Det tenkes og jobbes litt med ruter om dagen. det er ikke helt enkelt. Ot blir med å kjører den tekniske/raskere gruppa, den ruta blir lagt etter hvert

.
Ruta mi med de andre mer avbalanserte sjåførene er under utarbeidelse. Det er nok veier å ta av, men en utfordring er at setra vi har spist graut på i alle år har lagt opp hele grautkokinga, og Gravberget Gård har konka og er for salg om dagen. Så jeg satser på at vi finner en Mäcka borte i Sverige hvor de har en varm korv med lompe og rå lauk, det er jo snadder forum-mat
Det blir grus under hjula, det skal jeg love, og det blir langt nok. Og vi fyrer grill når vi kommer tilbake.
Øl blir det og, jeg har 50-60 liter på fat som bør være klare om et par måneder. Trillebåra i vedskålen er planlagt skiftet ut så alt ligger an til å bli en kjempehelg (igjen).
Kommer alle som står på lista så blir vi rekordmange i tillegg til de som ikke står på lista. Men det ordner seg.
Er det noe du lurer på så ta kontakt med meg en eller annen plass. Jeg har begynt å glede meg allerede.