JRO wrote: ↑14 Dec 2024 19:26
For å få forumet litt inn på MC igjen, skriver jeg som @ole m. i dag har jeg kjøpt meg min første GS. Kontrakt er skrevet og sykkelen blir levert ved sesongstart 2025. Gleder meg til å bli BMW eier.
BMW R 1300 GS.jpg
Gratulerer, JRO! Er vel litt sprekere enn den jeg kjøpte, denne her... Håper du vil trives med denne.
Takk for alle gratulasjonene, nå er det bare å vente på at 2025 sesongen skal starte. Regner med at jeg møter mange på Pølsetreffet til AT i april. Så venter jeg på at Hardanger kongen @Kant1 skal annonsere Hardanger Poker Run 2025 snart. Har også meldt meg på GIØ 2025 med 10 års jubileum på Finnskogen, håper jeg treffer mange fra forumet der. Så får jeg forsøke å arrangere Gaustadtopp tur med vaffel spising på verandaen i mai engang, så vi har mange muligheter å møtes i 2025.
JRO wrote: ↑16 Dec 2024 00:16
Så venter jeg på at Hardanger kongen @Kant1 skal annonsere Hardanger Poker Run 2025 snart.
Hardanger PokerRun 2025 - (30.mai til 1.juni 2025) annonserte jeg allerede i vår/tidlig på sommeren, OG Facebooksida er oppe og går.
(søk på Hardanger PokerRun 2025- denne siden vil nok utvikle seg litt framover)
Så det er bare å begynne å glede seg til siste helga i mai.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
JRO wrote: ↑16 Dec 2024 00:16
Så venter jeg på at Hardanger kongen @Kant1 skal annonsere Hardanger Poker Run 2025 snart.
Hardanger PokerRun 2025 - (30.mai til 1.juni 2025) annonserte jeg allerede i vår/tidlig på sommeren, OG Facebooksida er oppe og går.
(søk på Hardanger PokerRun 2025- denne siden vil nok utvikle seg litt framover)
Så det er bare å begynne å glede seg til siste helga i mai.
Beklager du har helt rett og når jeg sjekker så har jeg allerede bestilt hytt, hytte nr. 19 er min fra torsdag 29 til søndag 1. juni. Ja sånn er det å bli gammel da blir korttids hukommelsen dårligere, he he
RuneMC wrote: ↑16 Dec 2024 09:52
Gratulerer @JRO - ser veldig fiiin ut
AT var tydelig trendsetter med tricolor (rød/hvit/blå) og gullfelger...
Eh... Hva har det med 1300GS å gjøre? AT Trendsetter? AT ble vel lansert i 86?, BMWs GS kom med BMWs racing farger rød/blå/hvit i 1980, og dukket første gang opp med gullfelger i 82....
Men selv om de herma etter BMW så er det jo fortsatt en fin sykkel. En av deltagerne på GIØ har pussa opp en AT i de opprinnelige fargeskjema, og den er et smykke