Korr e aille heltan hænn?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Korr e aille heltan hænn?

Post by KliffArne »

Mangler jo en masse folk her, ser jeg. Hvor er de blitt av? Ikke at jeg savner noen, altså
User avatar
ole m.
Posts: 1216
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by ole m. »

Tja, "Skaftern" ble snurt for et eller annet, og overlot roret til Bikridr, og er ikke sett her siden. Han driver vel og filmer seg selv, og legger det ut så andre også kan se på ham. "Ove overgriper" fikk pepper for nettopp det kallenavnet sier, og forsvant over til sauepulerns forum. Ingen av disse er å anse som helter, men var jo et par som gjorde mye vesen av seg.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4549
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by Bikeridr »

Strengt tatt var det vel ikke lordy som ga meg roret. Han blei sur på meg også for grunner jeg ikke har noen idé om.
Jeg har prøvd å hanke noen tilbake, men de lar vente på seg. Har sågar prøvd å hijacke noen fra BAN, men de lar ihvertfall vente på seg.
Vi har fått fanget én da, så det er jo en start :thumleft
Du får plukke frem han *selve* Narvik og se om det ikke hjelper å lugge flere over hit 8)
User avatar
kvase
Posts: 4009
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by kvase »

Nå er jeg ikke den store skribenten men løfte værandre opp og frem er det mange som burde være flinkere til rundt forbi .-
ikke holde værandre nede :thumleft
Ellers så har det gått i en del slike hobby prosjekt her som bare flyter vel å bra det også noe opp pussing + noen bilkjøp etc.
-
Og den gode pusj tråden om hva vi har kjøpt oss :-k
-
Jeg føler det er noen som gir mye mens andre bare høster ja litt innhøsting er greit men gi litt tilbake da :plystre
-
Vi skilles som venner og kommer som venner her å det er kjekt
.
Jeg har ikke så mye mer å si rundt dette. for en klumsete kar da ja jeg peker åt mæ sjøl så så da
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by KliffArne »

ole m. wrote: 09 May 2021 14:17 Tja, "Skaftern" ble snurt for et eller annet, og overlot roret til Bikridr, og er ikke sett her siden. Han driver vel og filmer seg selv, og legger det ut så andre også kan se på ham. "Ove overgriper" fikk pepper for nettopp det kallenavnet sier, og forsvant over til sauepulerns forum. Ingen av disse er å anse som helter, men var jo et par som gjorde mye vesen av seg.

Gir man roret til en maskinist, ja så har man gitt opp. Bare et tidsspørsmål før det går til hællvettes :shock:

Han storkjæften fra Honningsvåg da, jhn, hvor er han hænne?
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by intruder »

Er dessverre ikke bare jhn som er blitt mindre aktiv....
kan ramse opp mange som har blitt mer og mer borte. :-k

Kanskje litt vel mye " klikker " etterhvert....små sleivspark innen klikken er godkjent.....men almuen " måkke kåmma her å kåmma her "

Husker mange slike episoder her.....men nok om det :redface


takk te n Rotmo
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4549
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by Bikeridr »

Både jhn og doktoren er nå inne og vaker litt av og til. Foreløpig har de ikke hatt så mye på hjertet, men de våkner nok etterhvert :thumleft

Snikkeren og Spirit er innom nå og da. Mer enn de var før, men kunne jo gjerne fått de også mer utpå her. Snikkeren har jo sikra etterslekten på to hjul, så får se om vi ikke klarer å mase nok slik at han legger ut en snutt i ny og ne..

Ja, og du selv kan jo slenge ut en gladlaks nå og da 8)
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1630
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by Spiritofwinter »

Kommer et drypp i ny og ne fra min side, men mest sent på kveld for å skrive om kveldens mørke kalde leskedrikk. Planen er å skrive en del mer her, men etter ankelbrudd i fjor så har det blitt lite MC relatert å skrive om, ikke bare fordi ankelen tidvis fremdeles er vrang, men fordi dagene primært går med til å bygge garasje (med tilhørende hus). Så snart garasje og hus er ferdig håper jeg å kunne bidra litt mer her inne.
User avatar
Palma
Posts: 4723
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by Palma »

Jeg er her, jeg og, men jeg har fortsatt gammel sykkel og kjøper ikke så mye hverken øl eller whisky så da blir det ikke så mye posting. ( ehh det var ikke et sleivspark. Øl og whisky er godt det \:D/ )
Men er innom å vaker litt av og til. så å si hver dag faktisk.. :thumleft
Og jeg liker forumet veldig godt!!
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by JRO »

De som er helter er de som fremdeles er her. Alle som har blitt borte er ikke helter. Men noen helter dukker opp i ny og ne. Jeg må innom her hver dag, ikke hver dag jeg skriver noe, men må liksom innom for å sjekke hva som skjer.

Det viktigste for meg med forumet er muligheten til å dra på MC tur med forum venner, det å kunne dra til et område hvor noen er lokalkjente og kan guide oss andre er for meg helt enormt. Nå skal vi av gårde om noen uker på en slik ferd, kant1 skal guide oss fra Dalen og hjem til sitt rike hvor vi skal hygge oss med lokalkjent guide torsdag - fredag og lørdag.
Snart skal vi til Finnskogens mørke skoger med palma som lokalkjent guide. Jeg skal snart invitere til MC tur fra Hokksund - Gaustatoppen - Kongsberg med vafler.
AT med sitt pølsetreff gjerne årets sesongstart. Prehøst har også vær en høydare, men den er vel ikke mulig lenger.

Dette er det jeg ønsker skal fortsette. :thumleft \:D/ =D>
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by KliffArne »

Palma wrote: 10 May 2021 23:01 Jeg er her, jeg og, men jeg har fortsatt gammel sykkel og kjøper ikke så mye hverken øl eller whisky så da blir det ikke så mye posting. ( ehh det var ikke et sleivspark. Øl og whisky er godt det \:D/ )
Men er innom å vaker litt av og til. så å si hver dag faktisk.. :thumleft
Og jeg liker forumet veldig godt!!

Der var jo Palma, også. Gammel GS skal man ikke kimse av, gjør jobben like godt som noe annet
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by KliffArne »

Bikeridr wrote: 10 May 2021 19:22 Ja, og du selv kan jo slenge ut en gladlaks nå og da 8)
Var nå et evig mas om de dærre laksan. Skal prøve å poste et bilde, men de er ikke mye glad. Ville sikkert ikke jeg heller vært hvis noen hadde kakka meg i hodet og lagt meg på is..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ArcticTiger
Posts: 2512
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by ArcticTiger »

KliffArne wrote: 10 May 2021 23:29
Palma wrote: 10 May 2021 23:01 Jeg er her, jeg og, men jeg har fortsatt gammel sykkel og kjøper ikke så mye hverken øl eller whisky så da blir det ikke så mye posting. ( ehh det var ikke et sleivspark. Øl og whisky er godt det \:D/ )
Men er innom å vaker litt av og til. så å si hver dag faktisk.. :thumleft
Og jeg liker forumet veldig godt!!

Der var jo Palma, også. Gammel GS skal man ikke kimse av, gjør jobben like godt som noe annet
Well-Well, han solgte jo den gamle GSen, så den kan ikke ha vært mye tess :roll:
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by KliffArne »

ArcticTiger wrote: 10 May 2021 23:35
KliffArne wrote: 10 May 2021 23:29
Palma wrote: 10 May 2021 23:01 Jeg er her, jeg og, men jeg har fortsatt gammel sykkel og kjøper ikke så mye hverken øl eller whisky så da blir det ikke så mye posting. ( ehh det var ikke et sleivspark. Øl og whisky er godt det \:D/ )
Men er innom å vaker litt av og til. så å si hver dag faktisk.. :thumleft
Og jeg liker forumet veldig godt!!

Der var jo Palma, også. Gammel GS skal man ikke kimse av, gjør jobben like godt som noe annet
Well-Well, han solgte jo den gamle GSen, så den kan ikke ha vært mye tess :roll:
Nekter jeg å tro, ingen som klarer å selge noe sånt :shock:
knutk
Posts: 2358
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Korr e aille heltan hænn?

Post by knutk »

KliffArne wrote: 10 May 2021 23:34
Bikeridr wrote: 10 May 2021 19:22 Ja, og du selv kan jo slenge ut en gladlaks nå og da 8)
Var nå et evig mas om de dærre laksan. Skal prøve å poste et bilde, men de er ikke mye glad. Ville sikkert ikke jeg heller vært hvis noen hadde kakka meg i hodet og lagt meg på is..
Det er tilpass for dem når de er så slemme at de biter... :D
Post Reply