På tur til Spania i fjor ble det lånt "crosshansker" som passet sånn ca og som gav gnagsår for enkelte av oss (primært meg). I etterkant har jeg tenkt på å kjøpe noe crosshansker eller lignende for å ha på varme dager og på turer nedover kontinentet. Ikke så lett med størrelser og passform, så det ble lagt inn bestilling på div. I dag er det en måned til avreise sørover, så da passet det fint at pakken med hanskene ble levert
20250812_155627.jpg
Klim hanskene sitter godt, muligens litt knapp på pekefinger, mulig at det går seg til litt med bruk.
Thor hanskene sitter også godt, muligens litt knapp på lillefinger, mulig det går seg til med litt bruk.
MJmoto hanskene satt best av alle, men de virker litt mer som vanlige MC hansker, ikke like lette som de andre.
Fox hanskene var minst et nummer for små og passer dermed ikke på noen måte. De var billige og det er for mye styr med retur, så jeg tar de med til GiØ om et par uker og kan evt byttes mot en kald øl til noen med mindre hender enn meg
De tre parene som passer greit nok får bli med på turer fremover, så får vi se hvilke hansker som blir mest brukt, uansett greit med et eller to reservepar.
Ellers ble det investert i et par turbukser fra Skogstad sin Outlet i helgen (nedsatt 70%). Nå er ikke jeg så erfaren på pakking til ukeslange turer på MC, men når 2 stk turbukser er lettere og pakker mindre enn en vanlig dongeribukse, så er det lett å tenke hva man bør ha med på tur om en måned

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.