Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Ferdig med dagens fysioterapi trening for ankelen. Har sagt det tidligere når jeg har fått opptrening for andre skader at fysioterapi er fult på høyde med tortur. Puster ut nå å tar en kaffi mens jeg ser på Long Way Up.

Underholdende konsept de long way MC turene, men man ser helt tydelig at der er mye crew, sponsing og generelt penger inn i bildet for å gjennomføre turen. De har vel fått en del kritikk for gjennomføringen av tidligere turer også. Men så lenge det er MC og litt underholdning så bekymrer jeg meg fint lite over det, her jeg sitter kommer jeg meg ikke opp på en MC en gang...Image

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by voodoodoo »

Akkurat nå ser jeg på 24t løpet fra Nürburgring samtidig som jeg legger siste finish på morgendagens kjørerute. Som om menn ikke kan gjøre flere ting på en gang \:D/
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ashland »

Spiritofwinter wrote:Ferdig med dagens fysioterapi trening for ankelen. Har sagt det tidligere når jeg har fått opptrening for andre skader at fysioterapi er fult på høyde med tortur. Puster ut nå å tar en kaffi mens jeg ser på Long Way Up.

Underholdende konsept de long way MC turene, men man ser helt tydelig at der er mye crew, sponsing og generelt penger inn i bildet for å gjennomføre turen. De har vel fått en del kritikk for gjennomføringen av tidligere turer også. Men så lenge det er MC og litt underholdning så bekymrer jeg meg fint lite over det, her jeg sitter kommer jeg meg ikke opp på en MC en gang...

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
En ny runde jeg ikke har fått med meg :) Da er det bare å legge lit på "kiddsa" så det kommer ut på TPB eller tilsvarende steder :thumleft
Dog litt skuffende de kjører el-motorsykkler, kjøretøy skal låte litt og gå på bensin 8)
Skal lett si meg enig om både sponsing og støtte crew etc, men det er de da ikke alene om. Det viktige er underholdningsverdien til serien, nå som høsten er her med mørkere tider i vente, slukes dette tvert :thumleft
fun is not a straight line
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Med påholden penn og enkelte omskrivinger

Forhandlingan skar seg...vi gikk ut i streik
kjærringa reiste...ongan satt og skreik
Etter noen dager vart jeg tobakkslaus og forsto alvoret i det..
og så la jeg prinsippene til side :

avslutningsvis vil jeg nevne åssen det hle vart...je opplyste på facebook at jeg ville jobbe svart !! :smt031 :smt025

takk te n Rotmo
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

På tide med en statusoppdatering her i tråden.

Så, hva gjør jeg? Jo, jeg er 4 slurker ned i min andre null-seks'er med Frydenlund i plastglass på Katastrofemoen. Venter på at det der Kiwigrønne flyselskapet skal begynne å kauke om imbordstigning gjennom gate E11. Bør ikke være forferdelig lenge nå..
Så blir det en noe amputert hjemmeperiode siden jeg må tidligere tilbake pga karantene..
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

God tur👍
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

mekkern wrote: 23 Oct 2020 19:33God tur👍
Takker - eller paldies, som det heter på destinasjonens språk 😎
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Bikeridr wrote: 23 Oct 2020 19:38
mekkern wrote: 23 Oct 2020 19:33God tur👍
Takker - eller paldies, som det heter på destinasjonens språk 😎

æææææææ

noliek mani gulet pac tam...kad sieva ir aizmiguzi :redface


:smt026 :smt036
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

God tur, det må være på høy tid? :-k
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Er jo alltid på høy tid. Men ja, har ikke vært så veldig mye hjemme dette året. 11-12 uker hittil, tror jeg.
Så blir det bare såvidt to uker denne gang pga karantenetid i Norge.

Satser nå på at jula skal bli ok. Er planen å feire i Riga og med mine foreldre på besøk.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

Da må jeg få ønske deg gode dager der hjemme i øst, og at konemor får akkurat det du vil at hun skal ha 😁

Er just kommet hjem fra jobb selv, men jeg har jo luksusen med å ikke gå i karantene.
Ikveld blir det sider, raud vin og kanskje to fingerbredder med en Rum Jeremy 😎
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Akkurat nå, ferdig med, forhåpentligvis, årets siste plenklipp.
Sisteklippen er jo "viktig" ifølge hageforståsegpåere. Må ikke være for langt og må ikke være for kort. Så nå ble det klippet på klippehøyde 2 mot normalt klippehøyde 1 gjennom sommeren.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Bikeridr wrote: 01 Nov 2020 12:11 Akkurat nå, ferdig med, forhåpentligvis, årets siste plenklipp.
Sisteklippen er jo "viktig" ifølge hageforståsegpåere. Må ikke være for langt og må ikke være for kort. Så nå ble det klippet på klippehøyde 2 mot normalt klippehøyde 1 gjennom sommeren.
Har så vidt jeg vet ikke sett deg hverken på- eller avkledd...ikke for å fyre opp i peisen altså.... [-X

men hvilken klippehøyde har du på nepa ??......... \:D/



(( forresten........får ikke " smilies 2...3...4 til å funke hell )) :redface
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by voodoodoo »

Akkurat nå er det kaffi i stresslessen etter ei lita økt med snekkerarbeid.. I vinter skal jeg nemlig teste ut et helt nytt konsept som heter "bil i garasjen"
Så da blir det tilbygg på 25m2. Blir uisolert bod med kjøreport og plass til mopeder, gressklippertraktor osv osv. :roll:

Til sommeren blir det byggetrinn 2 med 25m2 på andre side samt 10m2 isolert rom i bakkant med arbeidsbenk og verktøy.... da blir det faktisk plass nok til å gjøre noe uten å sparke borti ræl hele tiden...
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

voodoodoo wrote: 03 Nov 2020 18:36 Akkurat nå er det kaffi i stresslessen etter ei lita økt med snekkerarbeid.. I vinter skal jeg nemlig teste ut et helt nytt konsept som heter "bil i garasjen"
Så da blir det tilbygg på 25m2. Blir uisolert bod med kjøreport og plass til mopeder, gressklippertraktor osv osv. :roll:

Til sommeren blir det byggetrinn 2 med 25m2 på andre side samt 10m2 isolert rom i bakkant med arbeidsbenk og verktøy.... da blir det faktisk plass nok til å gjøre noe uten å sparke borti ræl hele tiden...
............................
Ryddet garasje og bod....en 3 kubikks container fant vegen til Heggvin..
Inne ble det ryddet noen kott...ble fordømme meg rundt 50 poser med sko og klær som jeg håper havner i øst-Europa.... =D>

og til sommreren får jeg og fruen ta flere skap samt kjelleren... :-s :-k
Post Reply