Sitter på jobb... som vanlig uten overtidsbetaling på en søndag.
Joda jobben har det på det rene at jeg kan jobbe uten ekstra betaling, særskilt uavhengig stilling kaller man slikt, fleksibilitet sa sjefen min når jeg startet i jobben for snart 5 år siden. Joda, der er fleksibilitet, normalt sett i form av at jeg skal være fleksibel i form av å jobbe utenfor kjernetiden (+ hele kjernetiden), litt mindre fleksibelt når jeg skal avspaserer litt midt i uken. Men jeg har en god sjef, gode kolleger, tidvis spennende utfordringer og en grei nok lønn til at jeg bare klager litt og ikke for mye. Tror ikke det finnes en jobb som er perfekt, så litt klaging høre med
Fleksibiliteten var veldig grei for et par år siden da jeg informerte sjefen at jeg skulle ha hele ferien min i løpet av Juli, men i August skulle jeg på 2 lange MC-turer som krevde fri onsdag-søndag. Tenker det blir litt lignende senere i år, så klager ikke mer en jeg må, men inn i mellom når man jobber litt for mye er det greit å ha noen å klage til, og fruen tror jeg begynner å bli lei av å høre på sytingen min