Sent fra min mobile telefon via Tapatalk
Går bra så lenge det er pauser mellom slaga.ojda wrote:Flink jente, dette takler a profft![]()
Åssen trives a på lengere mc-tur da![]()
Funker det greit?
Arbeider med å få til 1 til 3 fat til. Der er det mulig å melde seg opp som andelseier.Bikeridr wrote:Hvis du ønsker aksjer i fatene og du "betaler greie dividends", er jeg overmåte interessertGeirHellwigPedersen wrote:Da e omvisning på Myken gjort. (Helgelands kysten) Og 2 stk. 40liters fat er bestilt. I morgen skal det ene bourbon fatet fylles med upita newmake. Og til høsten blir ett Ollorosso fat fylt med peated newmake. Og om ca. 4 år er whiskyen klar for tapping
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200701/465abdedbd7f044b623812bed0fe0713.jpg[/img][img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200701/f5a0293eceb80eb8e3a8a4566213c2da.jpg[/img]
Sent fra min mobile telefon via Tapatalk![]()
Tror 60 til 70 flasker holder for mer en en Grustur . Hvis vi ikke skal gruse fullstendig:-)Palma wrote:Et Grustur i øst fat hadde vel vært greit så hadde vi hatt hele fredagskvelden![]()
Sent fra min SM-A405FN via Tapatalk
Sant nok. Det er ingen tørstedrikk vi snakker omGeirHellwigPedersen wrote:Tror 60 til 70 flasker holder for mer en en Grustur . Hvis vi ikke skal gruse fullstendig:-)Palma wrote:Et Grustur i øst fat hadde vel vært greit så hadde vi hatt hele fredagskvelden![]()
Sent fra min SM-A405FN via Tapatalk
Jeg kjenner på meg at denne ikke er noe godGeirHellwigPedersen wrote:En liten hilsen fra Vinmonopolet på Jekta i Tromsø. 2 heldige med Ducati og BMW fikk hver sin flaske Ardbeg Blaaack.
Tju hei;-)[/img]
Ja en god grunn er her! Se bilde....ojda wrote:Jeg kjenner på meg at denne ikke er noe godGeirHellwigPedersen wrote:En liten hilsen fra Vinmonopolet på Jekta i Tromsø. 2 heldige med Ducati og BMW fikk hver sin flaske Ardbeg Blaaack.
Tju hei;-)[/img]
Sent fra min mobile telefon via Tapatalk![]()
Det må jo være en grunn til att jeg ikke har den i skapet![]()