Tekumseh wrote: ↑12 Sep 2023 21:46Liker man ikke musikken, kan man bare skru av lyden
Tror ikke det gjelder Stones
Hehe, var vel mest en forsiktig måte å si at videoen (eller dama i den) ikke var så ille å se på, uten å fremstå som mannsjåvinist Stones passer best med lyd ja, selv om skrukketrollene fortsatt har sin egen sjarm.
Alf Prøysen ; Jinter jinter hjertet mitt før dekk !
Tekumseh wrote: ↑13 Sep 2023 10:57
Hehe, var vel mest en forsiktig måte å si at videoen (eller dama i den) ikke var så ille å se på, uten å fremstå som mannsjåvinist Stones passer best med lyd ja, selv om skrukketrollene fortsatt har sin egen sjarm.
Jada, bra bilder å se på, men jeg synes låten sitter med et bra riff.
Her er en video som man må skru av lyden, erfaring fra åttitallet på Moholt Studentby, fint med Sabrina på TV'n men bør fremdeles spilles uten lyd.
Tekumseh wrote: ↑13 Sep 2023 10:57
Jada, bra bilder å se på, men jeg synes låten sitter med et bra riff.
Her er en video som man må skru av lyden, erfaring fra åttitallet på Moholt Studentby, fint med Sabrina på TV'n men bør fremdeles spilles uten lyd.
Ah nostalgi Samantha Fox og Sabrina var jo om hverandre i Bravo, Logo, Topp og Stjernesidene i Hjemmet på den tia. Var sikkert ikke mer enn en 8-9 år gammel, men hadde plakater av begge på gutterommet likevel. Jaja, hadde lyden på også jeg, selv om bildet var best