Skjult GPS sporing // BikeFinder

Informasjon og tilbud fra MC-forumet sine samarbeidspartnere
Post Reply
A.Hanekamhaug
Posts: 6
Joined: 29 Dec 2020 11:43
MC: Hovedsakelig ute etter informasjon :)

Skjult GPS sporing // BikeFinder

Post by A.Hanekamhaug »

Hei,

Hvordan er interessen for en skjult GPS tracker montert på en motorsykkel?

Jeg jobber i BikeFinder og vi har i all hovedsak fokusert på å lage en integrert GPS, GSM og Bluetooth sporingsenhet for vanlig / el-sykkel.
Produktet kjøpes hos forhandler og kunden aktiverer trackeren med å kjøpe et abonnement. I abonnementet er det inkludert markedets beste sykkelforsikring (ikke MC), og vi har frem til nå vært bundet til å tilby denne forsikringen inkludert i abonnementet av vår forsikringspartner i Norge.

Ettersom vi nå har muligheten til å tilby et mye rimeligere alternativ på abonnementet (uten forsikringskostnaden) er det derfor interessant å vite om skjulte GPS'er for trygghet rundt lokaliseringen til motorsykkelen, og eventuelt gjenfinning, er noe som faktisk har en tilhørighet i dette miljøet.

Ønsker du litt mer informasjon om vårt produkt før en eventuell tilbakemelding kan du f.eks besøke BikeFinder sin hjemmeside eller bare google navnet :thumleft

Ser frem til å høre hva dere har å si om emnet.

Mvh
Andreas Hanekamhaug
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4549
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Skjult GPS sporing // BikeFinder

Post by Bikeridr »

Flyttet til forhandlere informerer.
Velkommen til forumet :)
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4549
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Skjult GPS sporing // BikeFinder

Post by Bikeridr »

Som jeg antydet i en annen post; jeg var kanskje "litt strikt". Nå har jeg hatt en hyggelig passiar med A.Hanakamhaug og kommet frem til til en "legit" løsning.

BikeFinder fins her:
https://bikefinder.com/

A.Hanekamhaug la også ved en lenke til en konkurrent med samme konsept. Forskjellen er vel her at BikeFinder ønsker å se muligheten for å tilpasse dette produktet også til motorsykler.

Tail it Bike er et tilsvarende produkt og lenke gitt meg av A.Hanekamhaug for direkte sammenlikning:
https://www.tailit.com/no/sykkel/

Jeg lager en tråd som er åpen for forumbrukere til å diskutere om dette er noe for folket.
Post Reply