Den store filmtråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Noen som har sett den Død Snø!? Er denne noe bra? Mange skryter den opp i skyene, men den sex scenen med jenny skavland er alltid nevnt i samme setning :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Den store filmtråden

Post by NoName »

Har ikke sett den ennå. Har en kompis som har lagt lyden på filmen så skal bli spennende å høre også, samt en venninne av meg som har vært med å sminke zombiene.. :lol:
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Den store filmtråden

Post by gbruaset »

LordShaft wrote:Noen som har sett den Død Snø!? Er denne noe bra? Mange skryter den opp i skyene, men den sex scenen med jenny skavland er alltid nevnt i samme setning :roll:
Hei, har ikke sett den, men er ellers svært glad i skrekkiser. tror jeg har sett det meste av skrekkfilmer som har kommet ut, mellom 1980 og 2000. :-)
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Ja er igrunn glad i skrekkfilmer som faktisk klarer å sette en liten skrekk i meg. Men det meste som er kommet ut i nyere tid er bare pinlig dårlig.

Alle gikk å sa The Ring var så sinnsykt ekkel og noe av det hverste de hadde sett. Jeg gadd ikke å se denne, for jeg tenkte at jeg ikke skulle skremme buksevann på meg selv. Men etter noen år kom denne på tv, og var eneste alternativet den kvelden. Så jeg falt for fristelsen. Men hjelpe meg for en dårlig film. Var jo mere komikk enn det var skrekk.

Har du noen gode favoritter du kan anbefale!? Gjerne litt eldre hvis de er god. Men slik nymotens hollywood skrekk har bevist gang på gang at det har vært søppel i mine øyner.
;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Den store filmtråden

Post by gbruaset »

LordShaft wrote:Ja er igrunn glad i skrekkfilmer som faktisk klarer å sette en liten skrekk i meg. Men det meste som er kommet ut i nyere tid er bare pinlig dårlig.

Alle gikk å sa The Ring var så sinnsykt ekkel og noe av det hverste de hadde sett. Jeg gadd ikke å se denne, for jeg tenkte at jeg ikke skulle skremme buksevann på meg selv. Men etter noen år kom denne på tv, og var eneste alternativet den kvelden. Så jeg falt for fristelsen. Men hjelpe meg for en dårlig film. Var jo mere komikk enn det var skrekk.

Har du noen gode favoritter du kan anbefale!? Gjerne litt eldre hvis de er god. Men slik nymotens hollywood skrekk har bevist gang på gang at det har vært søppel i mine øyner.
;-)
Jeg har masse å anbefale. går ut i fra at du har sett klassikere som Carrie, eksorsisten og the shining? his ikke, er de jo obligatorisk. men kan anbefale i bøtter og spann : the changeling (1980), The entity (80 ?), Fredag den 13. del 1 (1980), Pet sematary (1989), Evil dead, Halloween (1976) the fog, omen (1976) og mye, mye mer...
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

En film som fikk meg til å krype litt i sofaen var Event Horizon eller hvordan det skrives. DEN var god! Men ellers så har jeg sett alle de du nevner. Det er jo barnelektyre hehe.

Har du noen som har vært laget i nyere tid som er god?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Den store filmtråden

Post by gbruaset »

Tja, la meg tenke...Ikke noe som jeg kan komme på etter 2000. liker ikke nye grøssere...blir for mye spesial effekter, og dårlige historier. Men jeg liker godt David lynch filmer, om de kan kalles grøssere. Lost highway, for eksempel.
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Den store filmtråden

Post by gbruaset »

Desmo-Dude wrote:Tenket dette kunne bli en tråd som dreide seg om filmer.Det kan være etterlysninger,anbefalinger eller annet som har med film og gjøre.

Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
prøv ebay, de har det meste...eventuelt play.com
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Den store filmtråden

Post by Hawken »

Var på innspillingen til "Død snø" ved Filmcamp i Indre Troms. Møtte Ane Dahl Torp også fikk vi se utedassen hvor Jenny holdt til. Hvis noen har sett filmen, så står jeg rett bak kamera under den scenen hvor det kastes en molotov coctail på veggen, som ansvarlig for brannsikkerheten under innspillingen av den scenen :) De lovte gull og grønne skoger, altså en plass i rulleteksten, så jeg tror jeg må kjøpe meg dvd'en og finstudere den rulleteksten :lol:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Den store filmtråden

Post by NoName »

Var å så Valkyrie sist helg. Ble meget positivt overasket over filmen. Syns Tom gjør en virkelig bra rolle i denne filmen..

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Og så er det kommet en trailer på den nye Transformers filmen.. Dette blir bra! 8)

[youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube]
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Åååå konge...denne gleder jeg meg til ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by KiM »

Gleder meg noe så sinnsykt til Transformers 2!

Vet ikke om dere har fått med dere dette raseriutbruddet til Christian Bale under innspillingen av Terminator, da en av lysfolkene kommer inn foran kamera...Her er link http://www.youtube.com/watch?v=tLXVuy0h29c, men dersom dere ikke vil miste litt respekt for Christian Bale vil jeg anbefale ikke å høre det. Trodde han var en ok kar, men han trenger virkelig litt anger management. Han slo vel søsteren og moren og for en stund siden, så crazy dude.
ingen KiM, ingen kos
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Mens vi er inne på film, så har jeg ett stand up show dere bare MÅÅ se.

Tommy Tiernan...vil påstå å si han er en av verdens beste stand-up komikere..
En liten smakebit..

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

For airodynamic's purposes.....aaarrrrrhh AHAHA priceless :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Den store filmtråden

Post by FV »

Jeg så "The Usual Suspects" i dag. Fantastisk film som aldri svikter :)
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by KiM »

Så akkurat Transporter 3 og fant ut at jeg kastet bort 1t 45min av livet mitt :evil:
ingen KiM, ingen kos
Post Reply