Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by tshansen »

Jeg hadde ikke retunert ett øre til ho!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Shortybebeh »

Jeg tror folk ser på meg som en skikkelig pushover jeg! Jeg er tydeligvis alt for snill.. skulle jo aldri solgt den dama den flotte kjolen til 3500 inkludert frakt! Men jeg er vel litt bløt da, og ønsket å kunne glede en annen brud (selv ble jeg jo lurt trill rundt av en selger, og kom ingen vei, og hun sendte meg FEIL kjole altså!!) Jeg føler meg skikkelig idiot som går på hver gang.. :roll:

Og jeg er så sliiiiiiten, orker ikke sånt som dette nå!! I stad måtte jeg legge meg og sov tre timer, kroppen er helt tom.
Så jeg eier jo ikke tålmodighet heller! Jeg synes jeg var tøff som ringte dama.. synes hun var så feig som ikke turte å ringe meg.. Selvfølgelig burde jeg jo bare slettet meldingen hennes og sagt jeg aldri hadde fått den, når hun er så feig og ikke tør ringe....!?! :roll:

Huff.. jeg lurer på om det finne kurs i å lære seg å sette grenser og å tørre å si ifra ordentlig, jeg...! :-k
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Shortybebeh »

Og så har jeg postet noe litt hyggeligere her da:

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=29&t=9641

\:D/
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Einar »

Shortybebeh wrote:Og så har jeg postet noe litt hyggeligere her da:

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=29&t=9641

\:D/
Så morsomt.


og angående kjolen, da ville jeg tatt den tilbake. høres ut som du solgte den altfor billig. hvis hun vil heve kjøpet da skal hun også levere varen tilbake i den stand den var ved kjøpstidspunktet, dvs. uten flekker. kjøpsloven gjelder også mellom privatpersoner. man har rett til å heve kjøpet hvis det er feil eller mangler ved varen som selger vet eller burde vite om. Men dette høres ut som lureri. og jeg forstår det sånn at hun allerede har vært med kjølen og fått den renset. er det riktig? da er varen ikke i samme stand som ved kjøpstidspunktet. da har hun ikke gitt deg mulighet til å ordne opp som jeg tror du som selger har krav på... ihvertfall høres det litt rart ut å true med "forbrukerkontoret" ved første henvendelse.
Lykke til..
Du trenger bare 1
User avatar
boxer wolf
Posts: 1686
Joined: 22 Jun 2007 22:36
Location: Akershus

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by boxer wolf »

Uansett, hun har kjøpt en kjole som hun har takket nei til å se på forhånd.

Siden kjolen ikke er brukt er det lite sannsynlig at flekkene var der når du leverte den. Hun må bevise det motsatte.

Ikke ditt problem, men hennes...
Image
Si det du mener, og men det du sier.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Shortybebeh »

Jeg skal la det ligge og se hva hun gjør videre...

Nå vil jeg vise fram lillebroren min..! Er han ikke søt!? 16 år gammel på skoleavslutningen.
Jeg synes han er flink, jeg!! =D>
Det er forøvrig han som synger, da..

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Death Is The Road To Awe.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by tshansen »

Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Shortybebeh »

LordShaft wrote:Hahaha.....flink er vel ett veldig relativt ord er det ikke :roll:

Han skal få for innsatsen og at han turte å stille opp med den stemma der. Jeg sir ikke at jeg er noe god å synge. Det har jeg mange eksempel på. men tror ikke han skal stille på idol :roll: hehehe

Gutten fikk da 6 i musikk, så jeg tror ikke han er så dårlig som du synes! [-X
Jeg tror ikke lærerne på skolen hans ville ha bønnfalt ham om å synge på avslutningen hvis han suger ræv heller. ;-)

For dere "yngste" kara, her er "gamle" kara :lol:
1969!? Vakke jeg født engang! :lol:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Death Is The Road To Awe.
User avatar
pelle
Posts: 546
Joined: 14 Nov 2005 18:37
MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Location: Bergen

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by pelle »

Tror at lyden på videoen var dårlig så det gjorde at han ikke høres så bra ut i noen av sekvensene. Så jeg mener at vi ikke kan bedømme talentet hans ut av denne videoen. Jeg synes at han var bra. Men at noen av sekvensene var lyden så dårlig at det var nesten umulig å høre stemmen hans skikkelig. :D =D>
2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Shortybebeh »

pelle wrote:Tror at lyden på videoen var dårlig så det gjorde at han ikke høres så bra ut i noen av sekvensene. Så jeg mener at vi ikke kan bedømme talentet hans ut av denne videoen. Jeg synes at han var bra. Men at noen av sekvensene var lyden så dårlig at det var nesten umulig å høre stemmen hans skikkelig. :D =D>
Videoen er tatt med Nikon Coolpix L14!! :lol: :lol: :lol:

Dere trenger ikke "bedømme talentet" hans, det kan vi jo la sanglæreren hans ta seg av.. ;-)
Han kommer til å fortsette å synge, så den gangen jeg får et opptak med bra lyd så skal jeg dele igjen.

Men det er klart, jeg er jo storesøster og partisk, så selvfølgelig synes jeg han er flink! :smt050


(Men jeg hører jo også at han sliter med falsetten og presser veldig, men jeg er stolt av ham for at han turte å bare trå til! Tidligere har han bare feiga ut og lagt ned på høye partier! Jeg synes det er så koselig å se hvordan han trives på scenen, og herregud så stor han har blitt sånn plutselig.. *sukk*)
Death Is The Road To Awe.
stoppitide
Posts: 261
Joined: 12 Nov 2007 22:06
MC: Ducati Monster S2R 800

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by stoppitide »

Shortybebeh wrote:Jeg tror folk ser på meg som en skikkelig pushover jeg! Jeg er tydeligvis alt for snill.. skulle jo aldri solgt den dama den flotte kjolen til 3500 inkludert frakt! Men jeg er vel litt bløt da, og ønsket å kunne glede en annen brud (selv ble jeg jo lurt trill rundt av en selger, og kom ingen vei, og hun sendte meg FEIL kjole altså!!) Jeg føler meg skikkelig idiot som går på hver gang.. :roll:

Og jeg er så sliiiiiiten, orker ikke sånt som dette nå!! I stad måtte jeg legge meg og sov tre timer, kroppen er helt tom.
Så jeg eier jo ikke tålmodighet heller! Jeg synes jeg var tøff som ringte dama.. synes hun var så feig som ikke turte å ringe meg.. Selvfølgelig burde jeg jo bare slettet meldingen hennes og sagt jeg aldri hadde fått den, når hun er så feig og ikke tør ringe....!?! :roll:

Huff.. jeg lurer på om det finne kurs i å lære seg å sette grenser og å tørre å si ifra ordentlig, jeg...! :-k
Etter min mening er tydelige mennesker attraktive og vice versa.....
Kanskje noe sånt for deg?
http://www.lnu.no/ressurser/ung/bollekurs.htm
User avatar
SBtouring
Posts: 302
Joined: 26 Jan 2008 16:09
MC: 2007 Honda CBF 1000

8700 km
Location: Oslo

Re: Trusekanten *legetrøbbel*

Post by SBtouring »

Shortybebeh wrote:Er det mulig!?!

Jeg solgte en brudekjole her om dagen. Den var annonsert til 6000 kroner på finn.
Her er annonsen, som jeg ikke har rukket å fjerne enda;

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13291485

Ei dame kontakter meg med følgene melding, og "samtalen" fortsetter.
(Henne i rødt, meg i grønt.)



Er det mulig!? :evil: :evil: :evil:
Jeg hadde ikke orket å hverken selge eller skrive meldinger med noen som er så dårlig i formulering pr sms. Grøss! Ikke gi deg! Egentlig skulle du ikke gått ned så mye på prisen heller, men det er desverre for sent. Stå på, Shorty! :)
Jeg har kjørt på grus.
Jeg har kjørt på gress.
Jeg har kjørt i regn, med viten og vilje.

Sport det ikke lukter hverken bensin eller diesel av, har ingenting med virkeligheten å gjøre.
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Speedy Gonzales »

Eg hadde heller ikkje gitt hun damen ett øre tilbake.
Som du sa, så har hun allerede fått en billig kjole (hvis prisene stemmer) og hun kjøper usett.

Men bare sånn til en annen gang, det gjør seg å bare hive inn i annonsen "selges som den er" eller noe i den duren.
Selges det usett så har no ihvertfall du ditt på det rene ;)

Lykke til med dette lurendreier av ett menneske du har med å gjøre ;)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by Shortybebeh »

Takk takk.. :)

Det er jo ikke grenser for hvor mye bruk jeg har for herr advokat waffel for tiden! Roter meg visst borti alt mulig rart, jeg.. :( Men jeg har jo øyenvitner på at kjolen var flekkfri, selv om de antakeligvis blir sett på som partiske, ettersom det er gubben og mamma.. :lol: Men mamma ble fly forbannet og sa at dersom den dama sender meg flere meldinger eller ringer meg, så skal hun ringe henne for meg, for jeg skal slippe å tenke på dette også nå. Hun er så snill.. :)
Og mamma kan være mektig streng, på et høflig vis. Man tuller ikke med henne nei..! [-X
Death Is The Road To Awe.
User avatar
lintho
Posts: 356
Joined: 09 Apr 2008 20:33
MC: Yamaha YZF 600R Thundercat 1998 mod
Location: Trondheim
Contact:

Re: Trusekanten *lillebror synger*

Post by lintho »

Selges som den er \ selges som den står er et MUST om du ikke er interessert i mye tull senere. Da kan du bare si "Du kjøpte den som den var, ferdig med den saken!"

Hennes problem at hun ikke orket å se på den før hun kjøpte den.
Post Reply