Jofama klær fra McOslo

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
haavardbj
Posts: 10
Joined: 18 Apr 2011 18:06
MC: 2007 Suzuki GSR600

Jofama klær fra McOslo

Post by haavardbj »

Hei

Noen av dere som har erfaring med kjøreklær fra Jofama?
Ser McOslo kjører "pakketilbud" på jakke/bukse
http://www.mcoslo.no/WP/mcoslo/Jofama-pakkepris
2007 Suzuki GSR
Gammelgutt
Posts: 152
Joined: 24 May 2009 20:29

Re: Jofama klær fra McOslo

Post by Gammelgutt »

Jeg har en slik Differ bukse, jakken kjenner jeg ikke. Fordelen med den buksen er at den leveres i str.kort helfet, noe som passer denne kroppen her. Knebeskytterne i min bukse vris innover og blir liggende på innsiden av knærne. Har derfor tatt dem ut og bruker kne/leggbesktter fra Bilrema istedet. I kraftig/langvarig regn blir jeg noe våt i skrittet, så jeg bruker regnbukse på langtur. Ved småkjøring holder den ganske greit i regn.
haavardbj
Posts: 10
Joined: 18 Apr 2011 18:06
MC: 2007 Suzuki GSR600

Re: Jofama klær fra McOslo

Post by haavardbj »

Supert med litt tilbakemelding, er du fornøyd med buksa?
Hvordan syns du den er med tanke på isolering, blir du lett kald (vet ikke om du har begynnt sessongen enda...)
2007 Suzuki GSR
Gammelgutt
Posts: 152
Joined: 24 May 2009 20:29

Re: Jofama klær fra McOslo

Post by Gammelgutt »

Det er for i buksa, og jeg er ikke så frossen av meg så det går bra. Jeg tok nå ut sykkelen 1 mars i år men har bare kjørt litt over 7000km hitil. Parkerte 29 des i fjor.

Joda er stort sett fornøyd med buksen, har også en Jofama skinnjakke. Når det er varmt bruker jeg skinnsnekkerbukse, jeg liker den bedre, men den er mye kaldere.

Har forsøkt flere støvler, og nå bruker jeg Prexport, det er de beste jeg har hatt.
http://www.mcartikler.no/index.php?main ... 2e9b66032a
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Jofama klær fra McOslo

Post by inunf »

Du har to års garanti fra Jofama, så hvis membranen lekker og buksa er under to år gammel så får du ny.
Post Reply