Sjekk historikk for importsykler grundig.

Her kan du dele dine erfaringer med diverse produkter, og finne brukererfaringer på produkter du selv vurderer.
Post Reply
gsx750_80
Posts: 233
Joined: 24 Nov 2020 22:52

Sjekk historikk for importsykler grundig.

Post by gsx750_80 »

Angående mulig fusk og fanteri:
Jeg så nettopp en Kawasaki på finn.no som jeg er ganske så sikker på at jeg har sett på mobile.de nylig.
Når den var annonsert i Tyskland var prisen mye lavere, og det samme var oppgitt kilometerstand..

P.S.: Har nettopp sendt epost til mobile.de og finn.no i sakens anledning.
P.P.S.: Før det kommer en "luring" og påpeker følgende: Naturligvis kan folk sette den utropsprisen de vil, men å jukse med kilometerstand er ikke greit.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Sjekk historikk for importsykler grundig.

Post by intruder »

Lureri og desslike er så utbredt at nesten ingenting bør komme som en overraskelse,slik er nå denne verden....
Intruderen kjøpte jeg i 2004 på MChuset Nydal,den hadde gått 45000 km og var en 1992 modell.I sommer satte motoren seg av en eller annen grunn ved 115000km og det blir antakelig motorskifte i vinter....mulig råden
Viragoen jeg kjøpte i juni ble anbefalt av Per Evensen på Hamar MCservice,en 1994 gått 30000 og Per har vært " gudfar " og fulgt opp denne babyen siden den ble pakket opp på MChuset i sin tid....Ga heller ikke mer enn 25000...

Skjønner null og niks på motorer og slikt og ville garantert sittet med skjegget i postkassa om jeg hadde gitt meg i kast med enkelte private aktører ! [-X
Post Reply