Den smakte rett og slett engelsk pub, eller det jeg assosierer med en koselig engelsk pub

Var jo litt øldrekking de somrene vi hadde Sjusjøtreffa...husker da at både du,Gielas,ojda,han fra Melhus med Moto Guzzi og jeg hadde øl fra Charlottenberg der som jeg hadde brakt med meg hjem et par år før...ArcticTiger wrote: ↑10 Nov 2024 20:55 Det er ikke så mye alko-drekking her, men en skjelden gang overgår jeg meg selv og faller for fristelsen å kjøper noen øl. Sist dette skjedd var vel for etpar år sia kanskje? Under en Harry-tur til Strømstad. Vel det ble ikke mye drekking da jeg kom hjem, ølla fikk stå i fred inners i kjøleskapet. Men så, her om dagen så fikk jeg for meg at nå skulle jeg Drekke
. Så jeg sjylla nedpå en slik en. Etterpå kikka jeg på daton i bånn, og fant ut at denvar jo utgått på daton
. Men den var like god og velsmakende
Jeg har en til, får kanskje vente til neste år med den da
![]()
Enjoy!Spiritofwinter wrote: ↑13 Nov 2024 20:12 I kveld (som i går) konsumeres et par stk San Miguel Especial, en øl jeg primært kjøper når jeg har mer eller mindre utsikt til Middelhavet. Ingen unntak denne gangen, er ca 300 meter fra Middelhavet og fin utsikt fra takterrassen![]()
17315249992214706466438213998652.jpg
Dessverre er det allerede mørkt ute her i Santa Pola, så bilde av utsikten får bli en annen dag
Men kan opplyse om at prisen pr boks er ca 8,5 NOK![]()