Suzuki SV650 +tilleggsutstyr

Prat om tung MC.
Post Reply
Catwoman
Posts: 15
Joined: 07 Apr 2007 19:32
MC: Suzuki SV650 2008 mod.
Yamaha YZF Thundercat 1998 mod.
Location: Buskerud

Suzuki SV650 +tilleggsutstyr

Post by Catwoman »

Tenker å kjøpe ny mc, har kikket på Suzuki SV650. Lest masse gode omtaler av denne, brukererfaringer tas imot med takk.
-07 modellen har ABS, har ikke kjørt mc med ABS før og tenkte egentlig å kjøpe en eldre modell enn -07, men lurer på om det kan være greitt å gå opp i prisklasse/nyere modell for å få med ABS'en? Noen som kan dele erfaringer rundt dette?
Finnes det Givi sett til SV'en? Liker ikke digre tankvesker, hva annet av bæresystem kan brukes på SV'en?
Cat :-D
~Current: Suzuki SV650~
~Current: Yamaha YZF600 Thundercat~
~Ex: Yamaha XJ600~
User avatar
Night Rider
Posts: 84
Joined: 14 Jun 2007 14:27
MC: F800S 2007

X Suzuki SV 650 K3
Location: Oslo

Re: Suzuki SV650 +tilleggsutstyr

Post by Night Rider »

Du får i alle fall min støtte hvis du velger SV. Jeg er nok så fornøyd med min som det går an å bli med en relativt ny sykkel til denne prisen. Fjæring/demping er riktignok ikke av det beste, men gjør jobben greit nok i moderate hastigheter. Motor og girkasse er fantastisk. Sykkelen i seg selv er utrolig svingvillig, smidig og letthåndterlig på småsvingete landevei og i bytrafikken. Rimelig forsikring og lavt forbruk. ABS-bremser er vel bare et pluss, etter min mening, selv om jeg vet at enkelte durkdrevne ryttere mener noe annet. Selv har jeg en naken 03-modell.
For øvrig det finnes også passende Givi-sett til disse syklene.
Post Reply