal-fester og flytting av CDI-unitene skal også foretas. Til sist skal jeg knekke til en beskyttelsesplate under motoren av 3 mm aluminium. Og det står et nytt Heidenau K60 bakdekk og venter tålmodig.
Mange planer på gang her nå. Og alt med sikte på å få Tea enda mer optimal på uutforskede grusveier nær og fjern.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- indianeren
- Posts: 973
- Joined: 29 Apr 2005 14:54
Re: Jalmar *titter innom*
Hei og hå!
Great minds think alike:)
Har også hivd meg på dualsport bølgen og kjøpte meg grusracer (med touring muligheter) for en uke siden. Ble en KTM 950 Adventure her... digger det!
Håper på endel mil på grus i sommer.. yeeeehaaa!
Mobilkamera:
Great minds think alike:)
Har også hivd meg på dualsport bølgen og kjøpte meg grusracer (med touring muligheter) for en uke siden. Ble en KTM 950 Adventure her... digger det!
Håper på endel mil på grus i sommer.. yeeeehaaa!
Mobilkamera:
Re: Jalmar *titter innom*
Oj, det tok visst litt tid før jeg svarte her
Er ikke så veldig aktiv på internett-fronten lenger.
Det der er en fin sykkel, Indianeren. Kunne absolutt tenkt meg en maken. Ser at den får gode "karakterer" på adv-forumet, noe som skulle tilsi at den tåler "normalt" bruk. Dessuten er det tøffe sykler med flott lyd, noe som også er veldig viktig
Sesongen i fjor blei ikke helt som forventet med Hondaen. Blei tatt litt på senga av Hondas elendige forhandlernett, så tapte endel kjøretid midt på sommeren. Nå vet jeg hvor dårlig deletilgang og hvor ekstreme priser Motorport sørger for, så for ettertiden vil jeg handle i Sverige eller via nett. Det er også en del slitedeler som også brukes på Kawasaki, og kartlegging er i gang. 1/3 av prisen på originale Kawa-deler framfor tilsvarende fra Honda (Motorport) så her er det penger å spare. Dessuten har jo Kawa-forhandlerne slitedeler på lager i motsetning til Motorport.
Nuvel. TransAlpen er veldig morsom og lettkjørt, samtidig som den kan bære mye bagasje. Har fått montert veltebøyler og koffertrack fra Hepco/Becker. Mangler egentlig bare en god løsning på eksosanlegg. Det sitter noe hjemelaget opplegg der nå. Virker forsåvidt greit, men kunne vært ok med noe som var beregnet på oppgaven. Nå er planen å kjøre med den slik den er og bare reparere det som kommer av feil underveis. Har ikke tenkt å legge mer penger i denne sykkelen. Men skulle jeg gjort noe, hadde det blitt en omlakkering. Kunne tenkt meg å lakkere den i kamofarger. Tror det kunne blitt litt artig.
Ja, det er faktisk en ting til på trappene. Jeg har fått bestilt meg et nytt fordrev til Tea. Det som sitter der nå har 16 tenner, mens originalt skal det være 15. Greit med 16 tenner når man kjører på motorvei og sånt, men jeg vil ned på 15 for å få litt mer fres når jeg kjører med oppakning. Merker at giringen med 16 tenner blir litt i høyeste laget med kofferter og full oppakning. Da er det ikke mye seigdraging å hente. Og ved litt "avansert" kjøring utenfor allfarvei blir det endel sluring på klutchen. Så det skal bli spennende å prøve 15 tenner foran. Skiftingen av fordrev er veldig fort gjort, så det kan jo bli slik at jeg kjører på 16 tenner når jeg kjører transportetappene, og skifter til 15 tenner når jeg kommer til de grusgrendte dalstråk innafor.
Uansett moro med grusræcer. Har allerede vært ute en tur på snøen i år. Ikke lange biten, for bakdekket er utslitt, men det blei da litt snøfresing. Kan forøvrig anbefale Heidenau K60-dekkene. Utrolig bra grep på all slags underlag, og god slitestyrke. Jeg kjørte med for lavt dekktrykk i bakdekket de første 4000 kilometrene, så midten blei nesten utslitt. Men så fikk jeg inn 40 psi bak, og da opphørte slitasjen samtidig som grepet fortsatt var bra. Så regner med at jeg vil få ut ca 10000 km av bakdekk og 15000 av fordekk neste gang.
Slik ser Tea ut nå:
Når det gjelder Voyageren så er det ingen forandringer. Det blei ikke så mange kilometer på den i fjor heller. Noen langturer blei det. Den tradisjonelle grus-uka til Dalarna med Bimma blei kjørt, og det blei et par andre langturer. Fikk en oljelekkasje fra simmeringene rundt justeringsskruene til balanseakslene. Antagelig fordi denne sykkelen har blitt brukt endel på grus og "off-road". Nye simmeringer er handlet inn, så det gjelder bare å gjøre jobben.
Gamle Blå står fortsatt delvis i deler. Skal vel sånn etter hvert få den på veien igjen. Planlegger å skifte ut litt forskjellig for å få den mer grus-vennlig den også. Ny front fra GPZ 1100 er under bygging. Den passer rett på uten å modifisere annet enn styrestoppern. Styrelagre og alle mål på krona er lik. Med den fronten får jeg grøvre gaffel, lengere fjæringsvei, forspenningsjustering med luft og moderne og bedre bremser. Det blir en liten utfordring å lage braketter til instrument-fester og sånne detaljer, men tror det skal ordne seg ganske greit. Må vel forandre litt på wirer og sånt også. Men alt i alt tror jeg dette skal bli en modifisering som vil bedre både kjøreegenskaper og ikke minst bremseegenskapene.
Avslutter dagens innlegg med et bilde fra fjorårets siste tur med Bimma. Vi kjørte en fin høsttur i Vestfolds indre strøk. Håper det blir flere slike turer i denne sesongen.
Er ikke så veldig aktiv på internett-fronten lenger.
Det der er en fin sykkel, Indianeren. Kunne absolutt tenkt meg en maken. Ser at den får gode "karakterer" på adv-forumet, noe som skulle tilsi at den tåler "normalt" bruk. Dessuten er det tøffe sykler med flott lyd, noe som også er veldig viktig
Sesongen i fjor blei ikke helt som forventet med Hondaen. Blei tatt litt på senga av Hondas elendige forhandlernett, så tapte endel kjøretid midt på sommeren. Nå vet jeg hvor dårlig deletilgang og hvor ekstreme priser Motorport sørger for, så for ettertiden vil jeg handle i Sverige eller via nett. Det er også en del slitedeler som også brukes på Kawasaki, og kartlegging er i gang. 1/3 av prisen på originale Kawa-deler framfor tilsvarende fra Honda (Motorport) så her er det penger å spare. Dessuten har jo Kawa-forhandlerne slitedeler på lager i motsetning til Motorport.
Nuvel. TransAlpen er veldig morsom og lettkjørt, samtidig som den kan bære mye bagasje. Har fått montert veltebøyler og koffertrack fra Hepco/Becker. Mangler egentlig bare en god løsning på eksosanlegg. Det sitter noe hjemelaget opplegg der nå. Virker forsåvidt greit, men kunne vært ok med noe som var beregnet på oppgaven. Nå er planen å kjøre med den slik den er og bare reparere det som kommer av feil underveis. Har ikke tenkt å legge mer penger i denne sykkelen. Men skulle jeg gjort noe, hadde det blitt en omlakkering. Kunne tenkt meg å lakkere den i kamofarger. Tror det kunne blitt litt artig.
Ja, det er faktisk en ting til på trappene. Jeg har fått bestilt meg et nytt fordrev til Tea. Det som sitter der nå har 16 tenner, mens originalt skal det være 15. Greit med 16 tenner når man kjører på motorvei og sånt, men jeg vil ned på 15 for å få litt mer fres når jeg kjører med oppakning. Merker at giringen med 16 tenner blir litt i høyeste laget med kofferter og full oppakning. Da er det ikke mye seigdraging å hente. Og ved litt "avansert" kjøring utenfor allfarvei blir det endel sluring på klutchen. Så det skal bli spennende å prøve 15 tenner foran. Skiftingen av fordrev er veldig fort gjort, så det kan jo bli slik at jeg kjører på 16 tenner når jeg kjører transportetappene, og skifter til 15 tenner når jeg kommer til de grusgrendte dalstråk innafor.
Uansett moro med grusræcer. Har allerede vært ute en tur på snøen i år. Ikke lange biten, for bakdekket er utslitt, men det blei da litt snøfresing. Kan forøvrig anbefale Heidenau K60-dekkene. Utrolig bra grep på all slags underlag, og god slitestyrke. Jeg kjørte med for lavt dekktrykk i bakdekket de første 4000 kilometrene, så midten blei nesten utslitt. Men så fikk jeg inn 40 psi bak, og da opphørte slitasjen samtidig som grepet fortsatt var bra. Så regner med at jeg vil få ut ca 10000 km av bakdekk og 15000 av fordekk neste gang.
Slik ser Tea ut nå:
Når det gjelder Voyageren så er det ingen forandringer. Det blei ikke så mange kilometer på den i fjor heller. Noen langturer blei det. Den tradisjonelle grus-uka til Dalarna med Bimma blei kjørt, og det blei et par andre langturer. Fikk en oljelekkasje fra simmeringene rundt justeringsskruene til balanseakslene. Antagelig fordi denne sykkelen har blitt brukt endel på grus og "off-road". Nye simmeringer er handlet inn, så det gjelder bare å gjøre jobben.
Gamle Blå står fortsatt delvis i deler. Skal vel sånn etter hvert få den på veien igjen. Planlegger å skifte ut litt forskjellig for å få den mer grus-vennlig den også. Ny front fra GPZ 1100 er under bygging. Den passer rett på uten å modifisere annet enn styrestoppern. Styrelagre og alle mål på krona er lik. Med den fronten får jeg grøvre gaffel, lengere fjæringsvei, forspenningsjustering med luft og moderne og bedre bremser. Det blir en liten utfordring å lage braketter til instrument-fester og sånne detaljer, men tror det skal ordne seg ganske greit. Må vel forandre litt på wirer og sånt også. Men alt i alt tror jeg dette skal bli en modifisering som vil bedre både kjøreegenskaper og ikke minst bremseegenskapene.
Avslutter dagens innlegg med et bilde fra fjorårets siste tur med Bimma. Vi kjørte en fin høsttur i Vestfolds indre strøk. Håper det blir flere slike turer i denne sesongen.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Jalmar *titter innom*
Morro å se deg innom her en tur også
Festlig løsning på eksosannlegget ja.
Festlig løsning på eksosannlegget ja.
Re: Jalmar *titter innom*
Hei supermons Har som sagt vært fraværende på internett-fronten det siste året. Bare titta innom her og der med ujevne mellomrom Men håper jo nå at jeg skal få igjen litt av skrivekløen etter hvert.supermons wrote:Morro å se deg innom her en tur også
Festlig løsning på eksosannlegget ja.
Det eksosanlegget på Tea er egentlig veldig festlig Sykkelen har fått seg et par runder nedom bakken i løpet av sin levetid, og uten veltebøyler går det da gjerne hardt utover plast og eksos. Nå er anlegget originalt fra motoren og til første skjøten (under fremre fothviler), så er det montert en potte av ukjent herkomst opp langs ramma. Denne potta har fått påsveist en rørtut med gjenger, og så er det skrudd på en hjemmelaget crosspotte bakerst. Den er i rustfritt stål, så den har blitt hard og sprø. Bare et tidsspørsmål før den vibreres sønder og sammen. Jeg har støttet den opp litt med et patentbånd bakerst inntil videre.
Nå er det jo slik at vi motorsyklister gjerne velger løsninger som er spesielt beregnet til mc når vi skal skifte ut noe. Da får vi som regel en løsning som ser grei ut, og som fungerer greit. Men til gjengjeld så må vi betale unødvendig mye for disse løsningene. Til Tea får jeg ikke så lett tak i eksosanlegg utenom det originale. Og da kan jeg like godt kjøpe med en ny sykkel for samme prisen
Så slik jeg ser det har jeg 2 alternativer. Det ene er å tilpasse et eksosanlegg fra en annen sykkel. Jeg vet at andre har tilpasset bakre del av anlegg fra Suzuki DR400, og også noen som har brukt eksospotte fra GSXR (eldre modell) med modifisert rør opp fra første skjøt til potta.
Det andre alternativet er å få en eksos-sjappe til å lage et rør fra første skjøten og opp, og så bruke en billig rund eksospotte fra en eller annen bil bakerst. Dette vil kreve lakkering av rør og potte.Ellers skal det bare være å bøye røret og feste potta med egnet festemateriell. Det er plenty rammepunkter å feste i bak på TransAlpen. Dette alternativet vil komme på under tusenlappen, og vil fungere greit lydmessig. Tror jeg vil velge dette alternativet fordi eksospotta nærmest vil bli en slags slitedel til den bruken denne sykkelen vil bli utsatt for.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Re: Jalmar *titter innom*
Hyggelig å se du er her fortsatt...
Re: Jalmar *titter innom*
Huff. Det blir visst sånn "1 gang pr. år"-bruk av bloggen
Nuvel. Har vært veldig lite aktiv overalt på internett den siste tia. Sånn er det bare. Men jeg har begynt å ommøblere på hjemmesiden min da. Sletta alt som var der og prøver nå å lage den på en ny måte. Mest halvferdige tekniske ting der nå, men etterhvert vil det komme både turer og andre ting. Stikk gjerne en tur innom og kom gjerne med kommentarer.
Ellers har jeg i løpet av sesongen endelig fått bare Kawaer i garasjen igjen. Honda var ingenting for meg. Elendig forhandlernett med dårlig deletilgang og relativt dårlig kvalitet på det meste gjorde beslutningen enkel.
Så nå er det Gamle som skruprosjekt, Voyageren som "motorvei-sykkel" og en 2011 Kawasaki KLE 650 Versys Tourer som grus- og lekesykkel.
Nuvel. Har vært veldig lite aktiv overalt på internett den siste tia. Sånn er det bare. Men jeg har begynt å ommøblere på hjemmesiden min da. Sletta alt som var der og prøver nå å lage den på en ny måte. Mest halvferdige tekniske ting der nå, men etterhvert vil det komme både turer og andre ting. Stikk gjerne en tur innom og kom gjerne med kommentarer.
Ellers har jeg i løpet av sesongen endelig fått bare Kawaer i garasjen igjen. Honda var ingenting for meg. Elendig forhandlernett med dårlig deletilgang og relativt dårlig kvalitet på det meste gjorde beslutningen enkel.
Så nå er det Gamle som skruprosjekt, Voyageren som "motorvei-sykkel" og en 2011 Kawasaki KLE 650 Versys Tourer som grus- og lekesykkel.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Jalmar *titter innom*
Grattis med ny kawa
Du får slenge opp noen bilder hvis du spretter innom igjen
Du får slenge opp noen bilder hvis du spretter innom igjen
Re: Jalmar *titter innom*
Tiden flyr...
Det går fort noen år mellom hver posting for tiden
Men kanskje på tide å tørke litt støv av bloggen her igjen
Det går fort noen år mellom hver posting for tiden
Men kanskje på tide å tørke litt støv av bloggen her igjen
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Re: Jalmar *titter innom*
Velkommen tilbake! Ja nå er forumet oppgradert og ser ut til å fungere bra og stabilt, og aktiviteten innpå her er det ikke noe å si på!
Re: Jalmar *titter innom*
Takk for det
Faktisk har denne bloggen 10 års jubileum i år
Jeg har ikke vært veldig aktiv på internettfronten noen steder den siste tia. Det blei jo litt att og fram for noen år siden da mc-siden fyrte opp. Men det er et tilbakelagt stadium. Jeg er glad for tiden i begge forumene. Så det blir vel litt blogging her, og litt blogging der. Så får tiden vise hvor jeg legger mest aktivitet.
Jeg har ikke forandret meg særlig når det gjelder skrivestil og humør, så jeg har en tendens til å bli der jeg får flest muligheter til humoristisk "villblogging"
Faktisk har denne bloggen 10 års jubileum i år
Jeg har ikke vært veldig aktiv på internettfronten noen steder den siste tia. Det blei jo litt att og fram for noen år siden da mc-siden fyrte opp. Men det er et tilbakelagt stadium. Jeg er glad for tiden i begge forumene. Så det blir vel litt blogging her, og litt blogging der. Så får tiden vise hvor jeg legger mest aktivitet.
Jeg har ikke forandret meg særlig når det gjelder skrivestil og humør, så jeg har en tendens til å bli der jeg får flest muligheter til humoristisk "villblogging"
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Re: Jalmar *titter innom*
Hehe god kveld i stua Jalmar. Det var lenge siden. Som mange andre av oss her inne. Kjekt å se deg tilbake
Note4
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
Re: Jalmar *titter innom*
Takk for det LordShaft Kjekt å være tilbake også.LordShaft wrote:Hehe god kveld i stua Jalmar. Det var lenge siden. Som mange andre av oss her inne. Kjekt å se deg tilbake
Note4
Jeg satt egentlig tidligere i dag og gjorde om hjemmesiden min til blogg, og da havna jeg inn i noen gamle mapper som inneholdt saker herfra. Og da var jo ikke veien lang til innlogging. Videre oppdaget jeg da at det faktisk var 10 år siden jeg startet bloggen her, og slikt forplikter vet du
Ikke veit jeg hvordan jeg skal få tid til å fylle den gamle hjemmesiden min med blogg, foreløpig er det bare vas om noe telefongreier og sånt Men da trenger jeg en blogg for reine mc-relaterte ting her på mc-forumet. Det har jo skjedd noen forandringer på mc-fronten i garasjen siden sist, men foreløpig har jeg kun rettet opp signaturen. Etter hvert kommer det en mer grundig gjennomgang. Braastad og Jack har sagt seg villige til å bistå med skyggelegging av eventuelle seriøse sidesprang
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly