Ingen KiM, ingen kos
Re: Ingen KiM, ingen kos - HTC Desire <3
Jeg har sett den i bruk sammen med den glade eier (Kim), og har observert at den har flere artige funksjoner jeg ikke har på min iPhone 4. Med en HTC Desire vet du blant annet alltid hvor solen er, fordi om den er bak skjermen din blir du nødt til å snu deg for å kunne se noe som helst. Om klokken er 12.00, og solen står høyt på himmelen, kan du like greit la være. Alternativt holde deg innendørs.
Haha, når du sier det ser jeg for meg Kim med hånden over skjermen som prøver å se noe
Så morsomme dere er...
Nei, telefonen er fantastisk. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Som de nevner over her så er den ikke så lyssterk ute i solen, og kameraet er så som så, men ellers har jeg overhodet ingenting å utsette. Aldri hatt noen problemer, og telefonen er kjapp. Alt av apps er lett å få tak i og fungerer ypperlig. Strålende fornøyd
Nei, telefonen er fantastisk. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Som de nevner over her så er den ikke så lyssterk ute i solen, og kameraet er så som så, men ellers har jeg overhodet ingenting å utsette. Aldri hatt noen problemer, og telefonen er kjapp. Alt av apps er lett å få tak i og fungerer ypperlig. Strålende fornøyd
ingen KiM, ingen kos
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Xperia er ikke så værst. Jeg hadde en... Den ble stjålet!!!
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Det er bare en telefon! Å den er overlegen på alle felt iPhone 4!!!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Iphone 5 vs HTC
[youtube]FL7yD-0pqZg[/youtube]
...måtte bare når jeg så diskusjonen
[youtube]FL7yD-0pqZg[/youtube]
...måtte bare når jeg så diskusjonen
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
- erazar
- MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250 - Location: Haugesund
Endte opp med en Desire etter sommerferien jeg også. Har nå vært innom HTC Magic, Legend og til slutt Desire. Synes ikke det er helt enorme forskjeller på disse telefonene men det er vel en grunn til at jeg fremdeles er på android plattform tenker jeg. (Og der har jeg tenkt å bli en god stund til!) Har også iPhone 4 på jobb men kommer liksom ikke helt i mål med den. Men for all del, kjempetelefon det også.. bare ikke helt min telefon merker jeg, selv om jeg løper rundt og knotter på en mac. Desire får også min anbefaling med andre ord
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Me too. Savner tørr asfalt og varme sommernetter med lite trafikk på veiene.
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Her har det gått så langt at jeg ofte drømmer om å kjøre motorsykkel
Samme her faktisk. Sist drømte jeg at jeg krasjet den, men ellers er det kjekke drømmer.
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Aha, den er litt kjip. Godt det bare var en drøm.
Her er det drømmer som ligger langt over mine egentlige egenskaper også, med kneskrap og det hele
Her er det drømmer som ligger langt over mine egentlige egenskaper også, med kneskrap og det hele
Det der Scala Headsettet ditt, har det et innebygget batteri, eller er det mulg å skifte? Ser det står listet ladetid osv på spesifikasjonene, og det gjør meg litt skeptisk.
EDIT: Ser at det ikke er det. Det var jo litt kjipt. Koster nesten 5000 kr for en sånn G4, og da er det surt at batteriet begynner å miste piffen etter en stund.
EDIT: Ser at det ikke er det. Det var jo litt kjipt. Koster nesten 5000 kr for en sånn G4, og da er det surt at batteriet begynner å miste piffen etter en stund.