Sesongen 2025 - planer?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Kant1
Onkel
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Sesongen 2025 - planer?

Post by Kant1 »

Sesongen 2025 har for noen allerede startet.

Ikke for meg da, her jeg hinker rundt med et skadet og operert kne, men det blir nok bedre etterhvert (det ER allerede mye bedre)

For min del har jeg både planer og ingen planer...

Selvfølgelig er HPR på lista, noe annet skulle tatt seg ut.

Så er det to fulle Grus & Gourmet turer, og tre mann på venteliste, godt mulig jeg annonserer en 3.tur også. Man får så gode ideer om vinteren.
Etter det har jeg ikke så mye planer før Bukkerittet.

Har planer om å arrangere ein ny runde med Hallingdal Adv Weekend også, men har gått litt i "ventemodus" etter at Kenneth (som arrangerte Fjellkjør-treffet på samme sted i en del år ) ifjor annonserte at han ville arrangere Fjellkjør igjen.

Men han har ikke kommet ut med noen annonsering enda, og det er nå jeg som "eier" reservasjonen på Torpomoen. Så kanskje jeg skal gå "all inn" og annonsere ny HAW den 3.helga i august+
Dette låser meg jo litt mtp en evt lengre utenlandstur.

Noe som bringer meg over til noe jeg har ønske om, men ikke satt av tid til, nemlig en offroad tur nedover Balkan.
Nå har jo ACT Montenegro / Albania blitt sluppet, og den er jo da en naturlig forlengelse av ACT Kroatia. Dette hadde vært kult å kombinere med en runde gjennom Romania på vei hjem.

Nå har "lyster" en tendens til å bli planer for min del, så om jeg får med meg noen nedover.. MEGET mulig det blir en Balkanopplevelse. :D :thumleft

Så folkens, har DERE noen turplaner for sesongen som saaakte nærmer seg?
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Lazyboy
MC: BMW R 1250 gsa 2024

Re: Sesongen 2025 - planer?

Post by Lazyboy »

For egen del er kun ferien med frua bestemt. Det blir i hovedsak Frankrike. Men kan fort endres😂 vi er gode til og ta ting på sparket.
Resten av sommeren tas fra uke til uke, da jobben min er vanskelig og forutse.
Det skal også handles inn sykkel for og ha stående i Thailand , så det blir litt muligheter til vinteren der.
Siste år er stort sett kjørt alene, så jeg bestemmer tur ofte på 2minutter og tar det derifra.
hansp
MC: 06 NT700
2007: 8746 km
2008: 17135 km
2009: 12000 km
2018 Kawasaki 650 Versys
2018: 3643 km
2019: 9019 km
2020: 5287 km
2121: 8103 km
2022: 19138 km
2023: 18559 km
2024: 7633 km
Juni 2024 Aftica Twin 24 modell
2024: 11658 km

Post by hansp »

Har mange planer og her i Thailand er det jo sesong hele tiden. Neste langtur blir i midten av februar og går sammen med gode venner til Burapa Bike Week i Pattaya 13 - 15 februar.
Så er det noe jeg der fram til: I mai blir et tur til Cambodia ett land jeg så vidt har besøkt noen ganger men da bare på "visa run" og på grensemarkeder. Denne gangen blir det mc kjøring i flere dager. Skal bli gøy å utforske dette spennende landet på 2 hjul.
Joda 2025 skal bli nok ett innholdsrikt mc år
Hans Petter
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

Masse planer-så får en se hvordan det ender opp.
Men satser på Bukkerittet og HPR.
muligens GIØ.
HELT sikkert er Italiaturen med mc i September.
Men også noe ferie med madammen og en tur til Tyskland med min yngste eldre bror og kjøre litt tøff tøff tog.
med avspasseringer overført ferie og seniluka så er det håp om å rekke mye.
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Post by intruder »

mekkern wrote: 02 Feb 2025 12:26 Masse planer-så får en se hvordan det ender opp.
muligens GIØ.
Men også noe ferie med madammen og en tur til Tyskland med min yngste eldre bror og kjøre litt tøff tøff tog.
Selv driver jeg med disse årvisse Sjusjøentankene som har blitt med tanken i flere år nå , Arctic Tiger og Gielas er interessert og du er hjertelig velkommen om det passer. :thumleft

Blir i tilfelle mer sosialt opplagt enn sist du var oppe her...håper du iallfall kan leke med tanken...
kanskje start ved Rundkiosken torsdag kveld kunne være noe ?

:-k
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Post by intruder »

intruder wrote: 02 Feb 2025 13:52
mekkern wrote: 02 Feb 2025 12:26 Masse planer-så får en se hvordan det ender opp.
muligens GIØ.
Selv driver jeg med disse årvisse Sjusjøentankene som har blitt med tanken i flere år nå , Arctic Tiger og Gielas er interessert og du er hjertelig velkommen om det passer. :thumleft

Blir i tilfelle mer sosialt opplagt enn sist du var oppe her...håper du iallfall kan leke med tanken...
kanskje start ved Rundkiosken torsdag kveld kunne være noe ?

Er aktuelt med en person i tillegg om noen har en aktuell bekjent såklart ..

:-k
Pål
MC: BMW G310 GS "18

Post by Pål »

Kant1 wrote: 01 Feb 2025 13:11
.....
Så er det to fulle Grus & Gourmet turer, og tre mann på venteliste, godt mulig jeg annonserer en 3.tur også. Man får så gode ideer om vinteren.
Etter det har jeg ikke så mye planer før Bukkerittet.
.....
Så folkens, har DERE noen turplaner for sesongen som saaakte nærmer seg?
Hvor annonserer du disse G&G turene? Det hadde vært ufattlig gøy å blitt med på. Jeg er med om det kommer en 3.tur :roll:

Nå er kneet mitt helt i orden etter operasjonen, så i år kommer jeg til å bli med på alt som ikke treffer helgene jeg har ungene 8) Og i år treffer det kanonbra med mye, så på meg blir det både HPR, GIØ AGM Adventurehelg, Bukkerittet og en lengre "uplanlanlagt" tur i sommer. Ser at også Hallingdal Adv Weekend vil være en barnefri helg for meg. Så om det blir, så blir det i hvert fall mye gøy kjøring på meg i år :smt007 [-o<

Tar også gjerne imot tips om andre kjekke ting som skjer i partallshelger :-D *hint*hint* til planlegging av en 3. G&G tur :smt005 Du får eventuelt legge den 3. G&G turen til helga som du har booket HAW på om du ikke bestemmer deg for en lengre tur i utlandet 8)
Post Reply