Rukka R-EX

Her kan du dele dine erfaringer med diverse produkter, og finne brukererfaringer på produkter du selv vurderer.
Post Reply
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Rukka R-EX

Post by Galilee »

Kjøpte et sett med Rukka R-EX.

Laminert goretex som skal være vanntett. Og det er den ... jakka ihvertfall. Buksa har jeg ikke sett noe til etter at jeg bestilte den i slutten av mai.

Det har riktignok vært corona og buksa skulle være ekstra lang. Men 4 måneder leveringstid er litt i overkant synes jeg.

Jakka har fin passform og har bra lufting. Liker utseendet godt. Det er uten sømmer "over alt". Laminert Cordura/Goretex er litt stivere enn tekstildresser jeg har hatt før men det er mest en vanesak. Den blir ikke klam, og har holdt vannet ute selv i de værste regnbygene.
R-EX er en variant uten mye for og uttagbare greier. Jeg kjøpte den som "skalljakke" og bruker varmt tøy under ved behov, og har en lett og relativt luftig jakke når det er varmt.


Jeg angrer likevel på at jeg hentet jakka. Hadde jeg visst at jeg ikke fikk bukse, så hadde jeg kansellert hele greia. :evil:
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Post Reply