Ragnhild wrote:Joa, har tenkt på det
Meen, blir det like koselig...
Takker så mye for tipset FemIce
Jeg vil gjerne ha referatene i bloggen også, noen av referatene linkes videre herfra til hjemmesiada til Buddy-mc.
Men jeg må tenke litt over om jeg kanskje poster et par av bildene fra turene i den nye tråden, sammen med en link til bloggen min....
Viktig å beholde kozen i bloggen også slik Ragnhild skriver, må vite
Jalmar wrote:Gøy å prøve noe annet en gang i mellom. Men syns nok Bimma kler bimmer'n best. Bimmer'n vet dessuten ikke hvordan sykkel den er, så den brukes både som R-sykkel og grus-sykkel om hverandre.
Og når den en eller gang er utslitt finnes det et godt alternativ.
Fint tur referat.
Men man kan ikke være med på alt her i verden...
Fidel og jeg har lenge snakket på at vi skulle reist på det opprinnelige Trollrally så det spørs om vi ikke prøver det neste år.
Noen som har vært der som vil fortelle litt om det?
SoloTwin wrote:Fint tur referat.
Men man kan ikke være med på alt her i verden...
Fidel og jeg har lenge snakket på at vi skulle reist på det opprinnelige Trollrally så det spørs om vi ikke prøver det neste år.
Noen som har vært der som vil fortelle litt om det?
Du har vel endel flere turer å legge ut, B?
Mini-Troll ved Vangsmjøsa er samtidig med Troll, men på den opprinnelige plassen. Det var vel noen som ikke ville flytte, men fortsatte å dra til Vang i Valdres, og siden har det bare fortsatt.
Har vært der noen ganger, men det begynner å bli noen år siden sist. Det er ikke noe spesielt treffarrangement, men campingplassen er jo full av sykler og god stemning.
LordShaft wrote:Flott idè å legge det i den nye delen av forumet, men post heller begge plassene! Er enig med ragnhild, er så mye kjekkere å gløtte i bloggene å få litt mere "intim" skildring på turen osv!
Syntes det er litt vanskelig å finne igjen ting i bloggene etterhvert som de blir på mange sider...
Da er det lettere å bla nedover en liste med overskrifter og se hvilke tur-referater som er lagt inn.
Kan jo gjøre det omvendt kanskje - legge hovedinnlegget i tur området, og så linke dit i bloggen. Og så kan man i bloggen komme med mer tilleggsinfo om man vil det ?
STEMNINGSBILDE FRA DRAMMENSELVA I EN TIDLIG MORGENTIME
Det lå en trollsk stemning over Drammenelva da jeg krysset brua på hjem fra nattevakt i dag tidlig . Så jeg ble jo bare nødt til å svinge hjem etter kameraet, selv om jeg ikke fikk fanget den samme stemningen som var der noen minutter tildlegere......
Vakkert er det uansett langs elva i tidlig om morgenen
Last edited by Bimma on 20 Sep 2008 09:28, edited 1 time in total.
Du verden, for et nydelig bilde!!!
Ga meg inspirasjon til å ta sykkelen en tidlig morgen og ta bilder.
Går jeg virkelig glipp av alt dette?
For jeg regner med at dette er tatt før kl. 07.30 om morgenen, eller?