Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
kvase
MC: Dyslektiker
KTM 1090 ADV-R
1290

Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

Re: Hardanger PokerRun 2022 Flytte dato eller kansellere?

Post by kvase »

JRO wrote: 11 Jan 2022 17:44
blanke måne wrote: 11 Jan 2022 15:06 Hoi

Jeg vil gjerne henge meg på dere i år også hvis dere kommer vestover, var kjempekjekt å være på tur med dere i fjor. :D
Kjører gjerne til Dalen på onsdagen jeg og.
Hei, du får følge med på denne posten så er jeg sikker på du kan henge deg på Østlandsgjengen når de skal kjøre over til Vestlandet. Regner med at vi i alle fall blir noen sykler som drar fra Dalen torsdag morgen.
Og veldig koselig at du satte pris på samværet i fjor. :D :thumleft \:D/
Følger med fra side linja her med hauke blikk å undrer på om jeg klarer å dette med fra Dalen etc. tame vil showe -
159469936_1767827830052390_3889444261839772246_o.jpg
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com/user/kvase
for sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/travelblog/tracks/1002610#
Skauracer
MC: BMW 1200GSA

Post by Skauracer »

Godt Nyttår Godtfolk,
Det er notert at reiselederen hengir seg til Mousakka og greske afroditer - fremfor å tilbringe helgen med oss.
I utgangspunktet er det bestilt samme hytte som i fjor, samt at det er rekruttert noen nye lokale førstereis førere. Men det er kommet opp et forslag om en lengre reiserute med flere overnattingssteder på Vestlandet, da Kant1 er på vidvanke. Det er mange av oss som ikke har vært på så mange vestlandske destinasjoner. For langtur blir det uansett. Det er jo flere frender som bor nord for Hardangerfjorden og som sikkert vil vise frem sitt nærområde \:D/
Og da kan vi jo overlate til lokale å være reiseleder på de ulike dager og få til et Vestlandsk Driveabout

Uansett vi skal på tur :D
Vi følger tråden
Moffa
MC: 2019 - BMW R1250GiSelA Exclusive

Post by Moffa »

JRO wrote: 10 Jan 2022 17:37…..

De vi ikke har hørt noe fra ennå er Langhus gjengen hvor @Moffa har vært deltageren her på forumet.
Også @Skauracer med Fredrikstad gjengen har vi ikke hørt noe fra.
@BMWilly og @Toffinteppen har vi heller ikke hørt noe fra.
@Spiritofwinter og @Snikkeren har dere noen tanker om dere stiller sammen med Østlandsgjengen?

Mekkern har vel sagt at han må prioritere bestefar oppgaver, så han blir ikke med.

Hvis jeg har glemt noe, så bare kom med rettelser. :D :thumleft =D>
Langhusgjengen har satt av helgen til Hardangertur, og krypinn er bestilt, så tur blir det nok ja :thumleft
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
LocaToWeb
JRO
MC: Ducati MTS 1260 Enduro.

Post by JRO »

Moffa wrote: 25 Jan 2022 00:28
JRO wrote: 10 Jan 2022 17:37…..

De vi ikke har hørt noe fra ennå er Langhus gjengen hvor @Moffa har vært deltageren her på forumet.
Også @Skauracer med Fredrikstad gjengen har vi ikke hørt noe fra.
@BMWilly og @Toffinteppen har vi heller ikke hørt noe fra.
@Spiritofwinter og @Snikkeren har dere noen tanker om dere stiller sammen med Østlandsgjengen?

Mekkern har vel sagt at han må prioritere bestefar oppgaver, så han blir ikke med.

Hvis jeg har glemt noe, så bare kom med rettelser. :D :thumleft =D>
Langhusgjengen har satt av helgen til Hardangertur, og krypinn er bestilt, så tur blir det nok ja :thumleft
Så bra @Moffa , da treffes vi nok i Hardanger. Eller kanskje dere tar turen til Dalen også. :D :thumleft
Post Reply