Deler ditt syn på denJRO wrote:Går ikke så bra med Team Nordic, faller stadig nedover på lista og er etter 3. dag på 16 plass av 22. Men de har det sikkert helt topp, og det er vel ikke resultatet som er viktig.![]()
![]()
Helt enig.knutk wrote:Deler ditt syn på denJRO wrote:Går ikke så bra med Team Nordic, faller stadig nedover på lista og er etter 3. dag på 16 plass av 22. Men de har det sikkert helt topp, og det er vel ikke resultatet som er viktig.![]()
![]()
![]()
For undertegnede fremstår det hele som et eventyr hvor man 'leker' med MC. Man pakker det inn i en konkurranse-form for å inspirere deltagerne, og BMW får filmet og spredd eventyr-tanken til mange potensielle kjøpere. Win Win![]()
I min bok har man vunnet i det man fikk billetten til NZ i hånden.
Jeg heier på dem og håper og tror de får en fantastisk opplevelse.![]()
Resultatet er bare ett tall på papir.
Ingen tvil om at dette har en reklameverdi for BMW. Men jeg tror ærlig talt ikke at noen av deltagerne føler som offer for markedskreftene.ArcticTiger wrote:"Vinneren" her er vel utvilsomt BMW![]()
Og det er jo utvilsomt en fantastisk opplevelse for de utvalgte som får være med. Men det hele er jo bare et stort reklame/markedsførings-jippo. Og det er jo et genialt reklame-konsept å få folk til å konkurrere om, og føle seg som Vinnere, fordi de får kjøre BMW.
På tide å skrive om det før jeg i det heletatt er hjemme igjen?intruder wrote:Ja....nå er det på tide du tar tastaturet fatt og gir oss rapport med bilder og desslike...
Vi må ha rede på hva som skjer utaskjærs også sjø..
Epylypzon wrote:På tide å skrive om det før jeg i det heletatt er hjemme igjen?intruder wrote:Ja....nå er det på tide du tar tastaturet fatt og gir oss rapport med bilder og desslike...
Kom hjem i går kveld. Etter 42 timer med reise. 27 av dem på fly.intruder wrote:Epylypzon wrote:På tide å skrive om det før jeg i det heletatt er hjemme igjen?intruder wrote:Ja....nå er det på tide du tar tastaturet fatt og gir oss rapport med bilder og desslike...
Trudde du alt var hjemme på Innlandet alt jeg...![]()
Vel..får smøre oss med tålmodighet ei stund til da....![]()
Queenstown - Aukland 1t 50minintruder wrote:27 timer med fly....![]()
har ialt 27 timer i alt i f m Porsangmoen 1973...
Velkommen tilbake.Epylypzon wrote:Queenstown - Aukland 1t 50minintruder wrote:27 timer med fly....![]()
har ialt 27 timer i alt i f m Porsangmoen 1973...
Auckland - Dubai 17t 10 min
Dubai - Stockholm 7t 5min
Stockholm - Oslo 1t