Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Ninja Turtle »

LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
Hyggelig Lordshaft....

Skal ikke nekte deg å mene hva du vil, men det må da gå an å si hva en mener uten å latteriliggjøre den det gjelder! :evil:
Konstruktiv kritikk kalles det.

Det var min mening...
User avatar
pelle
Posts: 546
Joined: 14 Nov 2005 18:37
MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Location: Bergen

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by pelle »

Ninja Turtle wrote:
LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
Hyggelig Lordshaft....

Skal ikke nekte deg å mene hva du vil, men det må da gå an å si hva en mener uten å latteriliggjøre den det gjelder! :evil:
Konstruktiv kritikk kalles det.

Det var min mening...
Helt enig i den der. Jeg kan heller ikke synge og av den grunn lar jeg det være. Men det heter jo syng med den stemmen du har og det synes jeg at gutten skal gjøre. :D :D :D =D> =D>
2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by tshansen »

Ninja Turtle wrote:
LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
Hyggelig Lordshaft....

Skal ikke nekte deg å mene hva du vil, men det må da gå an å si hva en mener uten å latteriliggjøre den det gjelder! :evil:
Konstruktiv kritikk kalles det.

Det var min mening...
Hjelpe meg! Ta den en tur gjennom innlegget mitt en gang til! Dette var på ingen måte latterligjøring av broren hennes! Men du kan ikke si at dette hørtes veldig bra ut. Ja lydkvaliteten var så som så med! men det var mer ment som ett fleipende innlegg! Noe jeg føler det er såpass takhøyde for her inne at jeg kan skrive!

Men skyt meg gjerne! Var ikke meningen å latterligjøre han! En søster kan få være stolt av sin lillebror! Det er jeg også! (min lillebror) men jeg tåler å høre at han høres dårlig ut i enkelte settinger fordi! :-s
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by FV »

Nå er jeg både enig og uenig med Shaften: Jeg synes at gutten synger bra, han har jo stålkontroll virker det som. Men jeg tar "spøken" til Shaften også. Må jo være lov å fleipe litt uten at man blir hudfletta.
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Ninja Turtle »

LordShaft wrote:
Ninja Turtle wrote:
LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
Hyggelig Lordshaft....

Skal ikke nekte deg å mene hva du vil, men det må da gå an å si hva en mener uten å latteriliggjøre den det gjelder! :evil:
Konstruktiv kritikk kalles det.

Det var min mening...
Hjelpe meg! Ta den en tur gjennom innlegget mitt en gang til! Dette var på ingen måte latterligjøring av broren hennes! Men du kan ikke si at dette hørtes veldig bra ut. Ja lydkvaliteten var så som så med! men det var mer ment som ett fleipende innlegg! Noe jeg føler det er såpass takhøyde for her inne at jeg kan skrive!

Men skyt meg gjerne! Var ikke meningen å latterligjøre han! En søster kan få være stolt av sin lillebror! Det er jeg også! (min lillebror) men jeg tåler å høre at han høres dårlig ut i enkelte settinger fordi! :-s
Da bør du kanskje presisere at det er en fleip i innlegget ditt for jeg tok ikke den i det hele tatt...

Jeg ser hverken en fleipete tone eller ironi, men det er meg.
Jeg trur deg selvsagt når du sier det er en fleip så da får jeg bare beklage at jeg ikke skjønte den. Og det er ikke en fleip altså. ;-)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Shortybebeh »

LordShaft wrote: Hjelpe meg! Ta den en tur gjennom innlegget mitt en gang til! Dette var på ingen måte latterligjøring av broren hennes! Men du kan ikke si at dette hørtes veldig bra ut. Ja lydkvaliteten var så som så med! men det var mer ment som ett fleipende innlegg! Noe jeg føler det er såpass takhøyde for her inne at jeg kan skrive!

Men skyt meg gjerne! Var ikke meningen å latterligjøre han! En søster kan få være stolt av sin lillebror! Det er jeg også! (min lillebror) men jeg tåler å høre at han høres dårlig ut i enkelte settinger fordi! :-s
Jeg hudfletter ingen i hvertfall. :)
Jeg postet jo videoen, og da tåler jeg selvfølgelig å få tilbakemeldinger!
Opptaket er selvfølgelig elendig, og jeg som søster ser jo også alle "feilene" han gjør! Han sliter med falsetten, et parti der kommer han ikke opp i det hele tatt og fleiper det bort på en keitete ungdommelig måte, men han synger rent og mestrer jo både nedganger og oppganger, og rytmesansen er det heller ikke noe å si på. I tillegg gir han på på de rette stedene og får frem den "raspete" rockestemmen som denne låta kler. Jeg har vokst opp i en musikerfamilie hvor alle spiller instrumenter, og hans far er musikklærer, og ingen av oss hadde oppmuntret denne gutten til å synge hvis vi ikke hadde ment at han har talent..

For å være helt ærlig så ble jeg rett og slett litt småfornærmet over innlegget ditt, og jeg så heller ingen fleip, annet enn at du kanskje forsøkte å gjøre innlegget litt "mildere" ved å slenge på noen latter-smileys. Jeg forstår ikke helt hvorfor du sier at det var et fleipende innlegg, for hvilken del var fleip? Det at flink er et relativt begrep? Det at han ikke burde stille i idol?Eller kanskje den delen hvor du sier at han skal ha for å tørre å stille opp med den stemmen der?? For meg er innlegget klart; du synes ikke han er noe flink i det hele tatt. Og det var vel egentlig ingen fleip, var det vel!? ;-)

Sett fra mitt ståsted kan du kanskje se hvorfor jeg synes innlegget ditt var litt bryskt? ;-) :)
Jeg håper ikke min gode lillebror ser denne diskusjonen, for jeg tror han ville blitt veldig såret...!
Selvtilliten er lav nok som den er, skulle ikke folk dratt den enda lenger ned med sine jantelovtendenser..!
Jeg ser mye større nytte i å oppmuntre folk til å fortsette å øve når det er noe de virkelig elsker, enn å fortelle dem at dette kommer de aldri til å klare og at de like godt kan gi opp.. Og jeg tror også at folk kan klare akkurat det de vil, hvis de virkelig vil det!

Men jeg er sikker på at hadde du hørt ham live så hadde du ment noe helt annet, og jeg stoler såpass på mitt musikalske øre at dette ikke får meg til å oppmuntre ham noe mindre. Gutten har talent, og han kommer til å synge fletta av deg etterhvert som stemmen blir "voksen" og han fortsette å øve. 8)

Go Lillebror!! =D> 8) \:D/ :lol:
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Juliet »

Etter å ha lest alle innleggene frem til hit, så måtte jeg også høre på broren din synge. Jeg mener at jeg ha god gehør, og på tross av litt svak lydkvalitet ble jeg kjempeoverrasket! Han er 16 år?! Kjempeflink er han! Han synger reint og klart, han har vibrato og falsett, og det er vanskelige teknikker ikke alle sangere mestrer. Jeg er sikker på du har rett Shorty, han kommer til å utvikle seg veldig hvis han fortsetter med sang, men er allerede på god vei. Drit i kritikerne her, de bør høre på en gang til [-X
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Halle
Posts: 102
Joined: 27 Apr 2008 09:40
MC: Sykkelløs for tiden

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Halle »

LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
LS
Er det du og kun du og ingen andre som lever opp til dine standarder?
Halle
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by FV »

Halle wrote:
LS
Er det du og kun du og ingen andre som lever opp til dine standarder?
Herregud, han er en Ålesunder som har emigrert til Bergen; hva kan man forvente? Det må være den verste kombinasjonen som finnes ;)
User avatar
Attila
Posts: 2319
Joined: 30 Mar 2007 11:38
MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:)
Location: Akershus

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Attila »

1969, shorty....hva er galt med det året!!!???? ;-)

Tror jeg skal poste videoen nå JEG synger (NOT!!!)........den kunne ha slaktes uten at jeg hadde tatt meg nær av det.
Fordi jeg SUGER BIG TIME!!!

Men, bror'din, Shorty.....han er flink.
Jeg syntes det hørtes bra ut, ingen lett sang å synge.
(Dette er ikke ironisk ment :lol: )
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Image
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Shortybebeh »

Attila wrote:1969, shorty....hva er galt med det året!!!???? ;-)

Tror jeg skal poste videoen nå JEG synger (NOT!!!)........den kunne ha slaktes uten at jeg hadde tatt meg nær av det.
Fordi jeg SUGER BIG TIME!!!

Men, bror'din, Shorty.....han er flink.
Jeg syntes det hørtes bra ut, ingen lett sang å synge.
(Dette er ikke ironisk ment :lol: )
Hehe.,. det er jo det beste året EVER, det er jo da alle de kjekkeste mannfolka ble født!! 8) ;-)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Shortybebeh »

I går var vi og tittet på huset vårt!! \:D/
De har kommet bittelitt lenger nå!! :D

Det er deilig at det nærmer seg, og jeg gleder meg veldig nå! Blir så deilig, og ikke minst moro!!
Her er bilder fra i går:

Image
Image

Var litt mye vann på taket, og det stod en kost inntil veggen. Jeg så på det som en invitasjon til å feie vekk vannet.
Ikke mye vits når vi ser været i dag, men pytt pytt.. :lol:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Herren ved huset

Image


Og her er de andre husene, mange av dem er allerede bebodde :)

Image
Image
Image
Image
Image

Ikke så verst ulikt nei ;-)
Image
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Speedy Gonzales »

Nytt byggefelt dere flytter inn i?
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by ErlingSG »

FV wrote:
Halle wrote:
LS
Er det du og kun du og ingen andre som lever opp til dine standarder?
Herregud, han er en Ålesunder som har emigrert til Bergen; hva kan man forvente? Det må være den verste kombinasjonen som finnes ;)
Hahaha, nå måtte jeg le høyt! :lol: Skjønner at det er fleip, men usannsynlig artig var det uansett! :lol:
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Shortybebeh »

speedy gonzales 2 wrote:Nytt byggefelt dere flytter inn i?
Ja, forsåvidt! :)
Det står mange ferdige hus der, men det bygges stadig flere! Kommer nok til å bli et stort felt etterhvert!
Jeg er ikke så begeistret for Blaker, men når man får et så fint hus, så kan man nok venne seg til stedet..
Jeg har jo bodd der før...!
Death Is The Road To Awe.
Post Reply