Da er den nye edb-maskinen i hus

Det kabinettet jeg bestilte (NZXT Flow 9) ble for lite

Så datafixerne bestilte og monterte i et Hyte-kabinett istedet. Sattan, det er jo større enn den første (og eneste) hybelen jeg hadde da jeg hadde sommerjobb på kraftverket i Longyearbyen..
Nuvel, ett (forhåpentligvis siste) spørsmål til
@Ambro; Jeg fikk maskinen oppsatt med en "noname" lokal "user account". Da jeg logget inn med microsoft kontoen min, så laget den en ny "desktop" med brukernavnet mitt på skrivebordet. Er det en enkel metode for å få dette inn i C\users\[brukernavn], slik at jeg ikke har det på desktop? Jeg liker "clutter free" desktop hvor de to eneste ikonene er "trash" og "my computer", på en helt svart bakgrunn.
Forøvrig ser det veldig lovende ut. Lasta ned DaVinci Resolve Studio på 7GB (13 min), som installerte på rundt etpar minutter, så PCIe 5x4 SSD er vel kjapp nok.
Har nå en stk PCIe 5x4 C-drive, to stk (D og E) PCIe 4x4 SSD og to sata6 spinndisker installert samt en USB diskbank med fire spinndisker. Samlet 56TB, så burde vel holde til etpar 8k RAW videofiler

i tillegg en 16TB NAS.
Ja, og både CPU og GPU er vannkjølt (derfor ble NZXT for liten). 2x 420mm radiatorer.
Totalspec ble Ryzen 9 9950x3d, Asus Astral 5090 OC LC, G.Skill Trident Neo 96GB RAM (2x48), BeQuiet 1200W strømforsyning og Asus ROG 870 Hero hovedkort. Kosta €8.000,-