Honda CBR eller Daelim Roadwin?

Prat om lett MC.
Post Reply

Honda CBR eller Daelim Roadwin ?

Poll ended at 30 Jul 2011 04:53

Honda CBR
2
100%
Daelim Roadwin
0
No votes
 
Total votes: 2

QuantyxZ
Posts: 63
Joined: 02 May 2011 22:44
MC: Daelim Roadwin 125 Naked Version
Location: Åsane is the shit <3 Bergen by stolt og kry<3

Honda CBR eller Daelim Roadwin?

Post by QuantyxZ »

Sitter her og vurderer Honda CBR og Daelim Roadwin! Begge er fine sykler(syntes jeg da:P) men jeg aner ikke hva jeg skal velge! er åpen for andre sykler men ikke totakter! Jeg er jo nokså høy (186) så jeg aner ikke hvilken sykkel som passer meg best! skal prøvesitte en honda cbr denne uken så vi får se! har lest i tester at cbr er en liten sykkel men passer fortsatt høye personer! Eneste minuset med sykkelen er at den ser så spinkel ut og har syltynne dekk! Jeg vurderer jo også Daelim Roadwin. har ike prøvesittet den selv men ser jo på bilder at den er en del større og macho en cbr'en. Den har ca 14 hester men det trenger jo den hvis du sammenligner vekt og effekt med cbr'en.
TAkker på forhånd for svar :) Skrik ut om noen har aning på trim og trimmuligheter på begge syklene! regner med at hondaen har best muligheter for trim siden det er ett mer kjent merke med flere bedrifter som lager deler til honda ;) setter stor pris fra dere her inne på det herlige forumet :D
Don't kill or die tryin;)
User avatar
RkM2
Posts: 300
Joined: 05 Jan 2009 09:58
MC: Daelim Roadwin 125 2007.
09= 2930 - 15062
10= 15062 16953 (15 april)

Re: Honda CBR eller Daelim Roadwin?

Post by RkM2 »

Hallo.
jeg har vært en stolt eier av en Roadwin 125 VJ (den nakne versjone) i snart 3 år. dette er en sykkel jeg har kost meg med den e gått 33 000 til dags dato og fungerer som den skal, på en korea sykkel er det litt småplukk med el, både meg og en kompis sliter litt med blinklys og rust på rammen, det er ikke noe farlig bare litt overfalte rust. men sykkelen går greit nok. Det er en større sykkel en cbr, tungere og mer luftmotstand, dette vis si at den kje går like godt som CBRen men du holder trafikken i 80 greit helt greit. Trim er forsovet lett å få tak i men unødvendign siden det er dryrt med tanke på utbytte dy får. men du kan kjøpe 160 syl, titan ventiler, power filter, dyser osv ! Det er en bedrift i tyskland som du kan sende sylen ned å da borrer de ann opp til 160 cc og få ann i retur.
Men tror så lenge du passer på olje nivå og bytter olje og oljefilter så har du en sykkel som vil gå lenge, den faller selvfølglig fortere i pris en CBR, men en grei sykkel.
Post Reply