Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
Kenny2k
Posts: 47
Joined: 25 Apr 2006 02:28

Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by Kenny2k »

Hei folkens


Jeg lurer på om noen her på forumet har noe erfaring med sidi kjørestøvlene . Har tenkt til kjøpe meg sidi vertigo corsa skoene , hvordan kvalitet er det på dem ? Er det noe holdbare støvler ? Lufter dem bra eller blir man sånn super svett på beina og ha dem på etter en stund ? Og sist men ikke minst har dem vært prisen ? :-k :-k

Bilde:

Image

Takk for alle svar

mvh kenny 8) 8)
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
s2kongen
Posts: 25
Joined: 17 Jan 2006 17:18

Re: Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by s2kongen »

jeg har de som du har bilde av der,meget gode med mye beskyttelse. God lufting,blir ikke svett i de men jeg synes de er litt kalde på kjølige dager. Prisen i norge er jo hinsides så jeg kjøpte mine i tyskland. Litt vanskelig å få de tette rundt leggen utenpå skinndressen,kan være fordi dressen min er veldig stiv akkurat der..
User avatar
Kenny2k
Posts: 47
Joined: 25 Apr 2006 02:28

Re: Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by Kenny2k »

s2kongen wrote:jeg har de som du har bilde av der,meget gode med mye beskyttelse. God lufting,blir ikke svett i de men jeg synes de er litt kalde på kjølige dager. Prisen i norge er jo hinsides så jeg kjøpte mine i tyskland. Litt vanskelig å få de tette rundt leggen utenpå skinndressen,kan være fordi dressen min er veldig stiv akkurat der..

Ja ok ja det er jo greit med besyttlese bedere det en et knust bein :roll: :roll: ;-) . Ja godt å høre at dem er luftige, kjipt med sko som det lokter shit av til slutt hehe. Nei jeg har nok ikke tenk til å kjøpe dem i norge. Som du sier prisen er hinsides ... Kjøper dem på nette :) Men unasett takk for tipse . Blir dem på meg da gitt \:D/ \:D/
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
User avatar
Haida
Posts: 98
Joined: 04 May 2007 22:16
MC: (2007-2011) 92 Yamaha XJ 600 Diversion
(2010-2011) 06 Suzuki SV 650S
(2011->) 05 Kawasaki ZX6R (636)
(2013 ->) 04 Honda CBR 600RR banesykkel
Location: Trondheim

Re: Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by Haida »

Jeg har Sidi Strada Tepor. Veldig lik Vertigo Corsa, men uten skrapeklosser. Jeg elsker mine hvertfall 8) Siden jeg ikke har Air-utgaven blir jeg lettere svett på dager med stekende sol. Men kun når jeg går, ikke når jeg kjører. De er også varmere enn Air-utgaven, og jeg har aldri verken fryst på føttene eller blitt våt.

Jeg tror nok du blir kjempefornøyd med de, jeg skal hvertfall kjøpe meg Vertigo Corsa når mine går heden :lol:
User avatar
Kenny2k
Posts: 47
Joined: 25 Apr 2006 02:28

Re: Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by Kenny2k »

Haida wrote:Jeg har Sidi Strada Tepor. Veldig lik Vertigo Corsa, men uten skrapeklosser. Jeg elsker mine hvertfall 8) Siden jeg ikke har Air-utgaven blir jeg lettere svett på dager med stekende sol. Men kun når jeg går, ikke når jeg kjører. De er også varmere enn Air-utgaven, og jeg har aldri verken fryst på føttene eller blitt våt.

Jeg tror nok du blir kjempefornøyd med de, jeg skal hvertfall kjøpe meg Vertigo Corsa når mine går heden :lol:

Ja det er godt å høre at det værtfall ikke er noe drit støvler, hadde ikke regna med det heller . Men må liksom forhøre meg for å være på den sikre siden :) Dem har jo vunnet beste test på mc støvler for litt siden \:D/ \:D/ . Husker ikke hvor jeg leste det hen. Men hvis jeg finner linken slenger jeg den ut ;-)
Last edited by Kenny2k on 16 Aug 2007 23:12, edited 1 time in total.
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
User avatar
Kenny2k
Posts: 47
Joined: 25 Apr 2006 02:28

Re: Noen her som har erfaring med sidi kjøre støvler ?

Post by Kenny2k »

fant den linken. Men dem vant i 2004 var det :roll: :roll: .. Men men unasett sikkert toppe kjøre støvler :)

Kunne faktisk tenkt meg dem her også (Sidi Scorpion Air Boots) :

Image

Eller dem her (Alpinestars One-O-One Riding Shoes)

Image

Hatt dem som kjøre sko når det var kjempe varmt ute. En å gå rundt med støvelene da. Litt mere behaglig men gir ikke så god besytelse som dem andre da men :-k :-k. Men jeg går for innkjøp av di vertigo corsa air støvlene værtfall :)
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
Post Reply