MCforumet / MCsiden...noen liker moren og noen dattera og noen liker begge

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: MCforumet / MCsiden...noen liker moren og noen dattera og noen liker begge

Post by Busa Trond »

Legg ballen dø, skaper det mer trafik?
Jeg har ihvertfall masse mc moro å dele fra både sommer som vinter.
Gleder meg til å dele mc glede.
User avatar
ole m.
Posts: 1221
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: MCforumet / MCsiden...noen liker moren og noen dattera og noen liker begge

Post by ole m. »

RuneMC wrote: 05 Feb 2023 19:16 Så, så @ole m. , mekkern er veldig hyggelig, omgjengelig og humorisitisk som person - og etter min erfaring IRL mener han ikke noe i verste mening. Selv setter jeg stor pris på hans bidrag, anekdoter, synspunkter etc

For min egen del sluttet jeg å poste fordi AJ for noen år siden selv var i tvil om han gadd å drive forumet videre - plutselig kunne det være borte liksom - åpenbart skjedde ikke det, men om man bruker litt tid til å poste innlegg så kan det jo være at motivasjonen svikter for noen og enhver. AJ har absolutt endel positive greier med journalistisk teft og en ofte god måte å skrive på. Men han evner tidvis også å skape noen (is)fronter i sin moderering :)

Den andre "lille" tingen var at jeg postet endel bilder med forumet's egen bildeposting-løsning og etter en oppgradering av forumet var innleggene plutselig uten gyldige bildelenker. Kunne sannsynligvis vært fikset (med noe tilpasset koding) men så ble ikke gjort, og da var det plutselig 800 foto vipps borte. Slikt får også noe å si for motivasjonen.

Men for all del, diskutér i vei !
Det vet jeg, selv om jeg aldri har truffet ham. Jeg er uenig med mekkern i en sak, og har diskutert dette med ham. Er på ingen måte uvenn eller i konflikt med ham, bare for å ha presisert det. Jeg setter også stor pris på innleggene hans, og erfaringen han videreformidler på forumet her.

Med AJ stiller det seg annerledes, dessverre. Jeg har fint lite til overs for hans måte å drive forumet "sitt" på, og tonen han tillater seg ovenfor brukerne. Han klarer fint å skape konflikter med den, der det i utgangspunktet ikke er et problem.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: MCforumet / MCsiden...noen liker moren og noen dattera og noen liker begge

Post by jhn »

Mekkern er fornuftig. Hør på han Det var bare noe fjas fra meg.
Post Reply