Regner med det er meg du mener; jeg blir med deg til SeljordBorg wrote:Jon, har du tenkt å henge deg på ved Langbru eller vil du være med opp Bø å henge deg på gjengen i Seljord?

Regner med det er meg du mener; jeg blir med deg til SeljordBorg wrote:Jon, har du tenkt å henge deg på ved Langbru eller vil du være med opp Bø å henge deg på gjengen i Seljord?
Av å til henger ikke tanker å hva man skriver sammen, men selfølgelig er det degGielas wrote:Regner med det er meg du mener; jeg blir med deg til SeljordBorg wrote:Jon, har du tenkt å henge deg på ved Langbru eller vil du være med opp Bø å henge deg på gjengen i Seljord?
Jepp, Matre skal ordne så det blir mulig å lage nistebåx og tappe kaffe/tevann der.ashland wrote: @Kant1 - Fikk du hørt med Matre ang mulighet for å smøre niste der og varmt vann til termosen for pulverkaffe?
Da har Norsk Værgjetningstjeneste tippet på 13*+ på Hauklisæter i 1-tia på Torsdagashland wrote:Så flott![]()
Da er det bare å håpe været er på vår side neste uke
Om det blir 13 grader på Haukeliseter neste torsdag, skal jeg spise varmejakka miojda wrote:Da har Norsk Værgjetningstjeneste tippet på 13*+ på Hauklisæter i 1-tia på Torsdagashland wrote:Så flott![]()
Da er det bare å håpe været er på vår side neste uke![]()
Skal man bli nødt til å kle seg i shorts![]()
Kant1 wrote:Om det blir 13 grader på Haukeliseter neste torsdag, skal jeg spise varmejakka miojda wrote:Da har Norsk Værgjetningstjeneste tippet på 13*+ på Hauklisæter i 1-tia på Torsdagashland wrote:Så flott![]()
Da er det bare å håpe været er på vår side neste uke![]()
Skal man bli nødt til å kle seg i shorts![]()
Synd med Snikkeren som ikke kommer... men håper du får anledning til å komme.Spiritofwinter wrote:Snikkeren har meldt avbud på Hardanger neste helg. Og for sovit i September. Selv har jeg hatt veldig lange dager på jobb denne uken og veldig mye snø som gjør det litt vanskelig både å kjøre MC samt gjøre det nødvendige av dekkskift før turen neste uke.
"Heldigvis" så presterte min bedre halvdel å punktere for et par dager siden på sin el-bil, noe som betyr at jeg må utføre dekkskift på den, det åpner for muligheten til å gjøre et lite dekkskift på en KTM ogsåVæret ser også ut til å bli bedre utover neste uke, om jeg da klarer å kombinere turen sørover (og muligens nordover) med et lite besøk på et sjøanlegg eller to, så spanderer jobben deler av turen også
Krysser alle fingre for at det ordner seg å jeg ruller som planlagt inn til Hardanger i løpet av torsdag neste uke.
Minner meg på, jeg har jo lovet deg en stk Dunkel. Kan vel overleveres før turen uansett.ojda wrote:Dumt, men helsa først![]()
Jeg skal eta en kotlett dedikert Ambro til ære for deg