SW-Motech tankring

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

SW-Motech tankring

Post by Trondgv »

Hei! Er det noen som har SW-Motech tankveske med tankring for hurtig montering/demontering? Jeg finner ikke noe som passer modellspesifikt til min sykkel, men lurer på om det kan være standardmål på tankveskene? Jeg trenger mål mellom bolthullene. Hos meg er det 5cm mellom alle, utenom de to mot salen som er 6,5cm.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: SW-Motech tankring

Post by JK95 »

Vet ikke selv, men ser at de har til sykler som 916 :-k Du kan jo sende SW Motech en epost?
User avatar
Domino
Posts: 208
Joined: 16 Dec 2020 14:43
MC: 1992 Kawasaki ZX-6
2011 Triumph Tiger 800

Re: SW-Motech tankring

Post by Domino »

Har du delenummeret til tanklokket? I så fall bør det være mulig å finne ut hvilke andre modeller som bruker samme tanklokk.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: SW-Motech tankring

Post by Trondgv »

Domino wrote: 28 Apr 2021 17:46 Har du delenummeret til tanklokket? I så fall bør det være mulig å finne ut hvilke andre modeller som bruker samme tanklokk.
Har sjekket, men fant ikke noe der heller.
JK95 wrote: 28 Apr 2021 17:45 Vet ikke selv, men ser at de har til sykler som 916 :-k Du kan jo sende SW Motech en epost?
Har sendt til AGM som forhandler for SW Motech her til lands.
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: SW-Motech tankring

Post by inunf »

Mitt inntrykk er at SW Motech har ganske god kontroll på hva som passer om hverandre. Det er noen sykler de ikke har tankringer til, f. eks. XJ600 som jeg hadde før. Det kan godt hende at de ikke har noe som passer.

Jeg har 3D-printet tankringer til forskjellige sykler tidligere, hvis du er interessert kan jeg lage en til deg. Det koster 300 kr inkl. moms + porto. Det ligger noen bilder på nettsiden min https://www.skjongengineering.no/egne-produkt Fargen blir i tilfellet svart. Da må du finne passende skruer selv.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: SW-Motech tankring

Post by Trondgv »

inunf wrote: 29 Apr 2021 11:39 Mitt inntrykk er at SW Motech har ganske god kontroll på hva som passer om hverandre. Det er noen sykler de ikke har tankringer til, f. eks. XJ600 som jeg hadde før. Det kan godt hende at de ikke har noe som passer.

Jeg har 3D-printet tankringer til forskjellige sykler tidligere, hvis du er interessert kan jeg lage en til deg. Det koster 300 kr inkl. moms + porto. Det ligger noen bilder på nettsiden min https://www.skjongengineering.no/egne-produkt Fargen blir i tilfellet svart. Da må du finne passende skruer selv.
Du skal ikke se bort i fra at det ramler inn en bestilling 👍👍
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: SW-Motech tankring

Post by Trondgv »

Trondgv wrote: 29 Apr 2021 13:21
inunf wrote: 29 Apr 2021 11:39 Mitt inntrykk er at SW Motech har ganske god kontroll på hva som passer om hverandre. Det er noen sykler de ikke har tankringer til, f. eks. XJ600 som jeg hadde før. Det kan godt hende at de ikke har noe som passer.

Jeg har 3D-printet tankringer til forskjellige sykler tidligere, hvis du er interessert kan jeg lage en til deg. Det koster 300 kr inkl. moms + porto. Det ligger noen bilder på nettsiden min https://www.skjongengineering.no/egne-produkt Fargen blir i tilfellet svart. Da må du finne passende skruer selv.
Du skal ikke se bort i fra at det ramler inn en bestilling 👍👍
Eller ikke, AGM har kampanje nå med tankbag og med gratis feste! Har funnet en som passer på min sykkel 👍
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: SW-Motech tankring

Post by inunf »

Bra det ordnet seg :thumleft
Post Reply