Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Snikkeren »

See virkelig ut som dere har hatt en fantastisk helg. Skulle gjerne vært med, men måtte hente sykkel pluss være med å arrangere trialkonkurranse i Volda. Får håpe jeg får det til å klaffe neste år. :thumleft
User avatar
Domino
Posts: 209
Joined: 16 Dec 2020 14:43
MC: 1992 Kawasaki ZX-6
2011 Triumph Tiger 800

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Domino »

blanke måne wrote: 30 May 2022 18:03 Må bare få si tusen takk for super kjekke turer med dere. :D
Torsdagens løype fra Lindesnes var helt konge. Masse svinger og knapt et kjedelig minutt, jeg storkoste meg. :thumleft
Fredagen fikk jeg gjort litt hjemme, så innenriksministeren ble strålende fornøyd, og jeg fikk fri Lørdagen også.
Selv om den gamle skrotten syns det var tungt på en liten ligge sykkel, så var den til gjengjeld mye lettere i svingene enn BMWen.
Håper dere skal på flere turer i lag og at jeg får anledning til å henge meg på, for dette var kjekk kjøring.
Kanskje dere østenfor burde lagt opp litt kjøring der borte?
Eller at sunnmøringen, vil vise oss hva hans rike består av? Uansett så blir helgen for HPR 2023 spikret med en gang den er klar :D
Hvilken bagasjeløsning har du på den lille liggesykkelen din? Det kan virke som vi har samme sykkel.
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by JRO »

Domino wrote: 31 May 2022 08:47
blanke måne wrote: 30 May 2022 18:03 Må bare få si tusen takk for super kjekke turer med dere. :D
Torsdagens løype fra Lindesnes var helt konge. Masse svinger og knapt et kjedelig minutt, jeg storkoste meg. :thumleft
Fredagen fikk jeg gjort litt hjemme, så innenriksministeren ble strålende fornøyd, og jeg fikk fri Lørdagen også.
Selv om den gamle skrotten syns det var tungt på en liten ligge sykkel, så var den til gjengjeld mye lettere i svingene enn BMWen.
Håper dere skal på flere turer i lag og at jeg får anledning til å henge meg på, for dette var kjekk kjøring.
Kanskje dere østenfor burde lagt opp litt kjøring der borte?
Eller at sunnmøringen, vil vise oss hva hans rike består av? Uansett så blir helgen for HPR 2023 spikret med en gang den er klar :D
Hvilken bagasjeløsning har du på den lille liggesykkelen din? Det kan virke som vi har samme sykkel.
@blanke måne er lokal fra Rosendal så han hadde ingen bagasje løsning til sykkelen sin lørdag, så han kjørte lett hele lørdagen. Ved overnatting fra onsdag til torsdag i Lindesnes kjørte han sin BMW 1600 GTL og hadde god bagasjeplass. Men kanskje han har en bagasje løsning hjemme så vi kan jo vente på om han svarer. :thumleft \:D/ =D>
User avatar
TAM
Posts: 26
Joined: 30 May 2021 20:40
MC: BMW R1250 GSA Rallye 2022 mod.

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by TAM »

Domino wrote: 31 May 2022 08:47
Hvilken bagasjeløsning har du på den lille liggesykkelen din? Det kan virke som vi har samme sykkel.
Hei Domino
Kawasakien ( 1992 ZZR 600 D) min har vært et lite side prosjekt om vinteren, som nå er blitt ganske så kjørbar. :D Jeg har liggende en givi holder med en toppboks. på nevnte Lørdag kjørte jeg med kun en magnetisk tankveske. Den er ganske så romslig, så skulle nok klart meg med den og gjerne en vanntett bag, stroppet over baksete, for en weekend.
User avatar
Domino
Posts: 209
Joined: 16 Dec 2020 14:43
MC: 1992 Kawasaki ZX-6
2011 Triumph Tiger 800

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Domino »

Da er vi på ca samme løsning. Jeg har også en magnetisk tankveske, men når jeg har pakket regndressen i den er den ganske full. Jeg har en 42 liters Jofama bag som skal stroppes på passasjersetet. Oppå den tenker jeg å ha en vanntett pakksekk med telt, liggeunderlag og sovepose. Jeg skal teste dette en av dagene for å se om jeg får det til å funke som tenkt.

Beklager kapring av tråden!
User avatar
haakeik
Posts: 307
Joined: 02 Mar 2016 12:35
MC: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
1995 Triumph Trident 750 (solgt)
2000 Honda VFR 800 (solgt)
Location: Asker

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by haakeik »

Det koster litt å ufrivillig bli medlem av den ekslusive klubben "Flyvende Offroadkjørere" :redface
Men Stelvio'n viste seg å være tøffere en toget. Ikke noe skjev ramme, bøyde gafler eller ødelagte felger. Det kan den takke en myk landingsplass for.
Det gikk jo fint å kjøre hjem til østlandet. Sjåføren har vært litt øm i ryggen og i nesebrusken i en uke etterpå, men er nå fit for fight :thumleft
Men, det måtte investeres i noen ny deler. Rammebranketten som lykt, skjerm og frontkåpe var festet i, var så skjev at den måtte byttes. Ny hovedlykt måtte også til. Nesten alle festene(plastikk) på den gamle var knekt. Noen riper er det også, men det er bare fin patina. Stelvio'n er ikke noe utstillingsobjekt. C3 hjelmen må også kastes, er noe lealøs i frontpartiet, selv om det ikke er noe ytre skader på den.
Nå er Stelvio'n (og sjåfør) klar for nye eventyr og allerede neste helg skal vi på tur igjen \:D/
Landingsplass.JPG
Fortumlet Stelvio.JPG
Opp på veien igjen.JPG
Jernstolper.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
tedium
Posts: 80
Joined: 02 Jan 2022 14:34
MC: 2006 Yamaha TDM 900
Location: Oslo

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by tedium »

haakeik wrote: 13 Jun 2022 13:05 Det koster litt å ufrivillig bli medlem av den ekslusive klubben "Flyvende Offroadkjørere" :redface
Auda. Lurte litt på det bildet første gang det blei posta, men turte ikke spørre. Bra det gikk såpass bra som det gjorde! :D :thumleft
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by JRO »

Fint at du deler historien din her @haakeik , vi var en periode bekymret for deg men heldigvis er nå både sykkel og fører i god form igjen. Og vi sees på Gourmet treff neste uke. :D :thumleft =D> \:D/
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Bikeridr »

Velkommen i flyvende skogstur klubben ;-)
Godt det gikk relativt bra med deg og med sykkelen, og godt du er på veien igjen med hjelmen opp og hjula ned :thumleft
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Snikkeren »

Hørte om dette her ja. Godt det gikk bra med mannen. Sykkelen kan alltid fikses/repareres. :thumleft
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by ojda »

Velkommen tilbake til Normalen! Igen.
Godt å høre at resultatene ikke ble altfor 'kostbare' hverken på eier eller sykkel 👍
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by ashland »

Det er godt å høre både du og Stelvio'en er back in business :thumleft Det var ikke noe pent syn med en gang, før du var oppe på beina igjen
Det aller viktigste er helsa er i behold! Sykkel kan alltids repareres :)
fun is not a straight line
User avatar
haakeik
Posts: 307
Joined: 02 Mar 2016 12:35
MC: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
1995 Triumph Trident 750 (solgt)
2000 Honda VFR 800 (solgt)
Location: Asker

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by haakeik »

Kostnadene ble heldigvis ikke så ille som man skulle tro. De er solide disse store tunge adventuresyklene.
Jeg må forresten takke alle de i følget som hjalp til etterpå, dere vet hvem dere er =D> =D> =D>
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by Kant1 »

Hva i alle dager skjedde her, noe har tydeligvis gått meg hus forbi :shock: :shock:

men bra at sjåføren er like hel, ja sykkelen også for den del.
Straks er det bare en uke igjen til Stelvioen skal sikre mangfold og eksklusivitet på "Grus & Gourmet 2022" 8)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by hakhap »

Godt å høre ting er tilbake til normalen uten noe større kostnader eller plager @haakeik :thumleft

Var litt skummelt der før du kom deg på beina igjen.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Post Reply