Ikke for meg da, her jeg hinker rundt med et skadet og operert kne, men det blir nok bedre etterhvert (det ER allerede mye bedre)
For min del har jeg både planer og ingen planer...
Selvfølgelig er HPR på lista, noe annet skulle tatt seg ut.
Så er det to fulle Grus & Gourmet turer, og tre mann på venteliste, godt mulig jeg annonserer en 3.tur også. Man får så gode ideer om vinteren.
Etter det har jeg ikke så mye planer før Bukkerittet.
Har planer om å arrangere ein ny runde med Hallingdal Adv Weekend også, men har gått litt i "ventemodus" etter at Kenneth (som arrangerte Fjellkjør-treffet på samme sted i en del år ) ifjor annonserte at han ville arrangere Fjellkjør igjen.
Men han har ikke kommet ut med noen annonsering enda, og det er nå jeg som "eier" reservasjonen på Torpomoen. Så kanskje jeg skal gå "all inn" og annonsere ny HAW den 3.helga i august+
Dette låser meg jo litt mtp en evt lengre utenlandstur.
Noe som bringer meg over til noe jeg har ønske om, men ikke satt av tid til, nemlig en offroad tur nedover Balkan.
Nå har jo ACT Montenegro / Albania blitt sluppet, og den er jo da en naturlig forlengelse av ACT Kroatia. Dette hadde vært kult å kombinere med en runde gjennom Romania på vei hjem.
Nå har "lyster" en tendens til å bli planer for min del, så om jeg får med meg noen nedover.. MEGET mulig det blir en Balkanopplevelse.

Så folkens, har DERE noen turplaner for sesongen som saaakte nærmer seg?