Insinuerer du at jeg skal kvitte meg med Doffen
Hva har du kjøpt i dag?
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Insinuerer du at jeg skal kvitte meg med Doffen
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Neida, Doffen har jo ikke daua
Du har jo 3 i garasjen, 1 til eller fra spiller ingen rolle
fun is not a straight line
Ikke i dag akkurat, men nå har jeg iallfall fått samlet opp tre innkjøp å rapportere om!
Etter en til dels fuktig (regn, ikke drikke) tur sørover gjennom Sverige kjøpte jeg nye kjørestøvler på Bikershop i Trondheim. Jeg får skrive noen ord om selve turen når jeg får ånden over meg.
Jeg liker dem godt, men de er bittelitt kortere enn de gamle, så hvis jeg har maks uflaks kan det bli ei glippe mellom buksa og støvlene der regn kan komme inn. Må bare følge med.
På tur nordover var det +28° opp gjennom Nordland, og jeg innså behovet for en lett sommerjakke. Noen uker etterpå satte vi kursen mot München på ei ukes ferietur, og en tur innom Louis ble planlagt. Butikken var ikke stor, men innholdsrik:
De hadde ikke den jakken jeg hadde sett på nettsida, så jeg endte opp med denne:
Merket er Fastway, som ser ut til å være deres eget merke. Jakken er i mesh-materiale, som gir veldig god lufting. Den kom med skulder- og albuebeskyttelse, og jeg kjøpte ryggskinne samtidig med jakken. Og den lar seg koble sammen med buksa jeg allerede har. Det var iallfall varmt nok etter hjemkomsten til at jeg ble veldig glad i nyjakken allerede første turen!
Siste innkjøpet var for bare fire uker siden. Jeg hadde en jobbrelatert tur til London, og hadde gjort litt research på forhånd. Så det ble en kjapp tur på Infinity Motorcycles i Holborn, der jeg handlet nye hansker av det vanntette slaget.
Med det samme kjøpte jeg også et "Helmet care kit" som innholder litt remedier for å fjerne dritt og lukt samt forebygge dugg på visiret. Vi får se hvor godt det funker.
Etter en til dels fuktig (regn, ikke drikke) tur sørover gjennom Sverige kjøpte jeg nye kjørestøvler på Bikershop i Trondheim. Jeg får skrive noen ord om selve turen når jeg får ånden over meg.
Jeg liker dem godt, men de er bittelitt kortere enn de gamle, så hvis jeg har maks uflaks kan det bli ei glippe mellom buksa og støvlene der regn kan komme inn. Må bare følge med.
På tur nordover var det +28° opp gjennom Nordland, og jeg innså behovet for en lett sommerjakke. Noen uker etterpå satte vi kursen mot München på ei ukes ferietur, og en tur innom Louis ble planlagt. Butikken var ikke stor, men innholdsrik:
De hadde ikke den jakken jeg hadde sett på nettsida, så jeg endte opp med denne:
Merket er Fastway, som ser ut til å være deres eget merke. Jakken er i mesh-materiale, som gir veldig god lufting. Den kom med skulder- og albuebeskyttelse, og jeg kjøpte ryggskinne samtidig med jakken. Og den lar seg koble sammen med buksa jeg allerede har. Det var iallfall varmt nok etter hjemkomsten til at jeg ble veldig glad i nyjakken allerede første turen!
Siste innkjøpet var for bare fire uker siden. Jeg hadde en jobbrelatert tur til London, og hadde gjort litt research på forhånd. Så det ble en kjapp tur på Infinity Motorcycles i Holborn, der jeg handlet nye hansker av det vanntette slaget.
Med det samme kjøpte jeg også et "Helmet care kit" som innholder litt remedier for å fjerne dritt og lukt samt forebygge dugg på visiret. Vi får se hvor godt det funker.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Det kjekke med England er at det er en del MC butikker av god størrelse hvor en finner det meste. Har lagt av en kjøredress hos sportsbikeshop.co.uk i Leeds jeg skal innom å plukke opp i morra

Butikken i Holborn er ganske liten, så de har et begrenset vareutvalg. Men de har "klikk og hent". Eller man kan dra ut til Hanger Lane der de har en større butikk med bedre sortiment.
- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Lite mc relatert her om dagen 
I dag ble det 52m2 parkett og 30meter listverk
I dag ble det 52m2 parkett og 30meter listverk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
fun is not a straight line
- Roargutten
- Roargubben
- MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000 - Location: Årnes
Ikke kjøpt i dag. Men kom i posten i dag.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Roargutten wrote: ↑27 Feb 2025 17:07 Ikke kjøpt i dag. Men kom i posten i dag.
Snapchat-322787034.jpg
Ble det en T865x på deg?
I såfall gratulerer
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- Roargutten
- Roargubben
- MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000 - Location: Årnes
Ble det ja, satser på at jeg finner frem i skogen heretterojda wrote: ↑27 Feb 2025 17:18Roargutten wrote: ↑27 Feb 2025 17:07 Ikke kjøpt i dag. Men kom i posten i dag.
Snapchat-322787034.jpg
Ble det en T865x på deg?
I såfall gratulerer![]()

You only live once, but if you do it right, once is enough.
Kjøpt meg en til brukt traktor, 2 sylindra og 700 kubikk. Skal bli greier å kjøre til skogs med
- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 22 mod KTM 690 Adv R 22mod KTM 890 adv R 2025 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
ATV -- UTV
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- Kant1
- Onkel
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Grattis KliffArne, long time no see

Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Etter en lang dag punkterte jeg på senga i den nye dressen.