Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Akkurat våkna etter vellykket operasjon :thumleft
Litt "full" enda, men det kommer seg nok etterhvert :)
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Så flott. :thumleft :thumleft
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9124
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Bikeridr wrote: 29 Dec 2020 12:48 Akkurat våkna etter vellykket operasjon :thumleft
Litt "full" enda, men det kommer seg nok etterhvert :)

God Morgen 8) :lol: :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by knutk »

Godt og høre.
Da gjenstår det bare å ønske deg og alle andre et godt nytt år, i dobbel forstand :D :thumleft
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Siden det ble en tråd flytta til forhandler siden uten noe form for link til det aktuelle sporings produktet sin side ligger der så smetter jeg den inn her siden jeg ikke får lagt den til der emne rundt produktet havna


Moderator edit: Produktlenke fjernet
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
A.Hanekamhaug
Posts: 6
Joined: 29 Dec 2020 11:43
MC: Hovedsakelig ute etter informasjon :)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by A.Hanekamhaug »

Hei Kvase,

Ja ble flyttet :o Takk for "repost" likevel! Er egentlig bare på utkikk etter interessen rundt et slikt produkt ettersom vi eier produksjonen selv og kan gjøre forandringer på produktet basert på tilbakemeldinger. Er et slikt produkt veldig interessant i MC-miljøet har vi interesse av å tilpasse etterspørselen. La ikke med en link, eller så mye mer enn nødvendig informasjon, for å ikke havne der posten ble flyttet til. Jeg er her inne for å få med meg deres tanker, slik at vi kan ta det videre, eller motsatt - skulle interessen være helt fraværende legger ikke vi mye energi i å tilpasse oss deres ønsker. Gi gjerne en tilbakemelding på hva dere tenker :)

Moderator edit: Produktlenke fjernet
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

@A.Hanekamhaug Du har lagt inn to innlegg her, hvorav begge er ansett som reklame for et produkt du skal tjene penger på. Dette på et forum hvis hosting og domene er betalt av forumeierne. Vi har ikke interesse av å være gratis reklameplass, og spesielt ikke uten forespørsel.
Jeg minner igjen om forumreglene og ber deg legge spesielt merke til punkt 6.
Takk.

viewtopic.php?f=15&t=38
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Bikeridr wrote: 29 Dec 2020 17:09 @A.Hanekamhaug Du har lagt inn to innlegg her, hvorav begge er ansett som reklame for et produkt du skal tjene penger på. Dette på et forum hvis hosting og domene er betalt av forumeierne. Vi har ikke interesse av å være gratis reklameplass, og spesielt ikke uten forespørsel.
Jeg minner igjen om forumreglene og ber deg legge spesielt merke til punkt 6.
Takk.

viewtopic.php?f=15&t=38
Ok den men jeg er ikke ansatt eller har eier interesser ikke kjenner jeg noen av de som jobber eller har eie interesser der ja jeg ser den ang forhandlere som legger inn men vis jeg har vært med på markedsført noe uønska sa beklager jeg det å skal rydde opp i flere andre innlegg med de tilsvarende delingen jeg gjorde beklager.
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

kvase wrote: 29 Dec 2020 17:47
Bikeridr wrote: 29 Dec 2020 17:09 @A.Hanekamhaug Du har lagt inn to innlegg her, hvorav begge er ansett som reklame for et produkt du skal tjene penger på. Dette på et forum hvis hosting og domene er betalt av forumeierne. Vi har ikke interesse av å være gratis reklameplass, og spesielt ikke uten forespørsel.
Jeg minner igjen om forumreglene og ber deg legge spesielt merke til punkt 6.
Takk.

viewtopic.php?f=15&t=38
Ok den men jeg er ikke ansatt eller har eier interesser ikke kjenner jeg noen av de som jobber eller har eie interesser der ja jeg ser den ang forhandlere som legger inn men vis jeg har vært med på markedsført noe uønska sa beklager jeg det å skal rydde opp i flere andre innlegg med de tilsvarende delingen jeg gjorde beklager.
Nei, det behøver du ikke.
Jeg fjernet et kommersielt innlegg av en nyregistrert hvis første post handlet om et produkt han selger for egen fortjeneste. Hadde vedkommende henvendt seg til oss admins først, ville saken stilt seg helt annerledes. "De andre" som har reklamert for egne produkter, har vært her en god stund og har også vært i kontakt med admins. Du selv reklamerer for "egne" prodikt (mc-ravnene, nmcu, etc). Dette er ideelle organisasjoner og jeg tviler på du tjener penger på å reklamere på det. Det er snarere tjenester til gagn for mc-folk og følgelig ikke reklame.

Personen beskriver et produkt, uten lenke, som er tolererbart, og jeg flyttet det til "forhandlere informerer" med en høflig henstilling til forumreglene. Der kunne så vedkommende ha sendt oss admins en henvendelse og vi kunne tatt det derfra. Eneste grunnen jeg redigerte din post var fordi det ble henvist til en spesifikk (og flyttet) reklame.

Jeg håper dette klarer opp og at vi ikke med dette starter en (ny) konflikt ala den i april.
Mulig jeg er "litt strikt", men en av de sakene jeg lovte de andre admins ved overtakelse, var å få litt klarere skille mellom interesse og reklame.

Når det er sagt, så oppfordrer jeg igjen vedkommende å ta kontakt med oss, og nei, jeg/vi er ikke ute etter hverken betaling eller royalities for dette. Jeg synes bare vedkommende burde bli litt kjent med forum og folk her først.
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

Bikeridr wrote: 29 Dec 2020 12:48 Akkurat våkna etter vellykket operasjon :thumleft
Litt "full" enda, men det kommer seg nok etterhvert :)
Godt å høre! God rekonvalesens!!
A.Hanekamhaug
Posts: 6
Joined: 29 Dec 2020 11:43
MC: Hovedsakelig ute etter informasjon :)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by A.Hanekamhaug »

Respektert :)

Jeg prøvde i utgangspunktet ikke å reklamere for noe.
Er genuint kun interessert (for øyeblikket) i hvordan MC-miljøet stiller seg til skjulte GPS og GSM lokaliseringer.

Akkurat nå skal jeg spise middag \:D/
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Da er ting "på gli" og det jeg kan informere om er at "ting skjer" i Forhandler-delen av forumet.
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Da tar vi en slik en å går i dvale noen minutter
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Bikeridr wrote: 29 Dec 2020 12:48 Akkurat våkna etter vellykket operasjon :thumleft
Litt "full" enda, men det kommer seg nok etterhvert :)
vær ikke for sikker på at du blir "" edru "" så fort,bikeridr....

slike skribenter som meg virker da vel som å være i narkose hele tiden :smt116 :smt116
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Har fått kalkunen i ovnen, nå er det bare å være tålmodig og pensle den med jevne mellomrom, så er den nok klar til gjestene kommer i 7 tiden \:D/
F9AF5248-286D-4C23-8B2A-76547D30486E.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply