Keeway Speed 125 2007

Prat om lett MC.
Post Reply
JohanLFevang
Posts: 7
Joined: 20 Sep 2011 16:07
MC: Keeway speed 125 2007

Keeway Speed 125 2007

Post by JohanLFevang »

hallo, Johan her, jeg har en Keeway speed 125 2007 model, det er ikke den beste sykkelen jeg har kjørt men det får holde et år til. Og da lurer jeg på om noen har noen råd om hvilken sykkel jeg burte kjøpe?

det må være en 125 cc
-jeg vill ha noe med fart
-jeg vill ha en som er god å sitte på (med og uten pasasjer)
-jeg vill ha noe som er deilig og kjøre langtur med
-jeg vill ha plass til bagasje og passasjer.

dere her i forumet har mere greier på det enn meg, så jeg lurer på om dere har noen råd.

Mvh Johan Løken Fevang :D
Gøran
Posts: 8
Joined: 30 Aug 2011 12:47
MC: Yamaha dt 125 re

Re: Keeway Speed 125 2007

Post by Gøran »

Hvor mye fart er du ute etter ? :P, noe som er sprekere enn den du allerede har ? eller noe som er sprekere enn de fleste ?. Cagiva mito gjør jo 160 med bare effektanlegg. kan få mer på dem også, men tror ikke R sykkel er så god å kjøre lang tur med, en Yamaha dt 125 gjør 140 med effektanlegg. og er ganske god å kjøre .

Men hva vil du ha da ? R sykkel eller supermotard ? DT er kansje bedre å kjøre langt med, Men en Cagiva mito går en god del bedre ..
JohanLFevang
Posts: 7
Joined: 20 Sep 2011 16:07
MC: Keeway speed 125 2007

Re: Keeway Speed 125 2007

Post by JohanLFevang »

Ja jeg vill ha noe som går ganske fort, men jeg er ikke ute etter en crosser, jeg vill heller ha en roadster eller en god turing sykkel med fart. eller kansje en god offroad men ikke akkuratt en crosser sykkel men jeg vill heller ikke ha noe som er for stort men heller ikke for liten.
Jeg er ganske kresen når det gjeller mc. :)
Post Reply