Om den så ikke finnes, så burde den det

Jeg har skrudd av den lille vindskjermen jeg monterte i fjor, krasjet totalt med matt Carbon. Tok et par bilder trodde jeg, men de har jeg nok sendt ut i cyberspace

Det er Høk i morgen freddy. Jeg, Ashland og JLafton er på høk i 15:30 tiden.freddy123 wrote:idag har jeg sett hardt pg fortvilet på fz8`n denne ventinga går tregt fremover![]()
![]()
jo også har jeg prøvd og slå på varmeholkene for og sjekke om det gikk nå som sykkelen har stått noen dager og spenningen til batteriet sikkert har sunket litt... det gikk ikkealtså med tenningen og alt avslått selvfølgelig siden yamaha reklamerte med at disse ikke trengte relee og kjente selv på at batteriet var friskt nok til å drifte de visst ikke slo det seg av.
ser ut som været for morgendagen kan gjøre til at det blir en liten kveldstur med HD`n
Nå har du dratt på deg tungærbe ATArcticTiger wrote:Neida, ikke gjort noe fysisk med Sykkern idag, jeg får den jo ikke før neste helg![]()
Men, oppi hue kværner det som den villeste Mal-stømog svetten siler fra henda.. Planleggingen av Top-Båxx monteringen går for fullt, jeg har tight skjema neste helg, det er mye som skal skje.
Og jeg MÅ absolutt rekke å få montert Topp-Båxen på Ny-Multin før alle Gutta kommer forventningsfulle (og med tomme mager) til Ande-bua på Laurdag den 23.
Her er det Myye prestisje som står på spell![]()
Det var bare såvidt jeg fikk kikka på Topp-Boxen før sønn min tok den med sørover. Han ringte meg en dag etter at han hadde fått sett litt nøyere på den, og sa det var en kontakt i den, og en ledningsbeta som fulgte med, så da har jeg vel siggaret-tenner akkurat som BusaTrond hadde på Blå-Tigern sin (nå Flanker). Så da må jeg finne ut åssen man kobbler den til sykkern, uten å rassere data-greiene på den![]()
Noen som har noe tips om hvordan jeg kan koble den, så jeg ikke kortslutter G-punktet eller de variable kammene![]()
Huffnei, det er ikke enkelt å være en Gammal Gubbe i denna Ny-motens værda