Ja hadde ikke Bankdata systemet som trakk samme regning 2 ganger her og i tillegg en liten en så hadde kronasjene vært inne --- selv om jula står for dæra her-----
Har itte stønner til å støtte den kraft av flytende ip---øl---mjød -
Last edited by kvase on 14 Dec 2024 03:37, edited 1 time in total.
Det jobbes litt med ting og tang før sesongen bryter ut. AJP Norge tok kontakt her en dag og var veldig interessert i å komme å vise frem noe sykkelgreier. AJP er jo en riktig morsom sak, fin å se på og det skal bli artig å prøve en på treffet i august. Dette lover godt. Bør vel få med en til og kanskje?
Palma wrote: ↑30 Jan 2025 19:10
Det jobbes litt med ting og tang før sesongen bryter ut. AJP Norge tok kontakt her en dag og var veldig interessert i å komme å vise frem noe sykkelgreier. AJP er jo en riktig morsom sak, fin å se på og det skal bli artig å prøve en på treffet i august. Dette lover godt. Bør vel få med en til og kanskje?
AJP er spennende. Virker til å være en potent sykkel for oss gruskjørere.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Palma wrote: ↑30 Jan 2025 19:10
AJP er spennende. Virker til å være en potent sykkel for oss gruskjørere.
Roargutten wrote: ↑03 Feb 2025 21:02
Kan hende je dukker opp selv om AJP ikke kommer. Var vel 50% av de intivterte som møtte opp i fjor av slike demosjapper?
Ja det gikk litt fort i svingene i fjor for de, i år har de selv tatt kontakt . De har vel skjønt noe
Palma wrote: ↑06 Dec 2024 23:54
(Selv om jeg må skatte av de allerede i år )
Det trenger du ikke Du skal jo helst periodisere disse til samme år som leveransen skjer. Bruker du Fiken.no så er dette enkelt ved en egen periodiseringsknapp
Palma wrote: ↑06 Dec 2024 23:54
(Selv om jeg må skatte av de allerede i år )
Det trenger du ikke Du skal jo helst periodisere disse til samme år som leveransen skjer. Bruker du Fiken.no så er dette enkelt ved en egen periodiseringsknapp
Ja, jeg har vel tenkt tanken, og det blir jo mest riktig. Takk for tipset uansett Pål. Jeg har jo tenkt at det jevner seg ut, men tar tak i greiene
Var på strategi samling med jobben for et par uker siden, da sa sjefen at i år har vi ingen store prosjekter slik som vi har hatt siste årene (og som satte stopper for min deltagelse i fjor). Uken etterpå satte han meg som prosjektleder for et annet stort prosjekt som han selv ikke hadde kommet i mål med...
Men til tross for dette, jeg har nå meldt meg på og skal gjøre mitt for at jeg kan stille opp! Jeg var jo tross alt med på det første GIØ treffet
Spiritofwinter wrote: ↑06 Feb 2025 09:42
Var på strategi samling med jobben for et par uker siden, da sa sjefen at i år har vi ingen store prosjekter slik som vi har hatt siste årene (og som satte stopper for min deltagelse i fjor). Uken etterpå satte han meg som prosjektleder for et annet stort prosjekt som han selv ikke hadde kommet i mål med...
Men til tross for dette, jeg har nå meldt meg på og skal gjøre mitt for at jeg kan stille opp! Jeg var jo tross alt med på det første GIØ treffet
Bra jobba @Spiritofwinter velkommen østover. Du er sikret plass og kvittering for betaling er sendt