KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by Bikeridr »

@KliffArne Har du slakta forumet???
BAN_Vekke.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by intruder »

hænn SlipsArne er nok uskyldig som skjæra i tunet hæinn... [-X ....useriøse forum ligger ikke for ham....njet , ska sjå det æ generalissimoen i endeLarmen MK :pisk

men kæinn skje det er einn heill ænna gauk som ha lagt egg i andres reir.....

ska sjå det snart dukker opp einn gaukonge her :smt051

blir vel et forum der dom spør og svara sjøl............. :-k
User avatar
ole m.
Posts: 1221
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by ole m. »

Veldig synd om det er tapt, det var mye lesverdig der. Håper Kliffern får det opp igjen.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by intruder »

Bikeridr wrote: 18 Jul 2021 14:37 @KliffArne Har du slakta forumet???
BAN_Vekke.png

Var innom der forleden , var liten aktivitet der de siste par årene minst.....

takk til KliffArne , du gjorde en formidabel innsats , nå er du jo registrert her så vi har ihvertfall ikke mistet deg helt... :thumleft

takk te n Rotmo å :smt117
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by KliffArne »

Ble lei av russiske mailer til stadighet med business forslag, og lite aktivitet, så jeg satte skjiten på pause. Tror det kan aktiveres igjen, men regner ikke med det blir gjort.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by Bikeridr »

KliffArne wrote: 05 Feb 2022 20:32 Ble lei av russiske mailer til stadighet med business forslag, og lite aktivitet, så jeg satte skjiten på pause. Tror det kan aktiveres igjen, men regner ikke med det blir gjort.
Godt å ha deg tilbake Kliffy :thumleft
Ser du har lagt ut rett sort øl i øl-tråden. Nå bare venter vi på turreferater, innlegg i whisky, rom og akevitt-trådene fra deg.
Her skuerer og går det nå stort stort på samme tralten.
Siden du driver og kvæller innpå Mack, regner jeg med du er i Hammerfest igjen og fortsatt jobber tidvis på Melkøya?
Selv har jeg jo, som du fikk sånn snarest med deg, slutta i Hurtigruta, og har også slutta i oppdretten hvor jeg var frem til i sommer. Nå sørger jeg for at to russiske motorer, beleilig navngitt "Сталин" og "Ленин", trygt driver luksusyacht'en gjennom Antarktiske og Arktiske farvann. Jepp, er tilbake i pingvin og isbjørnland hhv :)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by intruder »

Rett fra levra som denna Kliffern er kan han nok væra en sånn type som kan såre en stakkars liten 70åring,men sleivkjæfte som jeg sjøl æ burde det kunne la seg gjøre å være noenlunde raus og rund i kainttan..... :plystre
Her er alt ved det gamle,stusslig da min mor på 92 døde tirsdag på mårran.
Jeg og søstra mi var til stede...snill og god som hun var forlot hun grunnet medisinering denne jammerdal uten smerter :smt113 :smt051
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by KliffArne »

Bikeridr wrote: 05 Feb 2022 21:13
KliffArne wrote: 05 Feb 2022 20:32 Ble lei av russiske mailer til stadighet med business forslag, og lite aktivitet, så jeg satte skjiten på pause. Tror det kan aktiveres igjen, men regner ikke med det blir gjort.
Godt å ha deg tilbake Kliffy :thumleft
Ser du har lagt ut rett sort øl i øl-tråden. Nå bare venter vi på turreferater, innlegg i whisky, rom og akevitt-trådene fra deg.
Her skuerer og går det nå stort stort på samme tralten.
Siden du driver og kvæller innpå Mack, regner jeg med du er i Hammerfest igjen og fortsatt jobber tidvis på Melkøya?
Selv har jeg jo, som du fikk sånn snarest med deg, slutta i Hurtigruta, og har også slutta i oppdretten hvor jeg var frem til i sommer. Nå sørger jeg for at to russiske motorer, beleilig navngitt "Сталин" og "Ленин", trygt driver luksusyacht'en gjennom Antarktiske og Arktiske farvann. Jepp, er tilbake i pingvin og isbjørnland hhv :)
Har rota oss nord igjen, forsåvidt greit. Men ramla opp i noen kanselleringer av fly, så fikk en pitstop i Paris. Ny kansellering igår, så da giddet jeg ikke mere, og satte meg på hurtigruta videre opp.Å sitte på hotell er ikke sååå spennende.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by pollti »

Helt ånkli særriøst, hvor spennende er det å sitte på ei ferge da ????
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by KliffArne »

pollti wrote: 07 Feb 2022 12:59 Helt ånkli særriøst, hvor spennende er det å sitte på ei ferge da ????
Ikke så veldig, men når målet er å komme seg dit en skal, så slår det å sitte på et hotell og kjøre bort til en flyplass hvor sannsynligheten for kanselleringer er overhengende.
User avatar
Domino
Posts: 209
Joined: 16 Dec 2020 14:43
MC: 1992 Kawasaki ZX-6
2011 Triumph Tiger 800

Re: KA SÅMM SKJER?? 😲👽👻☠

Post by Domino »

Ja, det er nok bedre å sitte på et hotell som beveger seg i riktig retning. Sønnen min var lærling på Hurtigruta i to år, men jeg fikk aldri somla meg til å bruke rabatten han kunne fikse. Det er ikke et transportmiddel jeg bruker hvert år, akkurat. Men jeg har hatt noen fine turer med Hurtigruta.
Post Reply