Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by Bikeridr »

KliffArne wrote: 02 May 2021 23:35 Skal se om jeg finner ut av hvordan man legger ut bilder her, men i mellomtiden får du bare tro meg :shock: :shock:
Pics or it didn't happen..
viewtopic.php?f=15&t=19667 :)
yosraz
Posts: 13
Joined: 03 Oct 2016 03:24

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by yosraz »

Heisann :)

På tide at jeg også presenterer meg selv etter å ha vært medlem av forumet under et døgn. Jeg er en mann på 41 år som er bosatt rett utenfor Hamar, men er egentlig ikke herfra. Hjemstedet mitt er å finnes i Akershus fylke. Interessen for MC har alltid vært der, men det er først nå at jeg virkelig føler at tiden er inne for å kaste meg ut i det.

Samtidig er jeg veldig klar for ikke å havne i Dunning-Kruger-effekten 8)
HagenJ
Posts: 3
Joined: 28 Sep 2021 08:09
MC: Jeg har Ducati som jeg har kjørt i 3 år nå.

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by HagenJ »

Hei, jeg er Hagen som bor i Oslo akkurat nå. Jeg har brukt en Ducati 2018 -modell. Min lengste kjøretur var fra oslo til sverige og tilbake til oslo igjen.
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by intruder »

HagenJ wrote: 28 Sep 2021 08:24 Hei, jeg er Hagen som bor i Oslo akkurat nå. Jeg har brukt en Ducati 2018 -modell. Min lengste kjøretur var fra oslo til sverige og tilbake til oslo igjen.
Velkommen hit.......du får surfe og finne deg til rette i forumets mangfoldige aktiviteter !!
sttorstein
Posts: 5
Joined: 26 Jan 2022 13:44
MC: Honda NC750X. 2020-modell. Liker tur bedre enn fart.

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by sttorstein »

Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by JRO »

Velkommen skal du være, håper du vil like deg her inne. :D :thumleft =D>
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by kvase »

sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00 Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
Vælkommen - Kor hen på norges karte holder du til ?
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
tedium
Posts: 80
Joined: 02 Jan 2022 14:34
MC: 2006 Yamaha TDM 900
Location: Oslo

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by tedium »

Hei!
63 år, nylig tatt ut AFP og nyter dagene. Er relativt fersk på sykkel, fikk endelig realisert drømmen for 5 år siden. Kjører en Yamaha TDM 900 -06 modell, som jeg blir mer og mer glad i.
Har vært på flere turer innenlands med telt og sovepose, men etter en skikkelig regnværstur i sommer fant jeg ut at nok er nok og innså at det jeg liker best er dagsturer med sikker værmelding.
Ellers er jeg glad i å være ute. Ski, skøyter, fiske og foto.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by Bikeridr »

tedium wrote: 27 Jan 2022 08:37 Hei!
63 år, nylig tatt ut AFP og nyter dagene. Er relativt fersk på sykkel, fikk endelig realisert drømmen for 5 år siden. Kjører en Yamaha TDM 900 -06 modell, som jeg blir mer og mer glad i.
Har vært på flere turer innenlands med telt og sovepose, men etter en skikkelig regnværstur i sommer fant jeg ut at nok er nok og innså at det jeg liker best er dagsturer med sikker værmelding.
Ellers er jeg glad i å være ute. Ski, skøyter, fiske og foto.
Hei og velkommen skal du være :)
Jeg hadde selv en '02 TDM 900 i 9 år før jeg flytta fra Norge. En helt fantastisk kjøremaskin. Det morsomste med den var jo det faktum at RRR-gutta lå i kneskrap gjennom svingene, så bare kjørte en selv forbi på utsiden \:D/

Fotointeresse, skriver du. Hjertelig velkommen til "Dagens foto" og "Den store fototråden" hvor vi legger ut bilder vi ønsker å dele med almuen. Må ikke nødvendigvis være MC-relatert.
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by ojda »

sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00 Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
tedium wrote: 27 Jan 2022 08:37 Hei!
63 år, nylig tatt ut AFP og nyter dagene. Er relativt fersk på sykkel, fikk endelig realisert drømmen for 5 år siden. Kjører en Yamaha TDM 900 -06 modell, som jeg blir mer og mer glad i.
Har vært på flere turer innenlands med telt og sovepose, men etter en skikkelig regnværstur i sommer fant jeg ut at nok er nok og innså at det jeg liker best er dagsturer med sikker værmelding.
Ellers er jeg glad i å være ute. Ski, skøyter, fiske og foto.
Hei å velkommen til både sttorstein og tedium, alltid hyggelig med nye "penner/ansikter/fotoapparater" :thumleft
Det er litt alraight å få vite sånn ca hvor i landet medlemmene kommer fra, men for all del ikke noe krav :D
Vi er en del som treffes til tur fra tid til annen, å det anbefales å hive seg med om dere har mulighet.
Vi er en trivelig gjeng \:D/
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
tedium
Posts: 80
Joined: 02 Jan 2022 14:34
MC: 2006 Yamaha TDM 900
Location: Oslo

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by tedium »

ojda wrote: 27 Jan 2022 09:43
sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00

Hei å velkommen til både sttorstein og tedium, alltid hyggelig med nye "penner/ansikter/fotoapparater" :thumleft
Det er litt alraight å få vite sånn ca hvor i landet medlemmene kommer fra, men for all del ikke noe krav :D
Vi er en del som treffes til tur fra tid til annen, å det anbefales å hive seg med om dere har mulighet.
Vi er en trivelig gjeng \:D/
Takk for hyggelig velkomsthilsen. Jeg holder til i Oslo og blir gjerne med på (dags)tur :D
sttorstein
Posts: 5
Joined: 26 Jan 2022 13:44
MC: Honda NC750X. 2020-modell. Liker tur bedre enn fart.

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by sttorstein »

kvase wrote: 26 Jan 2022 20:03
sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00 Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
Vælkommen - Kor hen på norges karte holder du til ?
Hei
Holder til på Oslo øst, Oppsal. Men har vokst opp i nesten hele resten av landet :)
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by kvase »

sttorstein wrote: 27 May 2022 12:06
kvase wrote: 26 Jan 2022 20:03
sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00 Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
Vælkommen - Kor hen på norges karte holder du til ?
Hei
Holder til på Oslo øst, Oppsal. Men har vokst opp i nesten hele resten av landet :)
Hadde min spede år fra barneskolen på Oppsal bare dårlige minner fra slutten av 60 tallet da dette var en av de mest kriminelle bydelene i Oslo .
Kampheimveien 24 b :-k
Da har du greie muligheter for reise i 3 retninger Ø-V-N
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by intruder »

sttorstein wrote: 26 Jan 2022 19:00 Hei
Jeg er 52 år og kjører pent :)
Jeg har hatt lappen i en årrekke, men ikke investert i skikkelig sykkel før i 2020, en Honda NC750X. Storfornøyd. På mine turer liker jeg å stoppe når jeg ser noe interessant, særlig hvis det er mulighet for en fin gåtur, knipse noen bilder og sette tenna i noe lekker lokal mat.
Hvordan står det til med MC-livet da,du får følge med på våre kaffetreff samt selvsagt aktiviteter ellers !
Kan jo slumpe noen gåturer og en god matbeta innimellom også om man treffes ! \:D/

Vikersundbakken opp / ned til fots kunne være noe ! :plystre
User avatar
increasing
Posts: 19
Joined: 14 May 2020 14:47
MC: K1600GT
Location: Lillestrøm

Re: Nytt medlem - Introduser deg gjerne her

Post by increasing »

Vil bare si hei :) Har lurket rundt på flere forum opp gjennom årene under to faste brukernavn og opprettet bruker her på forumet 14 May 2020 så jeg har lest en del allerede. Det er flere brukernavn jeg kjenner igjen her og noen har jeg kjørt sammen med tilbake i tid som alltid er veldig hyggelig uansett lengde på tur. Bruker litt tid i garasjen, er jeg først ute for å kjøre blir det alt for lite kaffepauser og bilder. Kanskje noen her inne har sett meg på veien med ryggsekk eller på andre forum :thumleft
increasing :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)"
Post Reply