Screen-2025-12-18_21-22-30 Bosly pegs.jpg
Hva har du kjøpt i dag?
Re: Hva har du kjøpt i dag?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
Da er de kommet og montering kommer bare jeg makter det Bosley`s pegs rally versjonen store nokk de
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
De som du skal erstatte, er det vanlige originale fothvilere eller er det rallypegs fra KTM?kvase wrote: 31 Dec 2025 11:24 Da er de kommet og montering kommer bare jeg makter det Bosley`s pegs rally versjonen store nokk de
IMG_4656.JPG
Størelse pegs.pdf
De som satt på er originale ja så de er nokk mer voksne disse ut i fra den pdf fila jeg la ved så kan man få noen som blir litt for store etter mitt syn også - totalprisen ble ca. 1850 kr fikk de tilsendt rekommandertSpiritofwinter wrote: 31 Dec 2025 12:42De som du skal erstatte, er det vanlige originale fothvilere eller er det rallypegs fra KTM?kvase wrote: 31 Dec 2025 11:24 Da er de kommet og montering kommer bare jeg makter det Bosley`s pegs rally versjonen store nokk de
IMG_4656.JPG
Størelse pegs.pdf
rallypegsa til KTM er vel nesten samme størrelse mens de fra Bosley fikk jeg 2 cm lavere en standard han lager de også i flere høyder
se denne pdf her
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Ikke noe MC-relatert.
Jeg har registrert meg et nytt domene (billigste sort til kr 200 pr år). Dette er et "anonymt" domene med en "fictional" epostadresse.
Hvorfor? Jo, jeg har kjøpt noen små etikettskrivere (dritbillig og i ikkeedru tilstand) fra Kina. Felles for de er at de funker kun hvis man registrerer seg og forteller hvor mange ganger ukentlig man runker.
Siden dette er opplysninger forbeholdt meg selv, så går registreringen inn med en ikkesporbar epost med standardsvar 174
Jeg har registrert meg et nytt domene (billigste sort til kr 200 pr år). Dette er et "anonymt" domene med en "fictional" epostadresse.
Hvorfor? Jo, jeg har kjøpt noen små etikettskrivere (dritbillig og i ikkeedru tilstand) fra Kina. Felles for de er at de funker kun hvis man registrerer seg og forteller hvor mange ganger ukentlig man runker.
Siden dette er opplysninger forbeholdt meg selv, så går registreringen inn med en ikkesporbar epost med standardsvar 174
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
På jobben hadde vi en kar som het Arne ... ungkar og ifølge arbeidskamerater jomfru...Bikeridr wrote: 08 Jan 2026 21:22 Ikke noe MC-relatert.
Siden dette er opplysninger forbeholdt meg selv, så går registreringen inn med en ikkesporbar epost med standardsvar 174![]()
på intern humor fikk han epostadressen ::
Arne...ikke fått dått enno !
De gærne har det godt
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Kjøpt og kjøpt, fru Blom. Det er et definisjonsspørsmål.
Nuvel, iallefall 2/3-dels MC-relatert.
Har nettopp blødd €202,- i avgifter til de latviske trafikkmyndigheter. Bilen og mine to parhester.
Ifølge EU, så skal visst PKK på MC forsvinne, så får se om jeg får innkaling på "Alfred" i mai eller ikke..
Nuvel, iallefall 2/3-dels MC-relatert.
Har nettopp blødd €202,- i avgifter til de latviske trafikkmyndigheter. Bilen og mine to parhester.
Ifølge EU, så skal visst PKK på MC forsvinne, så får se om jeg får innkaling på "Alfred" i mai eller ikke..
Nytt spisebord til garasjen
Så da kan dette gamle Byttes ut med dette
Så da kan dette gamle Byttes ut med dette
Solid bord den der Borg
Må spørre bare var det butikk vare ?
Har en hev senk understell som en slik plate hadde vært kjekk på bare 600 mm x 1400mm
Har en hev senk understell som en slik plate hadde vært kjekk på bare 600 mm x 1400mm
Var ikke direkte butikkvare nei. Har kikket etter noe slikt lenge, men har ikke sett noe jeg ville ha før denne. De selger løs plate også, men koster nesten like mye som bordet som er på tilbud.kvase wrote: 02 Feb 2026 23:58 Solid bord den der Borg
https://prmaskin.no/product/arbeidsbenk ... ilbehor-2/
Ja det var en voksen pris men da er det dønn solid og ripe fritt kan man si og tåler ekstremt mye mmm noe å tenke på ja selve plataBorg wrote: 03 Feb 2026 00:15Var ikke direkte butikkvare nei. Har kikket etter noe slikt lenge, men har ikke sett noe jeg ville ha før denne. De selger løs plate også, men koster nesten like mye som bordet som er på tilbud.kvase wrote: 02 Feb 2026 23:58 Solid bord den der Borg
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Skal du begynne mer produksjon av garasjepynt? Eller skal du oppgradere veltebøylen på GS1300?Borg wrote: 03 Feb 2026 00:15Var ikke direkte butikkvare nei. Har kikket etter noe slikt lenge, men har ikke sett noe jeg ville ha før denne. De selger løs plate også, men koster nesten like mye som bordet som er på tilbud.kvase wrote: 02 Feb 2026 23:58 Solid bord den der Borg
Som du kanskje husker fra veltebøylene på Norden så krever enkelte litt vinkelsliper og sveiseaparat for å passe skikkelig
Neida men det er veldig kjekt med noe som tåler en hard støyt uten at underlaget rører på seg. mulig det blir litt garasje tid fremover litt uvist da det går mot hofte operasjon med ny skjelett sak her , Så greit å ha noe o ha på planlegging stadietSpiritofwinter wrote: 05 Feb 2026 13:12Skal du begynne mer produksjon av garasjepynt? Eller skal du oppgradere veltebøylen på GS1300?Borg wrote: 03 Feb 2026 00:15Var ikke direkte butikkvare nei. Har kikket etter noe slikt lenge, men har ikke sett noe jeg ville ha før denne. De selger løs plate også, men koster nesten like mye som bordet som er på tilbud.kvase wrote: 02 Feb 2026 23:58 Solid bord den der Borg
Som du kanskje husker fra veltebøylene på Norden så krever enkelte litt vinkelsliper og sveiseaparat for å passe skikkelig![]()
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Du har vel ikke tenkt å produsere nye kroppsdeler i rustfritt selv?kvase wrote: 05 Feb 2026 15:11
Neida men det er veldig kjekt med noe som tåler en hard støyt uten at underlaget rører på seg. mulig det blir litt garasje tid fremover litt uvist da det går mot hofte operasjon med ny skjelett sak her , Så greit å ha noe o ha på planlegging stadiet
- Roargutten
- Roargubben
- MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000 - Location: Årnes
Ble et nytt tilskudd til "maskinparken" denne uken.
You only live once, but if you do it right, once is enough.