Den Store Musikktråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Re: Den Store Musikktråden

Post by intruder »

Tekumseh wrote: 13 Sep 2023 10:57
pelsen wrote: 12 Sep 2023 23:12
Tekumseh wrote: 12 Sep 2023 21:46 Liker man ikke musikken, kan man bare skru av lyden ;-)
Tror ikke det gjelder Stones 8)
Hehe, var vel mest en forsiktig måte å si at videoen (eller dama i den) ikke var så ille å se på, uten å fremstå som mannsjåvinist ;-) Stones passer best med lyd ja, selv om skrukketrollene fortsatt har sin egen sjarm.
Alf Prøysen ; Jinter jinter hjertet mitt før dekk !
pelsen
MC: litt

Post by pelsen »

Tekumseh wrote: 13 Sep 2023 10:57 Hehe, var vel mest en forsiktig måte å si at videoen (eller dama i den) ikke var så ille å se på, uten å fremstå som mannsjåvinist ;-) Stones passer best med lyd ja, selv om skrukketrollene fortsatt har sin egen sjarm.
Jada, bra bilder å se på, men jeg synes låten sitter med et bra riff.
Her er en video som man må skru av lyden, erfaring fra åttitallet på Moholt Studentby, fint med Sabrina på TV'n men bør fremdeles spilles uten lyd. 8)
RuneMC
MC: 2016 CRF1000D

Post by RuneMC »

Litt humor på fredda'n :D

Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Post by Tekumseh »

pelsen wrote: 14 Sep 2023 23:00
Tekumseh wrote: 13 Sep 2023 10:57 Hehe, var vel mest en forsiktig måte å si at videoen (eller dama i den) ikke var så ille å se på, uten å fremstå som mannsjåvinist ;-) Stones passer best med lyd ja, selv om skrukketrollene fortsatt har sin egen sjarm.
Jada, bra bilder å se på, men jeg synes låten sitter med et bra riff.
Her er en video som man må skru av lyden, erfaring fra åttitallet på Moholt Studentby, fint med Sabrina på TV'n men bør fremdeles spilles uten lyd. 8)
Ah nostalgi ;-) Samantha Fox og Sabrina var jo om hverandre i Bravo, Logo, Topp og Stjernesidene i Hjemmet på den tia. Var sikkert ikke mer enn en 8-9 år gammel, men hadde plakater av begge på gutterommet likevel. Jaja, hadde lyden på også jeg, selv om bildet var best ;-)
Post Reply