noen som har forsket noe mere her i jakten på ny kjøredress

det er ihvertfall noe som ligger og gnager litt i bakhodet oss meg om dagen
jeg har jo rulla rundt med lånt dress i 2 sesonger og jeg har lyst på en ny også får eiern dressen sin tilbake selv om han ikke bruker den da
jeg har kikket litt på denne såkalte badlandsen, en syntes den er priset himmelhøyt samme gjelder rukka sin armaxion elns, 10 høvdinger for ei jakke og 6-7 for en bukse hva er det laget av liksom gull
jeg har sendt noen mailer til lillyhammer og spurt om det er mulig og få presset prisen ned litt og ja det fikk jeg og enda ytterligere ved et gruppekjøp.... men fortsatt så koster det skjorta og boksa og litt til og jeg er usikker på om jeg virkelig har behovet for en så dyr dress... jeg tror nok jeg ville blitt fornøyd med rev-it sin sand2, men jeg har forhørt meg angående denne også og mcklær bergen hadde den bare inne i den kjipe fargen oransje/svart/hvit... og jeg skal ikke kjøre rundt med noen oransje jakke og se ut som en hottentott med grilldress fra nitten pil og bue

så da utgår den inntil videre og jeg tror jeg skal fortsette jakten etter noe annet en klim...
ahhh pms kom fort i år gitt