Re: Hva har du kjøpt i dag?
Posted: 27 Jan 2018 16:34
Ble en Monster 1100 ................. modell i dag i skala 1/12.
Ok, da kan du nok få kjøpe suction cup mounten @JK95. Ser den koster 400kr og oppover rundt om, så for å være grei skal du få den for 500,- pluss frakt.Epylypzon wrote:Bytta til meg 3 + Black i fjor sommer. Så ikke så intr.
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Da kan du heller beholde den, og begynne å filme noen av de offroad-turene dineTrondgv wrote:Ok, da kan du nok få kjøpe suction cup mounten @JK95. Ser den koster 400kr og oppover rundt om, så for å være grei skal du få den for 500,- pluss frakt.Epylypzon wrote:Bytta til meg 3 + Black i fjor sommer. Så ikke så intr.
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Herlig å se at noen kan å møblere med litt stilBorg wrote:I dag ble det ny kommode i gangen
Gratulerer så masse!!quattrokim wrote:Blei ein slik ein idag...
Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Høres knallbra ut. Du får mye glede av den der.quattrokim wrote:Amarok ja. Kort fortalt, alt ekstrautstyr du får og 3.0L V6 diesel med 224hk og 550 NM. 8 trinns automat. Digger motoren, bra drag i den for å si det slik.
Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
3500kg, ein av grunnene til at den blei kjøpt. Og ein av dei få som har motor nok til den hengervekta, kjøpe Izuzu med 1,9L motor var uaktuelt. Hjelper godt på at den var den mest komfortable pickupen og av dei som blei prøvekøyrt.Kant1 wrote:Høres knallbra ut. Du får mye glede av den der.quattrokim wrote:Amarok ja. Kort fortalt, alt ekstrautstyr du får og 3.0L V6 diesel med 224hk og 550 NM. 8 trinns automat. Digger motoren, bra drag i den for å si det slik.
Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Hva er tilhengervekta på'n?
Ja 3500 kg hengervekt er et "krav" her også, når man skal ha med seg tipphenger og gravemaskin. Pajeroen min har orginalt 200 hk, men har tunet den litt opp, mest for mer dreiemoment. Så motormessig er det ikke problem å takle hengervekta.quattrokim wrote:3500kg, ein av grunnene til at den blei kjøpt. Og ein av dei få som har motor nok til den hengervekta, kjøpe Izuzu med 1,9L motor var uaktuelt. Hjelper godt på at den var den mest komfortable pickupen og av dei som blei prøvekøyrt.Kant1 wrote:Høres knallbra ut. Du får mye glede av den der.quattrokim wrote:Amarok ja. Kort fortalt, alt ekstrautstyr du får og 3.0L V6 diesel med 224hk og 550 NM. 8 trinns automat. Digger motoren, bra drag i den for å si det slik.
Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Hva er tilhengervekta på'n?
Prøvde ikkje Mercedesen da den rett og slett ikkje ser ut i mine auge, både innvendig og utvendig. Skal være den eineste som kan hamle opp med Amaroken på komfort, men mangler stor nok motor og er strengt tatt ein sminket Nissan Navara med Renault motor.Kant1 wrote:Ja 3500 kg hengervekt er et "krav" her også, når man skal ha med seg tipphenger og gravemaskin. Pajeroen min har orginalt 200 hk, men har tunet den litt opp, mest for mer dreiemoment. Så motormessig er det ikke problem å takle hengervekta.quattrokim wrote:3500kg, ein av grunnene til at den blei kjøpt. Og ein av dei få som har motor nok til den hengervekta, kjøpe Izuzu med 1,9L motor var uaktuelt. Hjelper godt på at den var den mest komfortable pickupen og av dei som blei prøvekøyrt.Kant1 wrote:
Høres knallbra ut. Du får mye glede av den der.
Hva er tilhengervekta på'n?
Problemet, eller utfordringen, med å ha så mye vekt på kroken, er at hengeren "herjer" no jævlig med bilen når det begynner å bli litt røfft underlag.
Prøvde du den nye Mercedes pickup'en?
Kunne tenkt meg ny kjerre jeg også, men det blir mest sannsynlig en Pajero igjen, siden pick up ikke er hva JEG trenger.