Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by ArcticTiger »

Det har i en stund nå versert hardnakkede rykter her på Forumet at det blir Pølse-Treff i Ande-Bua på Laurdag 24 April sånn i 11-tida :shock:
Da det er uklart hvem som har lekket disse ryktene, så er det innkallt til Styre-Møte (med bespisning) i Pølse-Treffet i morgen kl 12. Hele Styret (Gielas og jeg) er pålagt å møte [-X Vi vil der fatte det endelige vedtak angående arrangementet. So Stay Tuned!

Den pågående virus-situasjonen er jo en faktor som må tas med i vurderingen i forhold til om det er riktig å samles. Men, treffet er jo utendørs, og vi har bra med plass i forhold til det forventede antall deltakere. Så tar vi litt Anti-Bakk på henda, og holder 2x armlengdes avstand, så burde det gå bra.

Dette er jo et Treff med Tradisjoner, og vi endrer ikke opplegget [-( Jeg fyrer i gang Pølse-Kokern ladet med Gilde Wienere, det blir Lomper, Rå Lauk og Kaffe. Hvis "noen" vil ta litt Ansvar, så kan de ta med Kokka og litt Kake til Kaffen.

Ellers blir det Dekk-Sparking og gennerell Laus-Prat. Jeg har Booket Løvaas sin demo Ducati Multistrada V4 den dagen, så går det i orden kan det bli mulighet for en prøvetur \:D/
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by JRO »

Høres bra ut, vi må vel klare utendørs å holde smittevernreglene. Kanskje det blir mere aktuelt med en liten felles tur, slik at vi i allefall kan sosialisere oss med en god MC tur i Vestfold / Telemark. :D :thumleft \:D/
User avatar
ole m.
Posts: 1221
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by ole m. »

Kan dere ikke bare ta det på Teams da, ArcticTiger? :roll:
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by intruder »

Om det er noe jeg har lyst til er det å eta pylser i Andebua....
men bare ei uke etter at jeg har sadlet for sessongen blir det nok for tidlig.. :redface
Men han Gielas-Jon og du er i mine tanker ... endeLarmen MK skal jo feire sitt første
/ eneste ( ? ) årsmøte uttpå litt....
så du å n Jonn kæinn fell vurdere å kåmmå dit....
blir det nååån fellestur der blir det tell Helt Mætt - kafeen på Lena .... :thumleft
User avatar
RuneMC
Posts: 2017
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by RuneMC »

Count me in :thumleft
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by mekkern »

intruder wrote: 20 Mar 2021 08:18 Om det er noe jeg har lyst til er det å eta pylser i Andebua....
men bare ei uke etter at jeg har sadlet for sessongen blir det nok for tidlig.. :redface
Men han Gielas-Jon og du er i mine tanker ... endeLarmen MK skal jo feire sitt første
/ eneste ( ? ) årsmøte uttpå litt....
så du å n Jonn kæinn fell vurdere å kåmmå dit....
blir det nååån fellestur der blir det tell Helt Mætt - kafeen på Lena .... :thumleft
ellers får du ta bilen ned til meg og låne en av mine?
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by intruder »

mekkern wrote: 20 Mar 2021 09:20
intruder wrote: 20 Mar 2021 08:18 Om det er noe jeg har lyst til er det å eta pylser i Andebua....
men bare ei uke etter at jeg har sadlet for sessongen blir det nok for tidlig.. :redface
Men han Gielas-Jon og du er i mine tanker ... endeLarmen MK skal jo feire sitt første
/ eneste ( ? ) årsmøte uttpå litt....
så du å n Jonn kæinn fell vurdere å kåmmå dit....
blir det nååån fellestur der blir det tell Helt Mætt - kafeen på Lena .... :thumleft
ellers får du ta bilen ned til meg og låne en av mine?
blir nesten rørt av tilbudet ditt ang lån av MC til Andebutur jeg mekkern ...

skal vurdere saken så får vi se........
takk for tilbudet.....det varmer en gammalkalls hjerte !! :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4730
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by Palma »

Det er nok fare for at jeg dukker opp i Andebua i år, mulig jeg får lurt med en KTM ræser og..Vi er jo veldig glad i pølser og lange asfaltturer.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by mekkern »

intruder wrote: 20 Mar 2021 13:17
ellers får du ta bilen ned til meg og låne en av mine?
blir nesten rørt av tilbudet ditt ang lån av MC til Andebutur jeg mekkern ...

skal vurdere saken så får vi se........
takk for tilbudet.....det varmer en gammalkalls hjerte !! :thumleft
[/quote]

Sving innom Lena og ta med Desmo også-har en til han også. :thumleft
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by ArcticTiger »

Da er Styremøtet m/bespisning :-& avviklet :thumleft Alle Styremedlemer møtte, og alle vedtak ble fattet uten motforslag.

-Vi bestemte at Pølse-Treffet avholdes som annonsert, LAURDAG 24 APRIL Kl 11, på vanlig sted neders i Håskenveien, Andebu, Vestfold.
Pga virus-situasjonen bes deltagerne om å unngå Intim-kontakt, 2X armlengdes avstand er regelen [-X Vi setter fram Anti-Bakk og Munn-Bind.

-JRO sitt forslag om en liten Felles Vestfold-runde godtas, og Gielas legger løypa og leder an på turen :thumleft

Dette er jo MC-treff da. Så det vanlige er jo å annkomme på MC. Men, denne regelen gjelder jo bare for Allmuen. Så som ellers i Samfunnet, så gjellder det andre regler for Rikskjendisser. Så endeLarmen Formannen gis anledning til å annkomme i sin skrøpelige bil, om han finner det formålstjenlig :roll:

Så da er det bare for Styret å Ønske sine MC-venner Vellkommen til Ande-bua [-X \:D/
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by ArcticTiger »

ole m. wrote: 20 Mar 2021 08:04 Kan dere ikke bare ta det på Teams da, ArcticTiger? :roll:
Er det derre "Teams" noe Ånn-lain greier for sånne Tastatur-Konger som aldri tør å vise seg i Real Life :-k
Nåh-Neeii-Duhh, på Pølse-Treffet møter man opp i Egen Person, og møtes Face-to-Face med MC-Venner [-X
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by intruder »

Som Ole Rolfsrud , kjend som ein ihuga reportar frå ymse idrettsarenaer ville ha sagt :

Ute i den store verda plar arrangørane av ymse gourmetsamlingar vise bilete av seg sjølve i innbydinga så att allmuen finn att dei i folkemylderet.. [-X
Kjem ein ukjend på motor-skrævarykkjle av fabrikat Dnepr kan han i visse tilhøve gjere som sportssjournalist Melvind Snerken frå Flåklypa knytte nevane i bukselomma og sparke i kjønnsorganane til dei omkringståande....
Ole plar nevne russiske Bolsjunov som eitt eksempel... [-X

Og den karen ber ikkje om orsaking om det vankar eitt raudt kort...... :smt092

"" Bank i bordet "....stillhet tri sekunder....so " kom inn ! "
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by intruder »

intruder wrote: 21 Mar 2021 08:21 Som Ole Rolfsrud , kjend som ein ihuga reportar frå ymse idrettsarenaer ville ha sagt :

Ute i den store verda plar arrangørane av ymse gourmetsamlingar vise bilete av seg sjølve i innbydinga så att allmuen finn att dei i folkemylderet.. [-X
Kjem ein ukjend på motor-skrævarykkjle av fabrikat Dnepr kan han i visse tilhøve gjere som sportssjournalist Melvind Snerken frå Flåklypa knytte nevane i bukselomma og sparke i kjønnsorganane til dei omkringståande....
Ole plar nevne russiske Bolsjunov som eitt eksempel... [-X

Og den karen ber ikkje om orsaking om det vankar eitt raudt kort...... :smt092

"" Bank i bordet "....stillhet tri sekunder....so " kom inn ! "
Om en kar forlanger "" desa kabata ar neaostrodatu sipolu un siepen ""...da er det norsklatvieren Bikeridr som vil ha "" pølse i lompe med rå lauk og sennep ""......... \:D/
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by knutk »

ArcticTiger wrote: 20 Mar 2021 19:12
Er det derre "Teams" noe Ånn-lain greier for sånne Tastatur-Konger som aldri tør å vise seg i Real Life :-k
Nåh-Neeii-Duhh, på Pølse-Treffet møter man opp i Egen Person, og møtes Face-to-Face med MC-Venner [-X
Ser for meg at Virtuell Pølse med Lauk og kaffe kan bli i overkant stusselig, så jeg foretrekker å bringe kroppen min i nærheten av pølsekokeren :D
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Pølse-Treff i Ande-bua, Laurdag 24 April -21

Post by Galilee »

Som førstereisgutt på pølsetreff så føler man en viss forpliktelse til å innynde seg hos veteranene, så jeg tar med kake til kaffen.

Hvor mange tror vi kommer?
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Post Reply