Gleder meg til starten på dette programmet ...vi er jo alle forberedt på at et av spørsmålene blir " hvilken fugl nevnes først i sangen "" Alle fugler "" ....
Ellers kan vi jo tippe på Sinnasnekkeren , Dag Otto Lauritzen eller han Lothepus ...utrolig hva disse TV-kanalene bruker pengene sine på
Banner på at ingen av disse kommer til å bli sendt om igjen om 20-30 år som Fleksnes , Olsenbanden og Julekalenderne...
pelsen wrote: ↑23 Aug 2024 16:16
De som ser på disse programmene finner vel en god kandidat i gangen eller på badet
Kjærringa?
Er ikke hu på plass på kjøkkenet da?
Samen satt og leste i avisa at en ektemann hadde slått ihjel kjærringa med en stekepanne. Han kommenterte; "jammen satan, ka hadde han på kjøkkenet å gjøre??"
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Vi finansierer jo alle dumhetene via reklameinnslag som tvinges på oss og TV-kanalene og andre innbiller seg vel at slik underholdning øker antall TV-tittere...
kanskje en del av de ekstaseskrikende sportskommentatorene også burde være kandidater til tittelen ........
Jeg har mer eller mindre har slutta å se på TV jeg. Surrer TV2 Nyhetskanalen og NRK Nyheter en og annen ettermiddag, ellers er det pent lite. Dvs det går noen fantastiske naturdokumentarer for tiden på ViaSat Nature, National Geographics og Animal Planet som man kan stoppe ved om man sitter og zapper. Når høsten kommer blir det vel Norge Rundt og Nytt På Nytt igjen på fredager.