Noen som spiller poker her?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Noen som spiller poker her?

Post by Axxeman »

Er det noen som spiller poker her?
Jeg bruker å spille med play money på poker-stars også bruker vennegjengen å ha turnering i helgene, kanskje 2 ganger i måneden!

Noen som spiller med penger på nettet eller kanskje på poker-stars?
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Slikt overlater jeg til folk som trenger psykolog etterhvert :) No hard feelings :D
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Hehe, det er jo gøy og man trenger jo ikke psykolog av det! Selvfølgelig kan det være litt skremmende å spille om penger, men det er jo det som gjør det artig! :wink:
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Har spilt ganske mye i det siste. Spilte først med lekepenger på Party Poker. Spilte en stund med ordentlige der også, etter at jeg fikk penger fra http://www.moneyforpartypoker.com/ og http://www.Empirebacker.com/default.asp?bonus=247 (Empire og Party er egentlig samme greia, har sneket meg til å bruke en lenke som gir meg $5 i bonus hos Empire). Brukte diverse statistikk for å finne dårlige motspillere, men det er desverre blitt ulovlig. Siden jeg akkurat klarte å gå i 0 med programmene, regner jeg med at jeg vil tape om jeg fortsetter uten. Jeg sluttet derfor å spille på Party.

Lette litt rundt etter siter med veldig lave limits (2/4 cent), og fant Absolute Poker. Etter at jeg meldte meg inn fant jeg ut at de har gratisturneringer nesten hver halvtime, med totalt $50 i premie. Jeg hadde aldri spilt turneringer før, men nå er jeg helt hektet. Det er vanligvis 1500-2000 deltakere, mine beste plasseringer er 10., 8. og 3.plass, så jeg synes jeg gjør det ganske bra :) De 18 beste får premie.

Jeg har vunnet $9 til sammen, og det tar ca 4 timer å komme blandt de 18 beste, så det er ikke akkurat noe å bli rik av, men det er utrolig mye gøyere enn lekepenger, og ikke så risikabelt som vanlig spill med ordentlige penger.

Til folk som tror de vil gjøre det godt med ordentlige penger, bare fordi de vinner med lekepenger, kan jeg bare si glem det. Jeg har mange millioner lekepenger på kontoen hos Party Poker (man starter med 1000), men jeg klarte som sagt bare så vidt å gå i 0 med god hjelp fra statistikkprogram. Spill bort pengene du får fra stedene jeg nevnte, men gi deg etter det.
V4 fun
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Klespoker det er snakk om? :lol:
Se for dere VM i det da :wink: :P
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Spilte en del poker med venner for lenge siden, spilte om småpenger :)
2001 Aprilia RS 125
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

ikke spilt på nettet, men vært med når folk fra vikingbet og nordic bet har spilt "live" . kjekt d 8)
Kawasaki Zx750r Ninja.
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Hawken wrote:Klespoker det er snakk om? :lol:
Se for dere VM i det da :wink: :P
En haug med gamle menn som sitter og spiller nakne? Jeg tror jeg klarer meg godt uten denslags mentale bilder.
V4 fun
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Kosh wrote:
Hawken wrote:Klespoker det er snakk om? :lol:
Se for dere VM i det da :wink: :P
En haug med gamle menn som sitter og spiller nakne? Jeg tror jeg klarer meg godt uten denslags mentale bilder.
Med jenter da forhåpentligvis :roll:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Hjardiss
Posts: 3
Joined: 10 Jun 2005 12:46

Post by Hjardiss »

jepp spiller jeg..kun med play money da..

Hva kaller du deg da Axxeman?
Rieju Rs1 Street Fighter.
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

noen som vet om et sted man kan spille poker gratis på nett?
bla
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

IGNiTiON wrote:noen som vet om et sted man kan spille poker gratis på nett?
Alle stedene jeg nevnte, bl.a., og egentlig alle andre pokersteder også.
V4 fun
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Hjardiss wrote:jepp spiller jeg..kun med play money da..

Hva kaller du deg da Axxeman?
kaller meg for Porsche88! Enn du?
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

En ting man bør være klar over når man går inn på disse pokerstedene, er at de er laget for å gjøre deg mest mulig spillegal, og dra flest mulig kroner ut av deg. Du blir bombardert med tilbud av typen "kjempetilbud om du setter inn penger akkurat nå, vær rask, snart er det for seint". Det er bare tull. I utgangspunktet vil jeg fraråde å sette inn penger, men om du gjør det, vil du få et minst like godt tilbud med en gang det forrige går ut på dato.

Tro meg, jeg har konto på 10 forskjellige pokersiter, og ingen av dem gir meg dårligere tilbud nå enn da jeg først meldte meg inn. Man får også som regel enda mer for pengene hvis man søker på nettet etter kuponger før man setter inn penger.
V4 fun
Post Reply