JRO wrote:Ja, egen lugar også hvis mulig. Men blir vi 4 på Kiel ferga så får jeg håpe noen orker å dele med meg.
Per nå ligger det vel an til å bli 5 på Kielferga, men detta stokker vitil når det nærmer seg tid å bestille

JRO wrote:Ja, egen lugar også hvis mulig. Men blir vi 4 på Kiel ferga så får jeg håpe noen orker å dele med meg.
Da passer jo dette bra.ojda wrote:JRO wrote:Ja, egen lugar også hvis mulig. Men blir vi 4 på Kiel ferga så får jeg håpe noen orker å dele med meg.
Per nå ligger det vel an til å bli 5 på Kielferga, men detta stokker vitil når det nærmer seg tid å bestille
Både Gletscher og Timmelsjoch er staaas!! Er et flott Mcmuseum rett før toppen også om du har tid og lyst..Bikeridr wrote:Sånn, nå har jeg spist så mange kameler at jeg ikke trenger å spise så mye som en drue før vi skal dra..![]()
Jeg har slått til og brent av et 3-års-abbo på MyRA![]()
Nuvel, nok om det, nå har jeg vært innom Dangerousroads.org og hostet frem de høyeste (asfalterte) veiene i Europa. Der fant jeg, at hvis jeg overnatter i Sölden eller deromkring fra dag to til dag tre, så rekker jeg å fyke oppom Ötztaler Gletscherstraße før jeg møter dere. Enten når jeg er tilbake sør for Sölden eller ved WP4 ca.. Ev. så venter jeg i Spondigna..
https://www.myrouteapp.com/en/social/ro ... mode=share
Da slipper vi jo Brennerpasset også
Det høres da lettvindt ut med språket! Hvor lange dagsetapper blir det på Corsica-turen, sånn ca?ojda wrote:Vi er blitt dyktige på både danke shøn, merzi, graziaz og tackar zåå mycket, men det er ikke alltid rett strofe havner i riktig land![]()
![]()
![]()
Men sånn serriøst blir det jo engelsk, hjulpet litt med gloser man husker fra Tysken på ungdomskolenArcticTiger wrote:Det høres da lettvindt ut med språket! Hvor lange dagsetapper blir det på Corsica-turen, sånn ca?ojda wrote:Vi er blitt dyktige på både danke shøn, merzi, graziaz og tackar zåå mycket, men det er ikke alltid rett strofe havner i riktig land![]()
![]()
![]()
Hmm, dette må jeg visst tenke litt på. 70-100 mil dagsetappe er jo litt vel langt for en støl Gamling med lite kjøretrening i det sisteojda wrote:På selve Corsica blir det vel etsted mellom 15 og 30 mil om dagen![]()
Tysklands transportetappe var vel sagt 70 mil, åsså får man vel fort ei 100 mils etappe på vei hjem (kjenner jeg oss rett)![]()
Sånn på cirkaen