Tattoo, nei takk

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Tattoo, nei takk

Post by Desmo »

Jeg?????? NO F***ING WAY! Jeg skal virkelig skille meg ut når jeg snart flytter inn på gamlehjemmet! Skal ikke ha tattoo eller piercing!
Jeg er way too :smt025 til det!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hehe..
Ja da skiller du deg ut. De fleste får seg faktisk en tattoo iløpet av livet.. :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vet hva du kan ha på skuldern desmo. En tattis hvor det står: SCREW INDIVIDUALISM ! :mrgreen:
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Minnes en stor taler som en gang sa: You don't need to follow me... We are all individuals...

Hvorav mengden med folk svarte: Yes... We're all individuals...

Hehe...god film...Klassiker...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Griffin wrote:Minnes en stor taler som en gang sa: You don't need to follow me... We are all individuals...

Hvorav mengden med folk svarte: Yes... We're all individuals...

Hehe...god film...Klassiker...
Ikke en engelsk film som ble forbudt i Norge til å begynne med,vel?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Desmo wrote:
Griffin wrote:Minnes en stor taler som en gang sa: You don't need to follow me... We are all individuals...

Hvorav mengden med folk svarte: Yes... We're all individuals...

Hehe...god film...Klassiker...
Ikke en engelsk film som ble forbudt i Norge til å begynne med,vel?
Jepp...Hadde den kommet til Norge i løpet av de siste 4 årene, så hadde den nok blitt forbudt da også tenker jeg....
Av Svarstad (Ugly) Haugland, Mullah Høybråten, Stell Mangler Bondevik og deres medfanatikere... :lol:

Ahh...klassiker... 8)
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Griffin wrote:Av Svarstad (Ugly) Haugland, Mullah Høybråten, Stell Mangler Bondevik og deres medfanatikere... :lol:

Ahh...klassiker... 8)
Innbitt hat av KRF eller? :P

Carry on... ;) ;)
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Ingen her som hater KrF,vel? Men du verden som vi misliker mye av det de gjør og mener. :twisted:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:Vet hva du kan ha på skuldern desmo. En tattis hvor det står: SCREW INDIVIDUALISM ! :mrgreen:
Er den å få i fake?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

Jesus er veien....... jeg tar fortauet :twisted: mener at relgion å politikk er ting som skaper splid blant menesker...... å KRF er jo et relgiøst parti...... skumle greier...... tror det er tryggere å ta å montere NOS anlegg på en moped å kjøre ned trollstigen på julaften med bind for øya :shock:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Post by SoloTwin »

Tatovering?
Nei. Har lyst, men har samme tanke som dere.
MEN, har ikke klart helt da... for på 80-tallet MÅTTE jeg ha hull i nesen (som det het den gang) og det var IKKE mange som hadde det da! Var stolt av den, og gjorde meg til et enda tydeligere individ, enn det gjør i dag. I dag blir man jo bare "en i mengden" med slikt.
Jeg har mine syv hull i øra og det ene i nesa, men bruker ikke smykker lenger. Mange år siden sist.
Har begynt med pene halsbånd igjen men det er vel det. Smykker meg heller på håret og med pene/tøffe klær (og motorsykkel? :roll: )
;)
Liker å omgi meg med estetiske ting.
Tatoo kan være tøft og stilig, men er så "vanlig" at jeg lar være.
Tar heller sjansen på at jeg blir av de "få" som ikke har en flekk på kroppen ved de fylte 70. ;)
Piercing synes jeg ikke videre om, da jeg synes de er for "grove" og dermed lite pent i et pent ansikt eller kropp.
Blir ikke særlig pent etter at man har fjernet dem heller.
Branding er noe som er ganske "tøfft", men her stiger populæriteten også, blandt de som vil ha noe annet enn tatoo. Mer smertefullt og dermed et "macho"-symbol?

Nei... vi får se.
Håper jeg klarer å styre klar av fristelsen for å "smykke" kroppen - for mye i allefall.
Jeg får klare meg med de 8 hullene man knapt nok kan se, og bruke dem om motebildet skulle snu og jeg kan bære noe i dem som et "unikum".
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Da jeg var i begynnelsen av tjueårene (uff, så gammel jeg blir) vurderte jeg og kompisene seriøst å få oss en tattis. Men det rant bort i sanden rett og slett. Og glad er jeg for det. Hvorfor? Tja... kunne jeg tenkt meg å gå med sko i dag som var moderne for 15 år siden? Eller ditto slips, gensere, frisyre, briller? Tror ikke det. Om jeg tatoverer meg i dag, kommer jeg til å synes den er like fin om 15 år? Tror ikke det heller. Hva er det de sier "over there"? Thanks, but no thanks... 8)
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Jeg hører dere sier "jeg vil heller skille meg ut ved å være en av dem som ikke har ved fylte 70", men jeg forstår det ikke helt... Selv tok jeg fordi JEG ville, ikke fordi jeg ville være inn, moteriktig, eller noen andre grunner. Jeg ønsker ikke å skille meg ut ved å ta tattoo, da ville jeg tatt i trynet eller noe slikt.. jeg tok rett og slett fordi jeg selv ville, og har ikke en dag angret.

Men jeg er enig i at det er vanskelig (om ikke umulig) å si om du fortsatt kommer til å trives med en tattoo om x antall år

Vi er alle forskjellige, og takk for det :D
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Desmo wrote:Ingen her som hater KrF,vel? Men du verden som vi misliker mye av det de gjør og mener. :twisted:
Nja... Partiet hater jeg... Partiet synes jeg kan legges dødt... Det har ingen nytteverdi...whatsoever...

Personene hater jeg ikke... Jeg ønsker ingen død for å si det sånn...
Men jeg misliker dem sterkt...jeg misliker deres meninger, handlinger og foreldrene som skapte slike skapninger...

Tror de hadde glidd bedre inn i Knuteby.... :wink:
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

har to stk en sort drage på leggen å en mindre sort drage på armen.. å pircing i tunga(det kjenner du når du tar den å man snakker som daffy duck i to uker) PS: jeg er heldig som ikke har problemer med emalje slitasje pga den. hvis tannlegen sier at det er spor av skader pga den så ta den bort
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Post Reply