Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by ashland »

Kant1 wrote: 05 Jan 2022 08:24 Da tror jeg vi har en slags enighet.

Vi beholder hyttetunet på opprinnelig dato, og hardhausene fra Østlandet ordner seg selv.
Ruteforslag er jeg selvfølgelig behjelpelig med.

Skulle det bli et massivt ønske om PokerRun så utnevner jeg Ashland til SjefsPokerFjes i mitt fravær, og han må isåfall ta seg av det vokale, på morran og kvelden.
Jeg skal selvfølgelig besørge kort, griller og annet praktisk så langt det lar seg gjøre.

Skulle pandemien igjen løpe helt løpsk, og Hellas blir utsatt, så får jeg sikkert lov å komme innom hyttetunet :D kanskje tilogmed bli med på mc-tur \:D/
Vi går for @JRO sitt forslag om en MC-Forum helg
Jeg er skeptisk til meg som SjefsPokerFjes :-k jeg kan være litt distre' på tur i blant. Så en og annen u-sving blir det, noe som går fint med 2 - 3 på tur, men ett PokerRun på U-sving er kanskje verre med :-# :shock:
fun is not a straight line
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by kvase »

JRO wrote: 04 Jan 2022 23:10
ojda wrote: 04 Jan 2022 22:12 Det ser foreløbig dårlig ut for meg det seneste alternativet.
Er helt åpen for en kvasi-variant den opprinnelige datoen👍
Kanskje vi kan ta en MC-Forum helg i Hardanger den opprinnelige helgen 26 - 29 mai og kose oss med gode ruter fra Kant1 fredag og lørdag. Med sosialt samvær fredags og lørdagskvelden. :D :thumleft =D>
Går jeg klar av andre ting så skal jeg prøve meg om jeg ikke kan ta en telt tur opp over den helga
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Kant1 »

ashland wrote: 05 Jan 2022 13:50
Kant1 wrote: 05 Jan 2022 08:24 Da tror jeg vi har en slags enighet.

Vi beholder hyttetunet på opprinnelig dato, og hardhausene fra Østlandet ordner seg selv.
Ruteforslag er jeg selvfølgelig behjelpelig med.

Skulle det bli et massivt ønske om PokerRun så utnevner jeg Ashland til SjefsPokerFjes i mitt fravær, og han må isåfall ta seg av det vokale, på morran og kvelden.
Jeg skal selvfølgelig besørge kort, griller og annet praktisk så langt det lar seg gjøre.

Skulle pandemien igjen løpe helt løpsk, og Hellas blir utsatt, så får jeg sikkert lov å komme innom hyttetunet :D kanskje tilogmed bli med på mc-tur \:D/
Vi går for @JRO sitt forslag om en MC-Forum helg
Jeg er skeptisk til meg som SjefsPokerFjes :-k jeg kan være litt distre' på tur i blant. Så en og annen u-sving blir det, noe som går fint med 2 - 3 på tur, men ett PokerRun på U-sving er kanskje verre med :-# :shock:
Som sjef går det helt fint å delegere oppgaver som "hare, lederein, road captain" etc 😊
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by mekkern »

For min del blir det da bare tid til en kort mc-tur den helga og pinsen..
Så turen vest utgår uansett-Men er en blitt bestefar så får en hjelpe til litt innimellom. \:D/
User avatar
haakeik
Posts: 307
Joined: 02 Mar 2016 12:35
MC: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
1995 Triumph Trident 750 (solgt)
2000 Honda VFR 800 (solgt)
Location: Asker

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by haakeik »

Det var synd å høre Kant1 :( Helgen er satt i kalenderen og hytte er booket, så jeg stemmer for enten forumtur eller HPR light. Jeg vil på tur!
Og så synes jeg at østlandsgjengen gjør som i fjor, kjører til Dalen på onsdag ettermiddag/kveld og overnatter :D
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Borg »

Det var leit Kant1 men er enig med resten av gjengen i at vi kjører som planlagt.
@ashland om du ikke er så ivrig på sjefsjobben, kan du i hvertfall ta en sjekk på sykkelen til @ojda ? All den tid Dimmelsvik dekkservice er lukket den helga?
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by ojda »

Borg wrote: 08 Jan 2022 00:53
@ashland om du ikke er så ivrig på sjefsjobben, kan du i hvertfall ta en sjekk på sykkelen til @ojda ? All den tid Dimmelsvik dekkservice er lukket den helga?



whatisiot.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Kant1 »

Borg wrote: 08 Jan 2022 00:53
@ashland om du ikke er så ivrig på sjefsjobben, kan du i hvertfall ta en sjekk på sykkelen til @ojda ? All den tid Dimmelsvik dekkservice er lukket den helga?
Anne er nok heime, og jeg skal legge fram et utvalg av dekk, verktøy etc, så kan menigheten "ordne sjæl" :thumleft

Men jeg tror ikke det er Ojda som kommer til Hardanger med
halvgode dekk i år :plystre
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by ashland »

Kant1 wrote: 08 Jan 2022 07:16
Borg wrote: 08 Jan 2022 00:53
@ashland om du ikke er så ivrig på sjefsjobben, kan du i hvertfall ta en sjekk på sykkelen til @ojda ? All den tid Dimmelsvik dekkservice er lukket den helga?
Anne er nok heime, og jeg skal legge fram et utvalg av dekk, verktøy etc, så kan menigheten "ordne sjæl" :thumleft

Men jeg tror ikke det er Ojda som kommer til Hardanger med
halvgode dekk i år :plystre
Uten sammenligning forøvrig, så kom ett sett med dekkspaker og kombinøkkel i posten her om dagen :lol:

Burde kanskje tas med i mai 8)
20220108_102626.jpg

Forslaget om å møtes i Dalen onsdag efta/kveld var ikke dumt, da kan vi bytte ut E134 og Haukeli med noen andre morsomme veier
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
fun is not a straight line
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by JRO »

Skal jeg forsøke meg på en liten oppsummering.
@Kant1 har prioritert oss bort i år og vil heller leke med BusaTrond i Hellas. (dette tåler du vel kant1, :D ) Men vi i Østlandsgjengen lar oss ikke stoppe, vi drar til Rosendal for en fin MC helg 26 - 29 mai.

@haakeik foreslo at vi som i 2021 møtes på Buøy Camping onsdag 25. mai ettermiddag / kveld. Det er vel ingen som har bestilt hytte her ennå, men kan de som er interessert skrive noen ord så får vi en oversikt om det er noen som kan tenke seg dette.

Kant1 kan du spørre Knut om han vil være roadcaptain for oss igjen slik han var i 2021 for turen fra Dalen til Rosendal. Vi kjørte denne ruta i 2021, Fra Dalen, via diverse gårdsveier i Telemark, til Setesdal, Suleskar, Sirdal, Stavanger, Ryfylke og til Rosendal hyttetun.

Fredag lager kant1 er ruteforslag til oss, @ashland er utnevnt til SjefsPokerFjes og vil dra oss igjennom fredagsløypa. Om det blir noen U svinger får vi klare det. Eller kanskje Stian kan være lokalmannen som drar oss gjennom ruta?

Lørdag blir det en diskusjon om det blir et Light Pokerrun med Ashland som SjefsPokerFjes, dette krever i så fall god lokal deltagelse på gjennomføringen. Med både ordne med kort, felles start og slutt og med gjennomføring av premieutdeling på kvelden.

De vi ikke har hørt noe fra ennå er Langhus gjengen hvor @Moffa har vært deltageren her på forumet.
Også @Skauracer med Fredrikstad gjengen har vi ikke hørt noe fra.
@BMWilly og @Toffinteppen har vi heller ikke hørt noe fra.
@Spiritofwinter og @Snikkeren har dere noen tanker om dere stiller sammen med Østlandsgjengen?

Mekkern har vel sagt at han må prioritere bestefar oppgaver, så han blir ikke med.

Hvis jeg har glemt noe, så bare kom med rettelser. :D :thumleft =D>
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Spiritofwinter »

Har ikke kommet så langt i planleggingen at jeg kan komme med en fullverdig reiseplan. Det optimale for min del blir om jeg kan kombinere det med litt jobb rundt Sognefjorden dagene før. Om jeg da møter dere onsdag kveld eller torsdag er litt usikkert og kommer nok ikke på plass før siste uken.

Når det kommer til Snikkeren så må han snakke for sin egen del, vet han har mye på gang denne våren.
User avatar
Roargutten
Roargubben
Posts: 526
Joined: 07 Oct 2015 10:36
MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000
Location: Årnes

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Roargutten »

For min del har det dukket opp ting i kalenderen Søndag 29.mai.
Jeg velger foreløpig å se ann litt ang resten av helgen, men har hytte reservert fremdeles så har ikke helt gitt opp håpet
You only live once, but if you do it right, once is enough.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Kant1 »

JRO wrote: 10 Jan 2022 17:37 Skal jeg forsøke meg på en liten oppsummering.
@Kant1 har prioritert oss bort i år og vil heller leke med BusaTrond i Hellas. (dette tåler du vel kant1, :D ) Men vi i Østlandsgjengen lar oss ikke stoppe, vi drar til Rosendal for en fin MC helg 26 - 29 mai.

@haakeik foreslo at vi som i 2021 møtes på Buøy Camping onsdag 25. mai ettermiddag / kveld. Det er vel ingen som har bestilt hytte her ennå, men kan de som er interessert skrive noen ord så får vi en oversikt om det er noen som kan tenke seg dette.

Kant1 kan du spørre Knut om han vil være roadcaptain for oss igjen slik han var i 2021 for turen fra Dalen til Rosendal. Vi kjørte denne ruta i 2021, Fra Dalen, via diverse gårdsveier i Telemark, til Setesdal, Suleskar, Sirdal, Stavanger, Ryfylke og til Rosendal hyttetun.

Fredag lager kant1 er ruteforslag til oss, @ashland er utnevnt til SjefsPokerFjes og vil dra oss igjennom fredagsløypa. Om det blir noen U svinger får vi klare det. Eller kanskje Stian kan være lokalmannen som drar oss gjennom ruta?

Lørdag blir det en diskusjon om det blir et Light Pokerrun med Ashland som SjefsPokerFjes, dette krever i så fall god lokal deltagelse på gjennomføringen. Med både ordne med kort, felles start og slutt og med gjennomføring av premieutdeling på kvelden.

De vi ikke har hørt noe fra ennå er Langhus gjengen hvor @Moffa har vært deltageren her på forumet.
Også @Skauracer med Fredrikstad gjengen har vi ikke hørt noe fra.
@BMWilly og @Toffinteppen har vi heller ikke hørt noe fra.
@Spiritofwinter og @Snikkeren har dere noen tanker om dere stiller sammen med Østlandsgjengen?

Mekkern har vel sagt at han må prioritere bestefar oppgaver, så han blir ikke med.

Hvis jeg har glemt noe, så bare kom med rettelser. :D :thumleft =D>
:D :D :D
Det var ikke mitt valg å flytte den Hellasturen, jeg skulle veldig gjerne hatt med meg årets høydepunkt... også i 2022.
Det er grådig stas å ha dere på besøk her i kongerikets indrefilet av kjøreveier <3

Hva angår Knut, så er vel han i huset sitt i Italia på de tider, iallefall planlegger han for det

Men jeg skal spørrre Stian, om han vil, om han er hjemme.
Jeg vet han er på FInnskogen helga før, på Rally Grenseland, bla sammen med BMWilly.

Turen dere kjørte med Knut i fjor, på torsdagen gikk ikke via Setesdal og Suleskar, den runden tok dere på vei heim.
Men derimot kjørte dere via Imingfjell og Geilo/Hardangervidda bort hit- jeg fikk jo noe jobbstyr så jeg måtte hjem i all hast og ordne ting.

Ruteforslag har jeg flust av, så det ordner jeg lett. Saudafjellet med noen nye varianter på vei dit, eller "Little Italy" ....f.eks
Begge deler har vært gjort før, men det er ikke uendelig av veier å ta av her inne.
Dere har jo vært litt rundt her nå :-D

Og blir det noe videre forskyvninger på Hellas, så blir jeg såklart med.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
TAM
Posts: 26
Joined: 30 May 2021 20:40
MC: BMW R1250 GSA Rallye 2022 mod.

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by TAM »

JRO wrote: 10 Jan 2022 17:37 Skal jeg forsøke meg på en liten oppsummering.
@Kant1 har prioritert oss bort i år og vil heller leke med BusaTrond i Hellas. (dette tåler du vel kant1, :D ) Men vi i Østlandsgjengen lar oss ikke stoppe, vi drar til Rosendal for en fin MC helg 26 - 29 mai.

@haakeik foreslo at vi som i 2021 møtes på Buøy Camping onsdag 25. mai ettermiddag / kveld. Det er vel ingen som har bestilt hytte her ennå, men kan de som er interessert skrive noen ord så får vi en oversikt om det er noen som kan tenke seg dette.

Kant1 kan du spørre Knut om han vil være roadcaptain for oss igjen slik han var i 2021 for turen fra Dalen til Rosendal. Vi kjørte denne ruta i 2021, Fra Dalen, via diverse gårdsveier i Telemark, til Setesdal, Suleskar, Sirdal, Stavanger, Ryfylke og til Rosendal hyttetun.

Fredag lager kant1 er ruteforslag til oss, @ashland er utnevnt til SjefsPokerFjes og vil dra oss igjennom fredagsløypa. Om det blir noen U svinger får vi klare det. Eller kanskje Stian kan være lokalmannen som drar oss gjennom ruta?

Lørdag blir det en diskusjon om det blir et Light Pokerrun med Ashland som SjefsPokerFjes, dette krever i så fall god lokal deltagelse på gjennomføringen. Med både ordne med kort, felles start og slutt og med gjennomføring av premieutdeling på kvelden.

De vi ikke har hørt noe fra ennå er Langhus gjengen hvor @Moffa har vært deltageren her på forumet.
Også @Skauracer med Fredrikstad gjengen har vi ikke hørt noe fra.
@BMWilly og @Toffinteppen har vi heller ikke hørt noe fra.
@Spiritofwinter og @Snikkeren har dere noen tanker om dere stiller sammen med Østlandsgjengen?

Mekkern har vel sagt at han må prioritere bestefar oppgaver, så han blir ikke med.

Hvis jeg har glemt noe, så bare kom med rettelser. :D :thumleft =D>
Hoi

Jeg vil gjerne henge meg på dere i år også hvis dere kommer vestover, var kjempekjekt å være på tur med dere i fjor. :D
Kjører gjerne til Dalen på onsdagen jeg og.
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by JRO »

blanke måne wrote: 11 Jan 2022 15:06 Hoi

Jeg vil gjerne henge meg på dere i år også hvis dere kommer vestover, var kjempekjekt å være på tur med dere i fjor. :D
Kjører gjerne til Dalen på onsdagen jeg og.
Hei, du får følge med på denne posten så er jeg sikker på du kan henge deg på Østlandsgjengen når de skal kjøre over til Vestlandet. Regner med at vi i alle fall blir noen sykler som drar fra Dalen torsdag morgen.
Og veldig koselig at du satte pris på samværet i fjor. :D :thumleft \:D/
Post Reply