Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!
-
- Posts: 68
- Joined: 02 Jan 2007 01:31
- Location: oslo
- Contact:
Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!
Last edited by stunt4life on 06 Jun 2009 09:42, edited 3 times in total.
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
Re: Marius Remel ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Tøft!
(men du trenger ikke lage ny tråd for hver video/bilder, kan bruke samme om igjen...og om igjen...og om igjen )
(men du trenger ikke lage ny tråd for hver video/bilder, kan bruke samme om igjen...og om igjen...og om igjen )
ingen KiM, ingen kos
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Marius Remel ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Får beskjed om at videoen er fjernet jeg?
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Typisk eksempel på en som ikke er mann nok til å la videone ligge på nettet. Politiet kan finne på å se på de i matpausa, HJELP!!!!
Yamaha Aerox 2004
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Mye som kan tilsi at det ikke er han som har fjernet den med fri vilje. Han la den jo faktisk ut på nettet i førsteomgang. Kan godt hende politiet har tatt kontakt og sagt at han må fjerne. Vet om flere tilfeller hvor politiet har tatt kontakt grunnet filmer lagt ut på nettet._Adler_ wrote:Typisk eksempel på en som ikke er mann nok til å la videone ligge på nettet. Politiet kan finne på å se på de i matpausa, HJELP!!!!
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
off... har ikke politet bedre ting å ta for seg
Nå:Gsx-r600 k8
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
teit å få politiet på døren for å ha lagt ut videoen noe han helt sikkert kommer til å få...
gjør du noe slikt legger man ikke ut videoene
gjør du noe slikt legger man ikke ut videoene
1.3.1.2
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
[youtube]IdsqUiAsmzI[/youtube]
There you go.
There you go.
-
- Posts: 68
- Joined: 02 Jan 2007 01:31
- Location: oslo
- Contact:
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
- MowZ
- Posts: 1275
- Joined: 21 Jan 2008 15:44
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
Kult, kan se du blir bedre og bedre for hver video:)
BMW S1000RR, Simply the best!
-
- Posts: 68
- Joined: 02 Jan 2007 01:31
- Location: oslo
- Contact:
Re: stunt ''killin Oslo'' kawasaki zx6rr
MowZ wrote:Kult, kan se du blir bedre og bedre for hver video:)
hahahahahhahahahahahahahaha.....første gang jeg hører noen si det til meg
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
-
- Posts: 68
- Joined: 02 Jan 2007 01:31
- Location: oslo
- Contact:
Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!
Ja kan vel ikke annet enn å si at du er dyktig. Kult. Skulle gjerne kunne tatt noen kontrollerte wheelies selv. Men ikke dra det så langt som deg hehe.
Tror du har store muligheter foran deg. Men for og bli tatt seriøs, så tror jeg du bør holde deg til lukkede områder. Mest mulig vekk fra vanlig vei. Så klart er det kult å showe litt der folk ferdes og kjente steder . Men hvis du satser på stuntkjøring som et yrke, opptre på show osv. så blir du tatt mye mer seriøs med å tenke og "profilere sikkerhet".
Vet det høres kjipt og kjedelig ut, men det er mitt tips. For det ser faktisk veldig enkelt ut når du gjør dette. Men selvsagt er det ikke det. Politi tenker garantert på de signalene du sender ut til andre. Og det er mange idioter amatører rundt vet du.
Så skal du lykkes med en karriere så tenk hvor du kjører, og sikkerhet. Norge er et lite land, så hvis du først for politi etter deg, beslag av sykkel hele tiden osv så "skader" det deg bare på veien. Mye bedre med et samarbeid hvor du faktisk fronter sikkerhet, bør skje på lukkede områder, at det er vanskelig og farlig.
Tenk hvor mye du kan lære disse idiotene på lett sykkel. De er 16 år og tror de er verdens tøffeste(ikke alle da), hører ikke på noen. for ting skjer ikke dem. Hvis du hadde showet litt og så snakket om sikkerhet, så hadde de garantert hørt på deg.
Jaja, bare noen av mine tanker og innspill her. Lykke til videre
Tror du har store muligheter foran deg. Men for og bli tatt seriøs, så tror jeg du bør holde deg til lukkede områder. Mest mulig vekk fra vanlig vei. Så klart er det kult å showe litt der folk ferdes og kjente steder . Men hvis du satser på stuntkjøring som et yrke, opptre på show osv. så blir du tatt mye mer seriøs med å tenke og "profilere sikkerhet".
Vet det høres kjipt og kjedelig ut, men det er mitt tips. For det ser faktisk veldig enkelt ut når du gjør dette. Men selvsagt er det ikke det. Politi tenker garantert på de signalene du sender ut til andre. Og det er mange idioter amatører rundt vet du.
Så skal du lykkes med en karriere så tenk hvor du kjører, og sikkerhet. Norge er et lite land, så hvis du først for politi etter deg, beslag av sykkel hele tiden osv så "skader" det deg bare på veien. Mye bedre med et samarbeid hvor du faktisk fronter sikkerhet, bør skje på lukkede områder, at det er vanskelig og farlig.
Tenk hvor mye du kan lære disse idiotene på lett sykkel. De er 16 år og tror de er verdens tøffeste(ikke alle da), hører ikke på noen. for ting skjer ikke dem. Hvis du hadde showet litt og så snakket om sikkerhet, så hadde de garantert hørt på deg.
Jaja, bare noen av mine tanker og innspill her. Lykke til videre
Last edited by Carlsberg on 06 Jun 2009 16:11, edited 1 time in total.