Hells Angels, hva har de gjort nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Asfaltkongen »

Galilee wrote:
Underholdende er det ihvertfall :D

Ja like underholdende som:
FZR 1000 - 1993 - 130BHP - 107NM

Kjære Gud, la veien være tørr og la svingene komme.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Lølle »

Galilee wrote:Jeg synes det er ironisk at man kler seg i uniform for å uttrykke individualitet. Det gjelder ikke bare MC/'biker' miljø, også Goth-punk-heavy eller hva man enn måtte ha av musikkpreferanser, eller Blitz.

Underholdende er det ihvertfall :D
Nåja.. i bikermiljøene er vel tanken om gruppe, samhold og broderskap så sterk at individet om nødvendig er uvesentlig.
Uniformen - colours/vesten - er ikke ubetydelig. Prøv å rapp vesten fra en biker, så blir det nok kveld ;-)
Image
Image
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Hells Angels: En biker gruppe, som tøffer seg med Harly's.
Og tjener 1 MILLIARD DOLLAR PÅ Å SMUGLE DOP I USA ELLER VERDENSBASIS.
Mener å ha lest dette på tekst-tv eller noe i den duren.
Og de drepte en fyr på en Rolling Stones konsert, der de var livvakter. :shock:
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Valfar »

Morsomt denne tråden skulle dukke opp. Var ute å kjørte her for en liten stund siden. Var mellom Vormsund og Kløfta da det kom en kar på en chopper bak meg som ville forbi. Så jeg la meg litt inn til høyre for å slippe han forbi. Til min store overraskelse hadde han på seg en Hells Angels vest, og ikke nok med det, han takka for at jeg slapp han forbi! Er det en ting jeg har lagt merke til, er det at tøffinger på choppere nesten aldri hilser tilbake, så jeg ble lettere overraska at en kar fra HA tok seg bryet med å hilse når han kjørte forbi meg!
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Awesome!!
Må ha vært en heftig opplevelse og bli hilst på en fyr fra HA? :lol:
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
Kriston
Posts: 687
Joined: 05 Jan 2009 23:51
MC: Ducati 1198S Corse
Location: Oslo

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Kriston »

Jeg snakket med en kar fra HA en dag da jeg satt på Risløkka for å hente skilter til sykkelen min. Han var hvertfall veldig hyggelig.
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Trodde alle var badass og bare brydde seg om medlemmer fra HA :-k
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
Kawa
Posts: 91
Joined: 21 Jul 2009 00:57
MC: 2000 Kawasaki Ninja zx6r
Location: Bergen

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Kawa »

Tror det er litt både og.. Noen mannfolk kjøper nok HD for å få et matcho-image slik at de er en del av "Hells Angels - gruppen".
Men det finnes vel nok av mennesker rundtom i verden som velger sykkelmerke på samme grunnlag som oss her.. Evnt. grunnet utseende på sykkel og lidenskap ovenfor et merke..?

Er vel litt slik at noen liker kaffe, mens andre foretrekker te? :)
Let the good times roll.
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Rimol »

Mener å ha hørt at lederen for HA i Trondheim gikk lei av Harley og kjøpte seg Ducati istede... \:D/
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Banditbiker »

Kawa wrote:Tror det er litt både og.. Noen mannfolk kjøper nok HD for å få et matcho-image slik at de er en del av "Hells Angels - gruppen".
Men det finnes vel nok av mennesker rundtom i verden som velger sykkelmerke på samme grunnlag som oss her.. Evnt. grunnet utseende på sykkel og lidenskap ovenfor et merke..?

Er vel litt slik at noen liker kaffe, mens andre foretrekker te? :)
Man blir like lite del av "Hells Angels -gruppen" (merkelig navn :shock: ) om man kjøper seg en HD, som man blir en Biker ved bare det å kjøpe seg en MC.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by RH racing »

vært på mange biker fester, da blandt annet HA, bandidos og outlaws (som er di "værste") men akk så greie di fleste er på sånne fester... har ikke noe vondt å si om noen av disse klubbene jeg... di "klubbene" som burde vært slettet er vel heller sånnt som young guns og di folka der i oslo.... mc klubbene bærer ett tungt rykte.. ja, noen gjør sef noe kriminelt... men at alle i klubbene er badass stemmer nok ikke, mange av dem jeg kjenner fra sånne klubber er familiefolk som folk flest, med vanlig jobb og sykkel som hobby...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by tshansen »

RH racing wrote:vært på mange biker fester, da blandt annet HA, bandidos og outlaws (som er di "værste") men akk så greie di fleste er på sånne fester... har ikke noe vondt å si om noen av disse klubbene jeg... di "klubbene" som burde vært slettet er vel heller sånnt som young guns og di folka der i oslo.... mc klubbene bærer ett tungt rykte.. ja, noen gjør sef noe kriminelt... men at alle i klubbene er badass stemmer nok ikke, mange av dem jeg kjenner fra sånne klubber er familiefolk som folk flest, med vanlig jobb og sykkel som hobby...
Nå vet jeg om flere kriminelle som er vanlige familiefolk med helt vanlig jobb og både bil og sykkel som hobby! Hva folk gjør foran folk eller gir inntrykk for er ikke alltid det samme som foregår bak lukkede dører!
Du er ikke medlem i Hells Angels, bare for at du liker å kjøre sykkel med andre som liker å kjøre sykkel. Å det er ikke for ingen ting at de biker klubbene har det ryktet de har ;-)

At de oppfører seg som normale bikere når de er ute å kjører. Og ellers oppfører seg som vanlige folk er vel ikke noe overraskende i det hele tatt!
Men at det ikke foregår mere enn ola og kari nordmann vet, det er ett faktum!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Kriston
Posts: 687
Joined: 05 Jan 2009 23:51
MC: Ducati 1198S Corse
Location: Oslo

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Kriston »

Jeg er temmelig sikker på at både Ola og Kari Nordmann vet at det foregår mer enn øldrikking og ludospilling inne i lokalene deres.
Det er bare det at folk er blitt så vant med tanken på at de faktisk er kriminelle.
Rambler
Posts: 140
Joined: 28 Sep 2008 14:09
MC: Kawasaki
Location: Sørnorge

Re: Hells Angels, hva har de gjort nå?

Post by Rambler »

Jeg tror HA og andre tvilsomme mcklubber har hatt stort behov for å bedre sitt omdømme de senere årene. Det er ikke lett for disse å vanke blant folk når de automatisk blir identifisert som kriminelle. "Vanlige folk" kan av og til være ganske risikable og ha med å gjøre de også.
Der alle tenker likt tenker ingen mye, og den som ler best ler værst.
Post Reply