Porsche A111
https://www.finn.no/mobility/item/395293560
Har den like god glidelås som resten av dressene vi kjører med?
Var inne i området ditt for et par uker siden, hentet et par hjul til doningen. Men mindre og mindre moppekjøring, så da blir det litt lite spennende å krangle om her
Iseki, ja. Knalltøffe, har alle funksjoner som en voksen traktor. Og såpass kompakt at jeg kan trille den rett inn i varebilen når jeg skal i vedaskogen. Litt spent på hva den klarer, utfordringen med disse er ikke krefter, men om de får grep. Tenker den klarer mer enn meg selv, ihvertfall
Spiritofwinter wrote: ↑28 Feb 2025 16:36Har den like god glidelås som resten av dressene vi kjører med?![]()
Ser det er mange som roter med traktor i disse kalde tider når det ikke er praktisk med MC. I dag tok jeg meg faktisk en tur innom en lokal forhandler å kjøpte meg en traktor MED tilhenger![]()
traktor.jpg
Gratulerer til minstemann og resten av Spiritfamilien !!![]()
![]()
Kan nevnes at minste mann blir 2 år på søndag![]()
Var en Rukka dress i samme fargen som den jeg kjøpte som jeg likte veldig godt, MEN; den hadde samme glidelåsen som du henviser til. Har lovet meg selv jeg aldri skal kjøpe en dress igjen med den type glidelås.Spiritofwinter wrote: ↑28 Feb 2025 16:36Har den like god glidelås som resten av dressene vi kjører med?![]()
Kom gjerne med mer informasjon etter du har tatt testDomino wrote: ↑12 Mar 2025 14:04 Her om dagen kjøpte jeg fire sporingsbrikker av typen Motorola Moto Tag. Jeg har ikke hverken iPhone eller Samsung, så da utgikk AirTag og SmartTag.
Mandag skal lillebror poste en brikke til meg fra Gardermoen/Jessheim. Da blir det spennende å se hvor ofte posisjonen oppdateres.
Messenger_creation_570ADECC-27E0-45A5-AB4D-8331413EF8AB.png